اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000613541306094

انتشار جزئیات تهدیدات سایبری لینوکسی فصل اول 2021 توسط ترندمیکرو

جدیدترین گزارش ترندمیکرو درباره تهدیدات لینوکس منتشر شد.

کد: 14000613541306094

https://bit.ly/38GtTiE

، تهران , (اخبار رسمی): غول امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) جدیدترین گزارش درباره تهدیدات سایبری که سیستم عامل های لینوکسی را هدف گرفته اند منتشر کرد.

جدیدترین گزارش ترندمیکرو درباره تهدیدات لینوکس منتشر شد.
تهدیدات سایبری لینوکسی براساس گزارش ترندمیکرو ( پی سی سیلین )

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )، جدیدترین گزارش تهدیدات سایبری مرتبط با سیستم عامل های لینوکسی را منتشر کرد.

در تهیه این گزارش از آمار و اطلاعات جمع آوری شده از شبکه حفاظتی هوشمند ترندمیکرو ( Trend Micro Smart Protection Network ) در نیمه اول سال 2021 میلادی استفاده شده است.

در این گزارش علاوه بر ارائه جزئیات درباره تهدیدات سایبری که سیستم عاملهای لینوکسی را هدف قرار داده اند، میزان حملات به توزیع های مختلف سیستم عامل های لینوکسی مانند دبیان ، ردهت، کالی، اوبونتو، سنت او اس ( CentOS )، آمازون لینوکس ( Amazon Linux )، SUSE Enterprise ، Oracle solaris , و دیگر توزیع های لینوکسی نیز قابل مشاهده است.

جهت مشاهده متن کامل گزارش و ویدیویی که ترندمیکرو به همین منظور تهیه کرده است میتوانید به کانال تلگرامی دورانتاش t.me/durantash و صفحه اینستاگرامی دیسنا نیوز به نشانی instagram.com/disnanews مراجعه کنید.

درباره دورانتاش 

شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 در ایران است.

درباره ترندمیکرو Trend Micro

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks ،Citrix ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو علاوه بر میلیون ها کاربر استفاده کننده از آنتی ویروس های خانگی، بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکتهای ارتباطی و مخابراتی، شرکت‌های نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی و شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل در دنیا دارد.

یکی از زیر مجموعه های ترندمیکرو، Trend Micro ZDI نام دارد که در زمینه برگزاری رویدادها و مسابقات امنیت سایبری و ثبت آسیب پذیری‌های امنیتی فعالیت دارد و هر ساله هزاران دلار به محققین و متخصصین امنیتی بابت شناسایی نقص‌های امنیتی و آسیب پذیری‌ها پاداش می‌دهد.

در بازار جهانی امنیت سایبری از جمله رقبای ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیمانتک Symantec و مکافی McAfee اشاره کرد.

در بازار آنتی ویروس‌های خانگی Home Antivirus، علاوه بر مکافی و نورتون، دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مانند وبروت، بیت دیفندر، آویرا، ایست ( نود32 )، پاندا سکیوریتی و کسپرسکی تلاش دارند تا با ترندمیکرو رقابت کنند.

محصولات ترندمیکرو در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین ( PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود و از سال 1387 با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]