اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006115409817150

آموزش حرفه ای تاتو ، فیبروز ابرو

آموزش حرفه ای تاتو ، فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ در تهران

کد: 140006115409817150

https://bit.ly/3C2F8P5

، تهران , (اخبار رسمی): میکروبلیدینگ به معنی هاشور و سایه زدن ابروها به وسیله قلم و رنگدانه می‌باشد. این روش باعث ایجاد آرایش دائم ابرو می‌شود.

آموزش حرفه ای تاتو ، فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ در تهران
آموزش حرفه ای تاتو ، فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ در تهران

میکروبلیدینگ ابرو اصطلاحی است که این روزها زیاد به گوش میرسد . تعداد خانم هایی که بخاطر ابروهای کم پشتِ نازک دائم مجبورند از مداد ابرو، ژل یا سایه برای پر کردن ابروهایشان استفاده کنند کم نیست.

میکروبلیدینگ به معنی هاشور و سایه زدن ابروها به وسیله قلم و رنگدانه می‌باشد. این روش باعث ایجاد آرایش دائم ابرو می‌شود. شخصی که در این زمینه مهارت دارد با سوزن‌های مخصوص و با ضربات پشت سر هم خطوط منظمی را در ابرو برای افزودن رنگدانه ایجاد می‌کند. سوزن‌هایی که در آموزش میکروبلیدینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند امکان دارد با هم متفاوت باشند و میزان برشی که ایجاد می‌کنند از لحاظ حجم و ظرافت با هم فرق دارد.

آموزش میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای طراحی و فرم دهی ابروها است که از طریق قلمی که متشکل از چندین سوزن است ، خطوط نازک و باریکی شبیه به تار موهای طبیعی ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد می کند . این تکنیک سبب پرتر به نظر رسیدن ابروها می شود و زیبایی آن را دو چندان می کند.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو اصطلاحی است که این روزها زیاد به گوش میرسد . تعداد خانم هایی که بخاطر ابروهای کم پشتِ نازک دائم مجبورند از مداد ابرو، ژل یا سایه برای پر کردن ابروهایشان استفاده کنند کم نیست. عده ای هم در سال های گذشته از شیوه های دائمی پر کردن و طراحی ابرو مانند تاتو استفاده نموده اند و از نتیجه، چندان دلِ خوشی ندارند. با اینهمه اگر شما هم از آن گروه خانم هایی هستید که با مشکل ابروهای کم حجم و نازک دست به گریبان هستید، به نظر میرسد دیگر وقت آن رسیده که با امتحان یکی از شیوه های جدید پر کردن ابرو چهره ی جدیدی را تجربه کنید.

میکروبلیدینگ ابرو

ابروها مهمترین بخش صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، شیوه های زیادی برای تغییر دادن آن ها وجود دارد ، از جمله ژل ابرو، مداد یا حتی تتو کردن. ولی امروز یک مورد خیلی طبیعی وجود دارد که نتایجی تقریبا دائمی دارد.

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای طراحی و فرم دهی ابروها است که از طریق قلمی که متشکل از چند سوزن است، خطوط نازک و باریکی مثل به تار موهای طبیعی ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد میکند . این روش باعث پرتر به نظر رسیدن ابروها میشود و زیبایی آن را دو چندان میکند.

آموزش تاتو

جلسات آموزش تاتو بشکل خصوصی و عمومی می باشد.

تاتو به طور کلی شامل دو قسمت می باشد. تاتو بدن و تاتو صورت

آموزش تاتو در ایران مشابه روش‌های تاتو در جوامع غربی می باشد. سوزن الکتریکی، وسیله اصلی کار در تاتو کردن است. نوع رنگ مصرفی نیز بسیار قابل اهمیت است. رنگ ها باید استاندارد، بهداشتی و سازگار با پوست بدن باشند. گاهی رنگ های گیاهی به جای رنگ‌های شیمیایی استفاده می شوند که اغلب باعث حساسیت پوستی و ناراحتی شخص می شود و حساسیت به رنگ های گیاهی بیش از رنگ‌های شیمیایی گزارش گردیده است.

تاتو بدن در سه دسته گسترده قرار می گیرد: صرفاً تزئینی (بدون معنی خاص). نمادین (با معنای خاصی که مربوط به پوشاندن زخم می باشد) و تصویر (تصویری از یک شخص یا مورد خاص). علاوه بر این، از تاتوی بدن می توان برای شناسایی مانند تاتو گوش به عنوان شکلی از مارک تجاری استفاده نمود.تاتو صورت همان آرایش دائمی یا نیمه دائمی می باشد. که شامل  تتو خط چشم و تاتو خط لب و .. می باشد.

انواع تاتو: تاتو انواع مختلف و کاربردهای متنوعی دارد. می توان از یک منظر تاتو را تنها روشی برای تزیین، نشان دادن وابستگی شخص به گروه یا عقیده ای خاص، تنوع طلبی، آرایش دائمی و... دانست؛ اما از منظری دیگر می توان تاتو را راهی برای پوشاندن و از بین بردن نقایص مختلف مانند نقایص مادرزادی یا اکتسابی دانست. اگر چه در ایران تاتو کردن، حتی از نگاه یک روش درمانی باز هم توسط پزشکان انجام نشده و یا بسیار به ندرت انجام می شود، اما نمی توان منکر فواید درمانی تاتو برای افراد نیازمند شد.

به این نحو که با سوزن مخصوص در سطح پوست جراحت نسبتا عمیقی ایجاد کرده. و جوهر را در همان قسمت تزریق می کنند.

تا باعث تغییرات رنگی در پوست شده و طرح مد نظر ایجاد شود. یکی از دلایل ماندگاری طرح, دقیقا به همین مرحله و رساندن مواد به عمق مناسب پوست لایه دوم بستگی دارد.

لوازم مورد نیاز برای آموزش تاتو چیست؟

برای آموزش تاتو علاوه بر داشتن مهارت باید دستگاه های مخصوص تاتو و رنگ های اصل سوزن و غیره… را نیز داشته باشید.

شما با استفاده از محصولات آموزشی آکادمی تهران  تاتو میتوانید مهارت لازم برای یادگیری این کار را بدست آورید و محصولات و برند های معتبر دنیا را اینجا ببینید و در مورد وسایل تاتو بدن بیشتر بیاموزید.

آموزش تاتو بدن به صورت سه بعدی

یکی از سبک های پر طرفدار تاتو بدن سبک خالکوبی سه بعدی بدن است. که بعد عمق یا برجستگی را نشان می دهد.

ما همه شاهد پرتره های سه بعدی بر روی دیوارها و پیاده رو هستیم و انها برای ما جذاب و دوست داشتنی هستند، اما اکنون تاتو سه بعدی، این نوع هنر فوق العاده به بدن انسان منتقل شده است و این نوع خالکوبی های سه بعدی بیشتر بین نسل جوان خواهان دارد.

هنر تاتو از مدتها قبل به عنوان یک شکل محبوب از تزیینات بدن استفاده شده است.

آموزش فیبروز ابرو

نوین ترین متد چهره آرایی توسط فیبروز ابرو

در حرفه آرایش و چهره آرایی نوین آموزش فیبروز ابرو در تهران یکی از متد های آرایش ابرو به وسیله اعمال سایه یا هاشور به شیوه دستی است. این روش برای برطرف نمودن ایرادات و نواقص ابرو به شیوه موقت می باشد و اگر چه دوست داشته باشید می توانید برای داشتن ابرو های زیبا به صورت همیشگی مبادرت نمایید. برای اعمال خطوط باریک و جذاب در این شیوه، قلم میکروبلیدینگ به کار برده می شود.

فیبروز ابرو از انواع روش های نیمه دائمی برای آرایش ابرو ها است که در این روش برای هاشور و سایه زدن ابرو از سوزن های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده می شود و بعد از اتمام مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت.

مراحل فیبروز ابرو

فیبروز ابرو امروزه روشی بسیار پرکاربرد و مورد پسند می باشد به خصوص خانم هایی که علاقه بسیاری به شیک پوشی و زیبایی خود دارند خواهان این روش بوده و گزینه بسیار مناسبی برای آنها به شمار می آید. با ابداع و ارائه این متد آرایش ابرو به سرعت مورد استقبال و مورد توجه در سراسر جهان قرار گرفت به طوری که پس از گذشت مدتی کوتاه برانکو تنها به متد فیبروز ابرو قانع و بسنده نشد و اقدام به ابداع روش هایی برای فیبروز لب، خط چشم و مژه ها پرداخت. مراحل فیبروز ابرو به صورت زیر اجرا می شود.

ابتدا خطوط ابرو بایست در بخش تاج ابرو اجرا شود، هر خط اجرا شده 2 باز تمدید گردد، سپس نوبت شوک دادن به رنگ می رسد، پس از 3 الی 4 دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت بی حس کردن می باشد، توجه داشته باشید 10 روز قبل از اجرای فیبروز نبایست ابروها را رنگ کرد، رنگ انتخاب شده نبایستی زیاد روشن باشد، در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم می شود، برای کم رنگ نبودن تاتو بایست ضخامت استروک ها دو برابر کرد، با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام می شود و برای اجرای بهتر این روش پوست خشک و نرمال مناسب می باشد.

مزایای میکرو فیبروز ابرو:

  • قرینه سازی هر دو ابرو
  • فرم دادن به تاج و آرک ابروها
  • حالت بسیار ظریف و طبیعی به ابروهای شما می دهد
  • پاک کردن راحت این نوع تاتو و تغییر حالت دادن حالت ابرو
  • درد و سوزش کمتر نسبت به روش های قدیمی به دلیل کار کردن در عمق کم
  •   دقت بیشتر به دلیل دستی بودن انجام این روش

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تاتو

آکادمی تهران تاتو از سال 1385 شروع به فعالیت نموده و 5 سال سابقه فعالیت در استانبول و دارای مدرک مستر از کمپانی آکسفورد سرت برای تاتو بدن و مدرک مستر از کمپانی iqs برای میکروپیگمنتیشن است 2 سال سابقه در کشور گرجستان و دوره دیده میکروبلیدینگ در کمپانی فیبروز ارائه سرتیفیکیت برای هنرجوها از کمپانی آکسفورد سرت و iqsوفنی حرفه ای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی