اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006165418417183

طراحی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی در گروه صنایع استواری

کد: 140006165418417183

https://bit.ly/3yRpSCs

، ری , (اخبار رسمی): یکی از مشکلاتی که طی گذشته زمان راحت تر حل شد و  باعث شد که بسیار به آن وابسته شویم. مشکل نظافت و به طور اختصاصی شستشوی لباس ها بود.

طراحی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی در گروه صنایع استواری
طراحی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی در گروه صنایع استواری

پاکیزگی در جوامع امروزی حاصل ماشین لباسشویی صنعتی
با به وجود آمدن لباس شویی دیگر کسی در فکرش هم رغبت نمی کند با آب سرد و گرم و دستی سراغ شستن لباس ها برود.

اما این نیاز گسترش پیدا کرد زیرا انسان ها با دو مشکل عمده مخصوصا در جاهای بزرگ مواجه شدن. اول حجم بالا و زیاد از لباس ها و پارچه های کثیف و مورد دوم بزرگ بودن برخی از پارچه ها و چیزهایی که می خواستیم شسته شوند.

این ماشین لباسشویی صنعتی بسیار در جاهایی که حجم بالایی از لباس و  پارچه دارند مورد استفاده است. مثل بیمارستان ها و رستوران ها،هتل ها و … البته فروش ماشین لباسشویی صنعتی به افرادی که می خواهند خشک شویی داشته باشند نیز صورت می گیرد. زیرا اصلی ترین ابزار کار آن ها همین ماشین لباسشویی صنعتی است.

ماشین لباسشویی صنعتی

ممکن است شما به دنبال جایی باشید تا بتوانید ماشین لباسشویی صنعتی را به راحتی و با قیمت مناسب بخرید. بنابراین لازم است بدانید که برای پر چه چیزهایی دریافت می کنید که  اصلا ارزش خرید داشته  باشید. یکی از مواردی که پاسخ به این سوال می شود داد این است که ساخت ماشین لباسشویی صنعتی و همچنین تولید آن در مدل های مختلف صورت میگیرد.

تولید ماشین لباسشویی صنعتی

به کلام بهتر بر اساس نیاز خودتان سراغ ماشین لباسشویی صنعتی بروید. بعد از این که دانستید کدام مدل و با چه اندازه حجم ماشین لباس شویی راحت تر هستید سراغ مدیریت میزان مصرف بروید.

زیرا در ذات این ماشین ها پر مصرفی وجود دارد هم از نظر آبی هم از نظر برقی. از این رو هم برای صرفه جویی در هزینه و هم برای کمک به مشکلات کمبود منابع در کشور لازم است که سعی کنید سراغ کم مصرف ترین این ماشین لباس شویی ها بروید. که البته ممکن است کمی گران تر از بقیه مدل ها محاسبه شود. اما در طولانی مدت چند برابر میزان مابه تفاوتی که برای خرید آن پرداخت شده را با صرفه جویی در انرژی به صاحب خود بر می گرداند.

دستگاه خشکشویی

دستگاه خشکشویی صنعتی برای پردازش موثر مقادیر زیادی از مواد فله ای که به سطح رطوبت کاهش یافته نیاز دارند ، استفاده می شوند. بسته به میزان و ترکیب مواد مورد نیاز برای خشک کردن ، دستگاه خشکشویی دارای مدل های مختلفی هستند که به طور خاص برای نوع و مقدار مواد مورد پردازش مشخصی طراحی شده اند.

فرآیند خشک کردن با ماشین خشکشویی

خشک کردن یک فرآیند مهم صنعتی است. سطوح مختلف دما و اصول خشک کردن در دستگاه خشکشویی اعمال می شود. رایج ترین نوع خشک کن نوعی است که در آن هوا با بخار ، گاز یا آب گرم می شود و سپس بر روی محصول مرطوب گردش می یابد.

وقتی هوا رطوبت حاصل از محصول مرطوب را می گیرد ، رطوبت آن افزایش می یابد و انرژی موجود در این جریان ممکن است آن را به یک منبع گرمایی مفید تبدیل کند.

روش استاندارد این است که رطوبت را کم کنید. با یک پمپ حرارتی می توان گرما را از هوای مرطوب استخراج کرد. هوا خنک شده از رطوبت خارج می شود. گرمای استخراج شده می تواند دما را افزایش دهد و می تواند برای گرم کردن ماشین خشک شویی استفاده شود.

کاربرد دستگاه خشکشویی

ماشین خشکشویی صنعتی معمولاً در بسیاری از موارد کاربردهای فرآوری صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. خشک کن های صنعتی باید به دقت طراحی شوند تا خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی یا بیولوژیکی مواد تغییر نکند و بر آنها تأثیر نگذارد ، زیرا دستگاه خشکشویی صنعتی به انواع مختلف با مشخصات مختلف ساخته می شوند ، ساخت تجهیزات خشکشویی دارای روند خاص و کاملا صنعتی انجام می گیرد.

ما بیش از چندین سال تجربه در زمینه کمک به انواع صنایع در زمینه طراحی ، ساخت دستگاه خشکشویی و نصب انواع مختلفی از ماشین خشک کن های صنعتی داریم. پیش نیاز کیفیت ، اندازه ، شکل و میزان رطوبت محصول نهایی خشک شده باید در نظر گرفته شود ، همچنین به عنوان تنظیمات تولید ، متداول ترین مواد ساختمانی از فولاد ضد زنگ ، الگوی مصرف انرژی نیز مشخص شده تا مشتری بتواند کیفیت دلخواه را بدست بیاورد.

ماشین خشکشویی در مقیاس آزمایشگاهی

ماشین خشکشویی در مقیاس آزمایشگاهی برای تولید کم آزمایشگاهی مناسب هستند.

برای تأمین نیاز به این خشک کن های صنعتی در مقیاس آزمایشگاهی و آزمایشی،کاربردهای معمول این نوع دستگاه در مقیاس آزمایشگاهی عبارتند از:

  • آزمایشات و آزمایشگاه ها
  • تولید مقدار کم
  • فرآوری مواد شیمیایی
  • گرم کردن
  • پردازش دما
  • راه اندازی خشک کن صنعتی

مشخصات:

  •  خشک کن ها در 3 مدل گازی، بخاری و برقی می باشند
  • برای نصب کافی است که در مدل برقی فقط برق وصل شود.
  • بعد از وصل کردن برق دودکش پشت خشک کن را با لوله دودکش به خارج از محوطه راهنمائی کنید.
  • نحوه کار: لباس را در ماشین ریخته و با چرخاندن تایمر و فشار دادن استارت ایتوپ ماشین شروع به کار میکند.

نکته ۱: در پایین خشک کن لباس صنعتی دریچه ای تعبیر شده که پرزگیر دارد و هرروز باید تمیز شود

نکته ۲:در مئل بخاری با وصل کردن بخار به بالای رادیاتور و بستن

تراپ در پایین رادیاتور گرمای لازم برای خشک کردن ایجاد میشود.

نکته ۳: در مدل گازی با وصل شدن گاز اجاق را روشن کرده و با روشن شدن خشک کن اجاق روشن میشود فقط باید بسیار محتاط باشید چون اگر شعله زیاد باشد و زیاد کار کند باعث آتش گرفتن یا زرد شدن لباس ها میشود.

تولید خشک کن لباس صنعتی

اگر خشک کن لباس صنعتی می خواهید که بتواند در تمام طول روز لباس ها خشک شوند ، خشک کن های صنعتی ما بهترین انتخاب هستند. این مجموعه انتخاب خشک کن های یک نفره و دوتایی را دارد که وزن پر کردن آنها از 11 کیلوگرم تا 90 کیلوگرم است. با استفاده از این خشک کن های صنعتی می توانید دوباره 35000 ساعت خشک شدن را به پیش ببرید و از آن استفاده کنید.

خشک کن لباس صنعتی را چگونه خریداری می کنید

سایت ما متخصص کالاهای صنعتی است و طیف گسترده ای از خشک کن لباس های صنعتی را به شما ارائه می دهد. اگر خشک کردن لباس باید تمام روز انجام شود خشک کن صنعتی بسیار توصیه می شود. برای این منظور شما به ماشین آلات قدرتمند و صرفه جویی در هزینه ها ترجیحاً با مصرف انرژی اقتصادی نیاز دارید.

ماشین آلات برندهای مختلف به طور خاص برای کاربران در مقیاس بزرگ به خشک کردن لباس می پردازند، به عنوان مثال در یک شرکت خشکشویی ، صنعتی یا نظافتی نیاز به خشک کن لباس صنعتی کاملا ضروری به نظر می رسد. اینها مخصوصاً برای خشک شدن زیاد و طولانی مدت ساخته می شوند.

البته خشک کن های صنایع استواری در مدل ها و طرح های مختلف موجود است. با وزن زیاد یا کم ، خشک کن یک یا دو ، از هر نوع امکاناتی وجود دارد. از این طریق می توانید مطمئن باشید که دستگاه خشک کن لباس مناسب کار شما است یا خیر.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع استواری

کارخانه تولیدی صنعتی استواری از سال 1362 شروع به تولید انواع ماشین آلات صنعتی از جمله ( لباسشویی ، دیگ های بخار از سایز 4 اسب تا 3 تن ، پتو شویی ، خشک شویی ، خشک کن ، آبگیر ، پرس اتو ، اتو غلطک ، آنزیم شورهای صنعتی ، سفید شویی) و هچنین تجهیزات قالی شویی ها و رختشوی خانه ها ، بیمارستان ها و هتل ها کرده است. گروه صنعتی استواری تمام تلاش خود را برای ساخت محصولات با کیفیت و عمر بیشتر با به کار گیری مواد اولیه درجه یک اروپایی به کار گرفته است. محصولات این گروه تولیدی صنعتی علاوه بر مصرف در بازارهای داخلی به کشورهای همسایه عراق ، ارمنستان ، افغانستان نیز صادر گردیده است. تلاش ما حذف دلالان و رساندن محصول از تولید کننده به دست مصرف کننده با نازلترین قیمت وبالاترین کیفیت میباشد. با تشکر از حسن انتخاب شما مدیریت گروه تولیدی صنعتی استواری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید