اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006155417017174

نکات مهم قبل از ساخت استخر خانگی

کد: 140006155417017174

https://bit.ly/3vl5U2W

، (اخبار رسمی): در این مقاله سعی شده است به تمام سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید به بهترین نحو پاسخ داده شود و همچنین اگر سوالات بیشتری دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهیم.

نکات مهم قبل از ساخت استخر خانگی
نکات مهم قبل از ساخت استخر خانگی

نکات مهم قبل از ساخت استخر
اولین قدم در این روش بررسی فضای مورد نیاز برای ساخت استخر خانگی و جکوزی است. آیا می خواهید یک استخر باز یا پوشیده داشته باشید؟ آیا می خواهید پروژه را در باغ ، داخل ویلا یا حتی در زیرزمین یک ساختمان آپارتمانی پیاده سازی کنید؟ اگر به تازگی یک ویلا یا باغ خریداری کرده اید و در فکر ایجاد باغی برای ساختن استخر هستید ، احتمالاً مشکلی در این زمینه نخواهید داشت.
شما می توانید استخر شنای خانگی خود را با توجه به محیط و منطقه مورد نظر طراحی و بسازید. همچنین برآورد هزینه را برای هر مدلی که مد نظر دارید ارائه می دهیم تا بتوانید بر اساس بودجه هایی که تعیین کرده اید بهترین انتخاب را داشته باشید.
نکاتی در مورد ساخت استخر
اگر در مرحله طراحی یا ساخت استخر هستید ، بسیار مهم است که در مورد پروژه خود با متخصص صنعت آب مشورت کنید. هر قسمتی از پروژه استخر شما که به درستی طراحی نشده یا به درستی ساخته نشده باشد ، می تواند منجر به شکست کامل پروژه شود.
 گروه Akam در مورد پروژه های بسیار چالش برانگیز مانند استخرهای آفلاین ، استخرهای گرمسیری ، پروژه های تجاری و بسیاری دیگر مشاوره می دهد. این که آیا قصد دارید چیزی شبیه به این بسازید یا فقط یک استخر با اندازه متوسط ​​در حیاط خانه خود ، می توانید کاملاً مطمئن باشید که این زمان مشاوره مهمترین (و ارزشمندترین) چیزی است که شما برای پروژه خود استفاده خواهید کرد.
 در اکثر مشاوره های ساختمانی که در چند سال گذشته انجام شده است ، می توانیم نقص های مهلکی را در طراحی یا ساخت استخرها شناسایی کنیم که اگر قبل از اتمام پروژه برطرف نشوند ، می تواند فاجعه بار باشد. برخی ممکن است فکر کنند که چگونه می توانند هزینه این پروژه اضافی را بپردازند ، اما منطق شرکت ما این است که چگونه می توانید از عهده آن برآیید؟
مزایای مشاوره قبل از ساخت استخر
توضیح مختصر و الزامات مشتری در یک راه حل قابل اجرا
مفهوم طراحی استخر شنا
جزئیات طراحی استخر شنا
مدیریت فرایند ساخت و ساز
ارتقاء و بازسازی امکانات موجود استخر
یکپارچگی بین استخر ، خانه و محیط باغ را تعریف کنید
اشکال ، محیط ، رنگ ها ، ویژگی ها ، نورپردازی و جنبه های فنی عملکرد موثر استخر را شرح دهید
نکات محصولات زیبایی ، صرفه جویی در انرژی و ایمنی
مقدار مواد و تجهیزات مورد نیاز را محاسبه کنید
پیشنهادات بودجه
محصولات و تجهیزات با کیفیت بالا و معتبر را توصیه کنید
تجهیزات و محصولات تمیز کننده استخرهای معتبر و موثر

هزینه ساخت استخر
هزینه نهایی بسته به میزان فضای شما و اندازه استخر و همچنین استفاده از مواد اولیه و تجهیزات مربوطه می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ، هرچه مساحت بزرگتر و طراحی مدرن تر و پیچیده تر باشد ، مطمئناً به سرمایه بیشتری نیاز خواهید داشت.
از طرف دیگر ، تجهیزات مورد استفاده در استخر مانند لوله کشی ، سیستم تصفیه ، راه پله ، چراغ و ... مواد اولیه مورد استفاده مانند کاشی ... همه می توانند منجر به افزایش قیمت ساخت استخر شوند.
به طور متوسط ​​، اگر می خواهید یک استخر در خانه یا ویلاهایی با طراحی استاندارد داشته باشید ، مانند مستطیل 3 * 6 یا 4 * 8 و یک سیستم تصفیه معمولی ، باید مبلغ تقریبی 250،000 تا 350،000 میلیون تومان سرمایه برای این کار در نظر بگیرید. معمولاً طرح های مدرن به دلیل نیاز به مواد بیشتر و زمان مورد نیاز برای اجرا ، حدود 30 درصد گران تر هستند.
بهترین زمان برای ساخت استخر
اگر قصد دارید یک استخر شنا بسازید ، فکر کردن در مورد بهترین زمان برای شروع می تواند به شما کمک کند. با توجه به اولین گام در این فرآیند حفاری خاک ، پیشنهاد می کنیم قبل از نوروز حفاری کنید و سپس با گذشت زمان روند دیگر را دنبال کنید و هوا گرمتر شود.
در نهایت ، بسته به اندازه پروژه شما ، برای اتمام ساخت استخر خود به حدود 3 تا 6 ماه زمان نیاز خواهید داشت ! از آنجا که با تحویل سال نو خورشیدی قیمت تمام کالاها و خدمات افزایش می یابد ، می توانید با انعقاد قرارداد قبل از تعطیلات ، در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
انواع مدل استخر از نظر نصب
استخرها را می توان در 3 نوع فایبرگلاس ، وینیل و بتن استفاده کرد. در ایران متداول ترین روش اجرای سازه بتن است که می توان آن را کامل ترین ، گران ترین و بادوام ترین روش دانست. در استخرهای بتنی همه اشکال و طرح ها قابل اجرا هستند. این نوع عمر طولانی تری نسبت به روش های دیگر دارد. البته به دلیل تخصصی که دارید ، باید از افراد و شرکت های معتبر برای انجام پروژه های خود کمک بگیرید.
اقدامات لازم برای راه اندازی استخر خانگی
ابتدا طرح مورد نظر خود را با توجه به فضای مورد نیاز پیاده سازی کنید. در این قسمت ، کارشناسان ما ایده های جالبی را به شما ارائه می دهند. بسته به شرایط و طراحی ، فضای مورد نیاز فیلتر و موتورخانه در حوضچه را برای نصب تجهیزاتی مانند پمپ ، فیلتر شنی و ... در نظر بگیرید.
با توجه به اهمیت سیستم تصفیه و سیستم هیدرولیک چرخه آب عسکر ، این قسمت از کار کاملاً تخصصی است و با نظر کارشناسان ما تعیین می شود. باید توجه داشته باشید که سطح موتورخانه حدود یک متر کمتر از سطح کف استخر است.
استخر سرپوشیده به سبک عثمانی
برای ساخت استخرهای شنا در فضای باز ، بهتر است مساحتی از مجموعه را با حفاظت خوب در برابر آفتاب اختصاص دهید. از آنجا که این می تواند هزینه گرمایش آب را کاهش دهد ، عاقلانه است مکانی را در نظر بگیرید که بیشترین نور خورشید را جذب کند. لازم به ذکر است که درختان ریشه دار زیادی در اطراف سازه وجود ندارد. علاوه بر قیمت ساختمان و مصالح مورد نیاز ، باید به هزینه های استفاده ، نگهداری و نظافت استخر توجه ویژه ای شود.
مراحل ساخت استخر خانگی
پس از بازرسی جامع از محل احداث استخر ویلا ، طراحی و اخذ مجوزها ، با توجه به عمق و ابعاد استخر روباز ، منطقه مربوطه به کمک دستگاه های حفاری حفاری می شود. در این مرحله ما باید یک دیوار حائل بین گودبرداری و کاسه استخر ایجاد کنیم که باید از بتن ساخته شود.
سپس کف برای ایجاد قسمتهای کم عمق و عمیق از استخر شیب دار شده و سپس با بتن تراز می شود. گام بعدی تقویت استخر با میلگرد است که به شکل توری در کف و دیوارها گذاشته شده است.
سپس لوله ها را به تاسیسات وصل کنید. این بخش از پروژه یکی از مهمترین مراحل محسوب می شود. زیرا تأثیر بسزایی در کیفیت آب خواهد داشت. استانداردهای طراحی و پیاده سازی سیستم درمان استخر شنا منتشر شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت طبیعت سازان در ارتباط باشید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان