اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006135414415226

گروه صنعتی هفت رقیبی تازه نفس در تجهیزات تصفیه فاضلاب ارایه کرد

آغاز عرضه و فروش پکیج چربی گیر فاضلاب DAF ازشهریور 1400

کد: 140006135414415226

https://bit.ly/3kZFcIz

، کهریزک , (اخبار رسمی): تولید کننده/ خدمات دهنده فعال عرصه تجهیزات تصفیه فاضلاب کشور، پکیج چربی گیر فاضلاب DAF را با امکان  حذف انواع آلاینده های معلق از آب را از شهریور 1400 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش پکیج چربی گیر فاضلاب DAF ازشهریور 1400
آغاز عرضه و فروش پکیج چربی گیر فاضلاب DAF ازشهریور 1400

علاقه مندان به استفاده از  شفاف شدن پساب خروجی هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون حذف بیش از ۹۹درصد چربی های امولسیونی و آزاد و ذرات معلق را دارند.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی گروه صنعتی هفت، از شهریور 1400  عرضه پکیج چربی گیر فاضلاب DAFدر نمایشگاه این مجموعه آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از  شفاف شدن پساب خروجی هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون حذف بیش از ۹۹درصد چربی های امولسیونی و آزاد و ذرات معلق را دارند.

مدیرعامل گروه صنعتی هفت با اشاره به مزیت‌های این محصول/خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب تلاش بوده و برای تولید این محصول از ابتدای سال 1400 کار آغاز شده و هم اکنون  پکیج چربی گیر فاضلاب DAF  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: شرکت گروه صنعتی هفت، یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکتهای تولید کننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب می باشد و توانسته با تکیه بر دانش فنی متخصصین خود و بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و با انجام بررسی ها و مطالعات فنی دقیق اقدام به طراحی و ساخت پکیج چربی گیر DAF در ظرفیت های مختلف نموده است. در ضمن این شرکت نمایندگی شرکت ECOLOGIX امریکا را در اختیار داشته و پکیج های DAF ساخت این شرکت را نیز در ظرفیت های مختلف وارد کرده و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. کارشناسان این مجموعه آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم قبل از خرید چربی گیر DAF می باشند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت گروه صنعتی هفت به نشانی www.ig7..ir مراجعه کنند.

تلفن تماس: 02156541457

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی هفت

گروه صنعتی هفت (تصفیه پارسیان) بزرگترین واحد تولیدی تجهیزات آب و فاضلاب در ایران است که با تکیه بر دانش فنی متخصصان و بیش از ۳۰ سال تجربه خود در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب در ایران ،یکی از برجسته ترین و پر افتخارترین کارخانجات تولید کننده پکیج و مخازن و تجهیزات مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله نفت ،گاز و پتروشیمی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید