اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006115409617147

آموزش صفر تا صد تاتو

آموزش صفر تا صد تاتو با بهترین اساتید

کد: 140006115409617147

https://bit.ly/3tATi6Z

، تهران , (اخبار رسمی): از میان جوهر هایی که وجود دارد باید جوهر رنگی را انتخاب نمود. چرا که این جوهر به دلیل خواصی که دارد می تواند با پوست سازگاری نسبی ایجاد کند و حساسیت خاصی ندارد.

آموزش صفر تا صد تاتو با بهترین اساتید
آموزش صفر تا صد تاتو با بهترین اساتید

یکی از مهمترین امکاناتی که برای تاتو کردن نیاز است دستگاه می باشد که می بایست آن را آماده کار کنید.

برای آموزش صفر تا صد تاتو باید اقداماتی را به صورت مرحله به مرحله انجام داد. به طور حتم اگر اصول مربوط به آن را به طور تمام و کمال رعایت کنید خواهید توانست از نتیجه ای که حاصل می شود رضایت زیادی را کسب کنید. از مهمترین مسائلی که می تواند در این پروسه از اهمیت زیادی برخوردار باشد نکات بهداشتی هستند که توجه به آنها سبب از بین بردن خطرات احتمالی می شود.

۱. آماده کردن دستگاه تاتو

یکی از مهمترین امکاناتی که برای تاتو کردن نیاز است دستگاه می باشد که می بایست آن را آماده کار کنید. برای این کار باید از سوزن های تمیز بهره ببرید. با توجه به اینکه این سوزن و رنگ از اصلی ترین ابزار برای خالکوبی به شمار می رود، باید نهایت سعی خود را در انتخاب بهترین نوع بکنید.

از میان جوهر هایی که وجود دارد باید جوهر رنگی را انتخاب نمود. چرا که این جوهر به دلیل خواصی که دارد می تواند با پوست سازگاری نسبی ایجاد کند و حساسیت خاصی ندارد. بر همین اساس رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی نیز می تواند روند کار را با اطمینان خاطر پیش ببرد.

• سعی کنید از مارک های معتبر استفاده کنید

• استفاده از سوزن ها و مواد مصرفی کاملا استریل شده بهره ببرید تا امکان بروز بیماری و خطرات ناشی از آن به حداقل ممکن برسد.
• به هیچ عنوان اجازه ندهید که از وسایل دست دوم استفاده شود. چرا که ممکن است فرد دچار عفونت های شدیدی شود و باید اطمینان یافت که پس از پایان کار این وسایل یک بار مصرف دور ریخته شود.

جایی که تاتو انجام می دهید را آماده کنید.

• قبل از آنکه کار خودتان را آغاز کنید باید موارد زیر را به طور دقیق رعایت کنید.
• برای آنکه طرح ابتدایی آن روی بدن شما حک شود باید از ماژیک هایی که قابلیت پاک شوندگی دارند استفاده شود.
• برای آنکه بتوانید جوهر را در دسترس خود داشته باشید باید یک ظرف تهیه کنید که برای این کار کاسه هایی که از عمق کمتری نیز برخوردار هستند بسیار مناسب می باشند.
• کلیه وسایلی که می خواهید از آنها استفاده کنید با الکل و مواد ضدعفونی دیگر باید تمیز کنید.
• زمانی که برای این کار اقدام می کنید باید در طول زمان آموزش صفر تا صد تتو به صورت دوره ای چند بار دست ها و دستکش های خود را بشویید.

شستشوی بی عیب و نقص محل مورد نظر

شستن محلی که می خواهید خالکوبی را بر روی آن انجام دهید را باید به طور کامل با آب و صابون بشویید. بعد از آن با استفاده از اسپری ضدعفونی کننده آن را به وسیله پد و یا پنبه تمیز کنید.

طرح مورد علاقه خود را بکشید

زمانی که مراحل فوق به پایان رسید نوبت آن است که طرح مورد نظر خود را به وسیله ماژیک مخصوص انجام دهید.

شروع کار در آموزش صفر تا صد خالکوبی

برای شروع تاتو باید در ابتدا سوزن ها را به صورت کاملا اصولی و بهداشتی ضد عفونی نمایید. معمولا از آتش برای این کار بهره می گیرند. زمانی که این کار را انجام دادید باید از پارچه ای که ترجیحا کتان پیشنهاد می شود را به دور سوزن ها بپیچید تا در محیطی که قرار دارید دوباره آلوده نشوند. بعد از آن می توانید سوزن را در درون ظرفی که جوهر در آن ریخته شده است فرو کرده و به شیوه نقطه ای ضرباتی را به پوست بدن وارد نمایید.

خدمات حرفه ای تاتو بدن

اگر انتخاب طرح و سایز مناسب تتو را از قبل تعیین کرده باشید به راحتی می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و از یک تاتو آرتیست حرفه ای بخواهید که آن را در جای مناسب برای شما بزند.

بیشتر افرادی که می خواهند بر روی قسمتی از بدن خود تکنیک تاتو را پیاده کنند انتخاب طرح و سایز مناسب برای خدمات تاتو بدن ندارند. با توجه به رایج شدن این عمل در بین جوانان، آکادمی های زیادی انواع طرح های مختلف را بر روی اعضای مختلف بدن انجام می دهند. شاید در درجه اول انتخاب طرح تاتو تا حدودی مشکل باشد.

بهترین طرح و سایز مناسب تاتو

زمانی که شما بخواهید یک طرح و سایز مناسب تاتو برای قسمتی از بدن انتخاب کنید قطعا در نظر دارید که بهترین و منحصر به فرد ترین طرح را انتخاب کنید اما به احتمال زیاد به سایز طرح فکر نکرده باشید. قطعا سایز طرح ها برای هر قسمت از بدن متفاوت است. معمولا افرادی که برای اولین بار می خواهند یک طرح زیبا را بزنند هیچوقت به سایز آن توجه نکرده اند.

این تکنیک انعطاف پذیری بالایی دارد و شما هر طرحی را در هر سایزی که بخواهید می توانید بزنید اما به طور کلی بزرگنمایی بعضی از طرح ها کیفیت اولیه خود را از دست می دهند و یا اینکه بخواهید یک طرح با سایز بزرگ و استاندارد را بیش از حد کوچک کنید جلوه زیبایی نخواهد داشت.

معمولا افراد کم تجربه در این زمینه احساس می کنند که طرح هایی که از اینترنت دریافت می کنند سایز واقعی هستند و دقیقا باید در همان سایز بر روی بدن زده شوند اما باید بگوییم که تصمیم آخر را شما و تاتو آرتیست می گیرد که چه طرح و سایزی برای چه عضوی مناسب است.

سایز و طرح برخی از تاتوها ممکن است بعد از گذشت چند سال دلزدگی ایجاد کند و فرد دیگر همان طرح را با آن سایز زده شده نپسندند پس توصیه می شود حتما طرح های که به آن علاقمند هستید و در سایز استاندارد بزنید.

فیبروز ابرو چیست ؟

فیبروز در واقع یک نوع خالکوبی در ناحیه صورت است که انجام آن توسط افراد دوره دیده و با استفاده از دستگاه میکروبلیدینگ و سوزن های یکبار مصرف به روش دستی انجام می شود. البته در این روش خالکوبی ابرو، رنگ های که استفاده می شود نسبت به خالکوبی های دیگر غلظت کمی دارد. اما می توان به لحاظ آرایش طبیعی صورت، میان این روش و حالت طبیعی ابرو شباهت های بسیاری مشاهده کرد.

امروزه خانم های بسیاری در کشور عزیزمان به مثابه زنان سرزمین دیگر به زیبایی چهره ی خود اهمیت می دهند و دوست دارند همواره صورتی زیبا داشته باشند. شاید به همین خاطر است خیلی از آنان به آرایش دائم صورت رو آورده اند که فیبروز کردن ابرو یکی از روش های نیمه دائمی برای آرایش صورت است.

مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو چقدر است؟

به واقع فیبروز ابرو ماندگاری دائمی ندارد. اما با توجه به عوامل مختلفی از قبیل:

  • چرب یا خشک بودن پوست
  • روش زندگی
  • زیاد قرار گرفتن در زیر تابش آفتاب
  • و وسایل آرایشی و شوینده هایی که برای صورت استفاده می شود
  • عمق هاشور ابرو

تغییر هورمون های بدن از ۱تا ۳ سال می تواند روی پوست دوام داشته باشد. بنابراین با انجام دادن این نوع متد نوین آرایشی نباید از آن انتظار ماندگاری مادام العمر را داشته باشید. چرا که پس از انجام آن نیاز است سالی یک بار تمدید شود. همچنین کسانی که پوست چربی دارند جوهر میکروبلیدینگ بر روی موهای آنان روز به روز کم رنگ شده و به سمت تیرگی کشیده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر تاتو

مرکز دکتر تاتو ایران، با مدیریت سرکار خانم دکتر سارا زرین فر، با بیش از 10 سال سابقه و تجربه، تخصصی ترین و جامع ترین مرکز در زمینه آموزش و انجام کلیه خدمات تاتو بدن و آرایش دائم صورت در ایران می باشد. تمامی خدمات آموزشی و زیبایی مرکز دکتر تاتو ایران توسط مدرسین و آرتیست های حرفه ای بین المللی و طبق استانداردهای پزشکی روز دنیا انجام می شوند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی