اطلاعات تماس
  • 021555***** - 091904*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006135414317162

خدمات تخصصی سمپاشی و ضدعفونی در تمام مناطق تهران و کرج

کد: 140006135414317162

https://bit.ly/3h0qpfq

، تهران , (اخبار رسمی): با بهره گرفتن از تجربیات و دانش کارشناسان و متخصصین می توانید بهترین روش را برای دفع موجودات موزی به کار ببرید و در صورت نیاز به سمپاشی ، متخصصان بهترین نوع سم متناسب با آن موجود را مورد استفاده قرار می دهند.

خدمات تخصصی سمپاشی و ضدعفونی در تمام مناطق تهران و کرج
خدمات تخصصی سمپاشی و ضدعفونی در تمام مناطق تهران و کرج

سمپاشی اصول و قواعدی دارد که رعایت نکردن آن باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای از جمله مسمومیت خواهد شد.

چرا خودمان سمپاشی نکنیم؟

سمپاشی اصول و قواعدی دارد که رعایت نکردن آن باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای از جمله مسمومیت خواهد شد. به همین دلیل توصیه می شود بدون آگاهی و یا کمک گرفتن از افراد متخصص سمپاشی را انجام ندهید.  با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی این قبیل کارها که قبلا توسط افراد متخصص انجام داده می شد امروزه توسط خود شخص انجام می گیرند. تنها دلیل آن هم صرفه جویی در هزینه ها است.

چرا باید سمپاشی را به دست افراد متخصص بسپاریم؟

مسئله کاملا مشخص است. زیرا مواد به کار رفته در انواع آفت کش ها و سموم ارتباط مستقیمی با سلامت افراد دارد. از طرفی دیگر شناسایی نوع حشرات و نوع سمی که باید برای مقابله با آن ها در سمپاشی به کار برود نیاز به دانش و آگاهی دارد و این کار فقط از عهده افراد با تجربه و متخصص بر خواهد آمد.

همچنین باید این نکته را مورد توجه قرار داد که سمومی که خودمان خریداری کرده و قصد استفاده از آن را داریم ممکن است. ماده فعال آن به اندازه نیاز ما موثر نباشد و ریشه کنی حشرات به درستی انجام نشود. این خود بزرگ ترین دلیل ماندگاری حشرات برای مدت های طولانی در یک محیط است. دلیل دیگر برای انجام ندادن عمل طعمه گذاری توسط خودمان میزان بالا بودن مرگ و میر و مسمومیت های شدید بعد از سمپاشی غیر اصولی و غیر تخصصی می باشد.

مهم ترین دلایل سمپاشی نکردن توسط خودمان

۱: نداشتن شناخت کافی از نوع حشره یا آفت.

۲: مطلع نبودن از کلونی ها.

۳: نداشتن شناخت کافی درباره انواع سم.

۴: به کاربردن میزان نادرست سم.

۵: پخش شدن حشرات و آفت ها در مناطق و مکان های دیگر.

۶: مقاوم شون حشره و آفت نسبت به سمی که ما به کار برده ایم.

۷: صرف هزینه و وقت زیاد بدونه این که کار مثبتی انجام شده باشد.

۸: استفاده از سم های غیر مجاز برای نتیجه سریعتر و بهتر که در نهایت باعث ایجاد مسمومیت خواهد شد.

خدمات سمپاشی منازل

سمپاشی منازل اقدامی ‌برای جلوگیری از ورود و زاد و ولد حیوانات و حشرات موذی در خانه است؛ اما این سموم باید با دوز مناسب در محیط های بسته مانند منازل و محیط کار استفاده شوند. گاهی استفاده از سموم غلیظ در محیط خانه یا محل کار باعث ایجاد مسمومیت های تنفسی و غذایی برای انسان و حیوانات خانگی می‌شود. کیفیت سمپاشی منازل در محیط های بسته اهمیت ویژه ای دارد زیرا استنشاق بخارهای ناشی از سمپاشی های غیراصولی باعث ایجاد بیماری های قلبی و ریوی برای اهالی خانه می‌شود.

سمپاشی های اصولی و در بازه زمانی مناسب باعث ماندگاری بیشتر سموم و از بین بردن تعداد بیشتری از جمعیت حشرات و حیوانات موذی می‌شود. اغلب مساعدترین شرایط برای انجام سمپاشی منازل در فصول گرم سال است و سمپاشی حشرات خانه در این فصل به وفور انجام می‌شود. سموم گازی نسبت به سموم مایع و جامد نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

 اهمیت و ضرورت سمپاشی منازل

احتمالا تا کنون با افرادی برخورد داشتید که به شدت از سوسک و یا دیگر حشرات و جوندگان می ترسند و در مواجه با این موجودات دچار ترس و دلهره می شوند. شاید خود شما هم از همین دسته افراد باشید! البته این موضوع کاملا امری طبیعی است. این موجودات مزاحم با ظاهری چنداش آور آرامش زندگی شما را برهم خواهند زد. البته مساله مهم تر امر بهداشت در منزل و محل کار شماست که با وجود این موجودات کاملا در خطر است و ممکن است سلامت شما نیز مورد تهدید قرار گیرد. بهترین و مطمئن ترین راه حل برای نابودی این موجودات انجام سمپاشی ساختمان توسط افراد متخصص است. کارآمد ترین نوع سمپاشی، به عنوان روش مقابله با این موجودات مزاحم، سمپاشی درست، به موقع و اصولی است.

وجود فاضلاب های خانگی و مواد غذایی باقی مانده در زباله ها می تواند مشکلات بسیاری را به وجود آورده و بستری برای تجمع بسیاری از حشرات و بیماری ها را ایجاد کند.

اهمیت سمپاشی منزل بر هیچ کس پوشیده نبوده و می تواند بیماری های ناشناخته بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. حشرات و موجودات موذی آلودگی ها را با خود به اقصی نقاط خانه حمل می کند به همین دلیل نفوذ آن به داخل خانه عامل بسیاری از بیماری ها می باشد. در نتیجه سمپاشی کردن منزل اهمیت بسیار بالایی دارد.

نکات مهم قبل از سمپاشی

از آنجایی که سم از موادی خطرناک تشکیل شده است و ممکن است سلامت افراد مورد تهدید قرار گیرد بنابراین قبل از سمپاشی بهتر است به نکات زیر توجه نمایید:

تا حد امکان تمام مواد غذایی و خوراکی را از محل مورد نظر خارج نمایید و یا در ظرف های درب دار که از نفوذ سم جلوگیری می کند قرار دهید.

تمام ظروف آشپزی را جمع آوری کنید.

بهتر است تمام ساکنین ساختمان هنگام سمپاشی از ساختمان خارج شوند.

به هیچ وجه خودتان اقدام به سمپاشی نفرمایید و حتما از شرکت های معتبر سمپاشی  کمک بگیرید.

بهترین شرکت سمپاشی

با بهره گرفتن از تجربیات و دانش کارشناسان و متخصصین می توانید بهترین روش را برای دفع موجودات موزی به کار ببرید و در صورت نیاز به سمپاشی ، متخصصان بهترین نوع سم متناسب با آن موجود را مورد استفاده قرار می دهند.

باید این نکته را بدانید که یک سم روی تمام موجودات تاثیر نمی گذارد و برای از بین بردن آن ها باید با سیستم دفاعی بدن این موجودات آشنا باشید.

به این نکته دقت بفرمایید که در صورت انجام سمپاشی غیر اصولی، عواقب و خطرات بسیار جدی گریبان گیر شما خواهد شد. به همین دلیل سعی کنید بهترین شرکت سمپاشی را برای انجام خدمات سمپاشی برگزینید. شرکت سمپاشی باید حتما دارای مجوز باشد.

روش های سمپاشی محیط

یکی از مهمترین راه های در امان ماندن از دست انواع بیماری و میکروب ضد عفونی کردن محیط به روش صحیح و درست است. اغلب میکروب ها توانایی سازگاری با محیط را دارند؛ و به راحتی می توانند در هر محیط و فضایی زنده بمانند. به همین علت سلامتی افراد را تا حد زیادی تحت الشعاع قرار خواهند داد؛ اما راه های بسیاری هم برای مبارزه با این عوامل وجود دارد. از جمله پاک کردن محیط با استفاده از انواع شوینده ها.

ضد عفونی کردن محیط خانه:

خانه در حالت عادی هیچ آلودگی ندارد. این ما هستیم که انواع میکروب و ویروس را از بیرون به داخل خانه انتقال خواهیم داد. زمانی که بیرون از خانه هستیم با انواع آلودگی تماس پیدا می کنیم. در نتیجه هنگام مراجعه به منزل آن ها را با خود انتقال خواهیم داد. برای همین است که بسیاری از نقاط خانه و همچنین وسایل آن آلوده خواهند شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمپاشی آسایش

گروه سمپاشی آسایش با چندین سال تجربه و داشتن کارشناسان با تجربه در خدمت شماست. شرکت ما آماده همکاری و عقد قرارداد با شرکت ها و ادارات دولتی و خصوصی جهت طعمه گذاری و ضد عفونی انواع حشرات و آفات خانگی میباشد. بهترین کیفیت و خدمات را از گروه سمپاشی آسایش با بیش از ۲۰ سال تجربه بخواهید .

اطلاعات تماس
  • 021555***** - 091904*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | دکوراسیون و منزل