اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006115410217151

فروش انواع لنت ترمز در ایران

فروش انواع لنت ترمز در ایران با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش

کد: 140006115410217151

https://bit.ly/2WVmXvO

، کرج , (اخبار رسمی): در سیستم ترمز انواع خودروهای سبک و سنگین، لنت ترمز نقش مهمی دارد. آشنایی با این قطعه نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد. این قطعه مدت زمان کارکرد مشخصی دارد و بعد از به پایان رسیدن آن باید فورا تعویض شود تا به دیسک و صفحه ضربه ای وارد نکند.

فروش انواع لنت ترمز در ایران با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش
فروش انواع لنت ترمز در ایران با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش

به لطف خداوند متعال و دقت و همت بالای مدیران کارکنان و متخصصین این مجموعه،برند فرورتیش همواره مورد اطمینان هموطنان عزیز بوده است،این مهم با پایبندی به دو اصل مشتری مداری و کیفیت قابل رقابت با محصولات معتبر خارجی محقق شده است.

لوازم و قطعات برند فرورتیش از نظر کیفیت در سطح بالاتری از قطعات و لوازم یدکی معتبرخارجی میباشد و همین برند ما را از سایر برندها متمایز می نماید.

داشتن بالاترین و برترین کیفیت را یکی از افتخارات ارزشمند برند فرورتیش میباشد.

نقش و اهمیت لنت ترمز در صنعت خودروسازی

همه ما با نقش پر اهمیت لنت ترمز در خودروها واقف هستیم و می دانیم بخش مهمی از این سیستم را لنت ترمز تشکیل می دهید. اگر شما صاحب خودرو باشید قطعا با این قطعه مصرفی آشنایی دارید . لنت‌ها نقشی حیاتی در کاهش حرکت خودرو و توقف آن بر عهده دارند. حساسیت و نقش ارزنده که این قطعه ایفا می کند باعث شده است تا به عنوان یک قطعه فوق ایمنی با گرید A استاندارد شناخته شود‌.

از این رو هر چه کیفیت و کارایی محصول در سطح بالایی باشد باعث فراهم آمدن شرایط رانندگی خوب و در نهایت حفظ سلامت سرنشینان خواهد شد‌. پس اگر به فکر یک سفر ایمن هستند حتما این قطعه اساسی در سیستم ترمز را قبل از شروع به حرکت چک کنید تا مشکلی از این بابت نداشته باشید.

لنت ترمز چیست؟

در سیستم ترمز انواع خودروهای سبک و سنگین، لنت ترمز نقش مهمی دارد. آشنایی با این قطعه نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد. این قطعه مدت زمان کارکرد مشخصی دارد و بعد از به پایان رسیدن آن باید فورا تعویض شود تا به دیسک و صفحه ضربه ای وارد نکند.

عملکرد لنت ها به صورت ایجاد اصطکاک با دیسک چرخ می باشد و عملکرد صحیح در گرو تعویض به موقع و استفاده از جنس مرغوب و با کیفیت می باشد تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

در خودروهای مختلف نوع لنت مصرفی متفاوت است و زمانی که تمام شود علائمی بر روی خودرو مشاهده می شود تا نسبت به تعویض آن اقدام کند.

تهیه لنت مناسب به قدری در سلامت و ایمنی خودرو نقش دارد که راننده باید اهمیت ویژه و اختصاصی به این قطعه دهد. این قطعه از دو بخش کفشک لنت و لقمه لنت تشکیل شده است. توقف اتومبیل با سطح اصطکاکی لنت که نتیجه فشار دادن پدال ترمز به رتورز ترمز می باشد انجام می شود.

مدل ها دیگری لنت ها شامل لنت فلزی، نیمه فلزی و سرامیکی قابلیت استفاده برای انواع خودروها را دارند.

دلایل تعویض لنت ترمز خودرو

همانطور که گفته شد لنت ترمز خودرو یک قطعه مصرفی می باشد که باید بعد از تمام شدن فورا تعویض شود. زمان تعویض تحت تاثیر عواملی از قبیل نوع رانندگی، محل رانندگی و نوع لنت و نوع خودرو متفاوت می باشد. به طور کلی زمانی که لنت ها پس از مدت زمان مشخصی در اثر اصطکاک زیاد تمام شدند و عمر مفید آن ها به سر رسید باید تعویض شوند.فرسودگی لنت ها پس از گذر زمان ممکن است بر روی دیسک تاثیر بگذارد از این رو باید پس از طی کردن مسافت مشخصی نسبت به تعویض آن ها اقدام کنید.

معیوب بودن و ادامه رانندگی با لنت فرسوده موجب تلفات جبران ناپذیری می شود. نکته مهم در این خصوص این است که باید لنت ها به صورت جفتی تعویض شوند یعنی لنتهای جلو را همزمان تعویض کرد و از یک جنس و یک برند استفاده کرد تا به عملکرد درست و دقیق دست پیدا کنید.

نحوه عملکرد سیستم ترمز خودرو و نقش لنت ترمز در این سیستم

با توجه به اینکه سیستم ترمز از بخش های مختلفی از قبیل پدال ترمز، پیستون، روغن ترمز، لنت ترمز و دیسک ترمز تشکیل شده است پس هر بخش و هر قطعه در جای خود نقش حیاتی و اساسی دارند و در صورت معیوب شدن هر قطعه عملکرد سایر قطعات هم مختلف می شود و ممکن است بی توجهی به مشکلات سیستم ترمز مساوی با صدمات جانی افراد باشد.

انواع لنت ترمز

لنت ترمز خودرو از نظر ظاهر تقسیم بندی خاصی ندارد و طبقه بندی محصول بر اساس مواد استفاده شده در ساختار لنت‌ها می باشد. ۵ دسته مختلف از لنتها که ترکیبات متفاوتی دارند شامل لنت ترمز ارگانیک، لنت فلزی، لنت کم فلز، لنت ترمز سرامیکی و لنت ترمز زینتری می باشد که ساختار و شیوه ی تولید متفاوتی دارند و همین ساختار متفاوت بر روی عملکرد و کیفیت لنت ها تاثیر می گذارد. نوع خودرو و بودجه تعیین کننده لنت مناسب است تا هم کارایی بهتری داشته باشد و طول عمر بالایی داشته باشد.

لنت ترمز ارگانیک

 مواد ارگانیک نسبت به مدل های دیگر در رده پایینی قرار می گیرد و با عملکرد ضعیفی که دارند قیمت آنها هم پایین است. مواد آلی که در فرایند ساخت استفاده می شوند بافت بسیار نرمی دارند هرچه مواد نرم تر باشند سر و صدای کمتری دارند. نرم بودن ساختار این محصول موجب می شود تا در موقعیت های شلوغ و ترمز گیری های مکرر زودتر تمام شود. طول عمر پایین این لنتها مناسب استفاده در جاده های بیرون شهر و مسافت های طولانی نخواهد بود‌.

لنت ترمز فلزی

در ساختار این محصول از الیاف فلزی استفاده می شود. از ویژگی های برجسته و مهم این محصول می توان به طول عمر زیاد، عملکرد بالا در هنگام ترمزگیری و انتقال مناسب حرارت اشاره کرد. مدل فلزی را می توان در بیشتر خودروهای جدید و خودروهای مسافربری استفاده کرد. سر و صدای بالا یکی از معایب این مدل ها می باشد که با قیمت مناسب و عملکرد خود این عیب هم نادیده گرفته می شود.

لنت مدل کم فلز

در خودروهای لوکس و گران قیمت اروپایی از لنتهای کم فلز با قدرت ترمز گیری بسیار بالا استفاده می شود. ساختار این لنت از آهن و استیل می باشد. استفاده از این مدل با تولید سر و صدای بسیار بالایی همراه است. اما طراحی خودروهای لوکس به نحوی است که سرنشینان چیزی از صدای تولید شده را نخواهند شنید.

لنت ترمز سرامیکی

اگر بخواهیم در بین انواع مختلف لنت ها یک محصول برتر را برگزینیم قطعا لنتهای سرامیکی جزء بهترین محصولات هستند. این محصول از سرامیک تولید می شود و با وجود داشتن مس در ساختار خود بافت نرمی دارد. ویژگی های که موجب برتری این محصول شده شامل  عملکرد، دوام، طول عمر و مقاومت بالا در برابر حرارت می باشد که تولید صدای آن ها بسیار پایین است و همین مجموعه از ویژگی های ممتاز سبب شده تا با قیمت بیشتری عرضه شوند.

قیمت و خرید اینترنتی انواع لنت ترمز خودرو

به طور معمول هر خودرویی با هر مدلی یک سری قطعات یدکی مختص به خود را دارد. لنت ترمز خودرو هم در واقع یک قطعه اختصاصی است که برای هر خودرویی ظاهر متفاوتی دارد. اما تمامی خودروها در سیستم ترمز خود به این قطعه حیاتی و مهم احتیاج دارند و پس از یک دوره مشخص باید آن را تعویض کنند. برای خرید لنتها معمولا به لوازم یدکی خودرو مراجعه می کنید و اگر فروشگاه عرضه کننده بزرگ و کامل باشد انواع برندهای ایرانی و خارجی را عرضه می کند. امروزه فروشگاه های بزرگ اینترنتی هم صدها مدل از انواع لنتها را برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی عرضه می کنند.

در خصوص قیمت باید بگوییم که این مشخصات لنت است که قیمت آن را تعیین می کند مشخصاتی از قبیل جنس لنت، نوع آن، برند عرضه کننده و ... همه در قیمت ها موثر هستند و فروشگاه اینترنتی این امکان را به شما می دهد تا انواع مدل ها را از لحاظ ویژگی ها و مشخصات مقایسه کنید و در پایان مدل مناسب خود را انتخاب و خرید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرورتیش

نشان تجاری فرورتیش در راستای اصول فضای استاندارد صنعتی تولیدی و بازرگانی در سال 1396 نزد سازمان ثبت اسناد و مالکیتهای خصوصی به ثبت رسید. به لطف خداوند متعال و دقت و همت بالای مدیران کارکنان و متخصصین این مجموعه،برند فرورتیش همواره مورد اطمینان هموطنان عزیز بوده است،این مهم با پایبندی به دو اصل مشتری مداری و کیفیت قابل رقابت با محصولات معتبر خارجی محقق شده است . لوازم و قطعات برند فرورتیش از نظر کیفیت در سطح بالاتری از قطعات و لوازم یدکی معتبرخارجی میباشد و همین امر برند فرورتیش را از سایر برندها متمایز می نماید. داشتن بالاترین و برترین کیفیت یکی از افتخارات ارزشمند برند فرورتیش میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید