کد: 140006165418717181

حمایت استراتژیکی و راهبردی در حوزه تبلیغات و فیلمسازی

کد: 140006165418717181

https://bit.ly/3tB0Cjf

، قزوین , (اخبار رسمی): نظر به بررسی های صورت گرفته و تحلیل پارامترهای موجود در صنعت تبلیغات در خصوص معرفی خط تولید و اصناف در بحران کوید 19 راهکاری تبلیغاتی برای فروش و معرفی در بخش های صنعت و اصناف توسط گروه تبلیغاتی و فیلمسازی آرتیمان ارائه شده که یقینا اثرات آن در افزایش تولید و اشتغال آشکار خواهد گردید.

 حمایت استراتژیکی و راهبردی در حوزه ی تبلیغات و فیلمسازی
حمایت استراتژیکی و راهبردی در حوزه تبلیغات و فیلمسازی

با توجه به تحریم ها و تحرکات تروریسم اقتصادی علیه کشورمان و درگیری جامعه و مشکلات ناشی از اپدیمی کوید 19 و همچنین نظر به الزام صادرات، اشتغال، تولید و فروش گروه تبلیغاتی و فیلمسازی آرتیمان به منظور کمک به روند رشد و فروش تولیدات داخلی طرح های متنوعی  را با بسترسازی فرصت های نو پیاده سازی میکند.

حمایت های مالی از جمله "یارانه ی پرداخت هزینه، تخفیفات ویژه، تهاطر و همکاری" همراه با کاهش قابل توجه بودجه های تبلیغاتی برای فروش و معرفی بخش صنعت و اصناف از طریق تبلیغات فرصتی را ایجاد میکند تا صفر تا صد مسیر را در امنیت و با پشتیبانی پیش برود.

بستر پخش های گسترده در خبرگزاری ها، شبکه های تلوزیونی، رویداد های تخصصی و.... با کمک هوش مصنوعی طراحی شده توسط گروه تبلیغاتی و فیلمسازی آرتیمان فرصت کامل دیده شدن توسط مخاطب عام و خاص را فراهم میسازد.

برای اطلاع از طرح های حمایتی میتوانید وارد سایت گروه تبلیغاتی و فیلمسازی آرتیمان شوید و در بخش خبرگزاری متن کامل را دانلود و مطالعه نمایید

گروه تبلیغاتی و فیلمسازی آرتیمان با ادغام استودیو طراحی و انیمیشن سازی لونامون و استودیو فیلم سازی وسعت خیال تبدیل به یک کانون تبلیغاتی کامل شد تا بتواند نیازهای تبلیغاتی و بازاریابی مشتریانش را بهتر و حرفه ای تر تحت پوشش خود قرار بدهد. تیم آرتیمان در راستای بهبود کسب و کار، دستیابی به اهداف سازمان، افزایش تعامل، افزایش فروش و سودآوری، خدمات و طرح های گوناگونی به سازمان ها و شرکت ها ارائه می دهد و با استفاده از ابزارهای به روز، موجب بهبودی فروش تشکیلات شما شده و شرایط ایده آلی را برایتان ایجاد خواهد کرد.

آرتیمان حاصل یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. استودیو وسعت خیال به مدیریت حسین محمدی و استودیو لونا مون  به مدیریت محمد مهاجر در سال 1392 بصورتی موازی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه (طراحی،طراحی سایت،دیجیتال مارکتینگ، عکاسی، فیلمبرداری، فیلمسازی تبلیغاتی، فیلمسازی سینماتیک، طراحی کارکتر، کمیک، انیمیشن سازی دوبعدی و سه بعدی، کانسپ آرت) گذاشته اند و از همان ابتدا با رویکردی انقلابی در زمینه های تبلیغاتی و فیلمسازی، توانسته اند است تا به امروز در این مسیر استوار و ثابت قدم باقی بمانند. هدف آرتیمان رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای کشور عزیزمان است. آرتیمان ارائه دهنده یک بسته کامل از خدمات و آموزش هاست.

این بدان معنی است که آرتیمان نه تنها با بهره مندی از بهترین کارشناسان، به مشتریان خود سرویس ها و خدمات بی نظیری را ارائه میدهد، بلکه در مدرسه ی هنری آرتیمان مشغول پرورش استعداد های هنری است و آرمانی بزرگ برای صنعت فیلمسازی و انیمیشن سازی کشور دارد.

گروه تبلیغاتی و فیلمسازی آرتیمان با دید باز به اصول ارتباطات و مدیریت بازاریابی، و همینطور مهارت لازم در بکارگیری ابزار های دیجیتال، بهترین راهکار های توسعۀ کسب و کار در فضای آنلاین را ارائه می‌دهد.

اما مهم تر از دانش صرف، تجربه های عملی در بکار گیری متناسب ابزار ها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ و اجرای صحیح است که نیازمند تیم فنی حرفه ای و متخصص و مکمل است تا کمپین های خلاقانه و اثر گذار را از صفر تا صد داشته باشید.

تلفن تماس جهت مشاوره ی رایگان:  

 09193870300: حسین محمدی

09157423596: محمد مهاجر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تبلیغاتی و فیلمسازی آرتیمان

گروه تبلیغاتی و فیلمسازی آرتیمان با ادغام استودیو طراحی و انیمیشن سازی لونامون و استودیو فیلم سازی وسعت خیال تبدیل به یک کانون تبلیغاتی و فیلمسازی کامل شد تا بتواند نیازهای فیلمسازی و تبلیغاتی بازاریابی مشتریانش را بهتر و حرفه ای تر تحت پوشش خود قرار بدهد. تیم آرتیمان در راستای بهبود کسب و کار، دستیابی به اهداف سازمان، افزایش تعامل، افزایش فروش و سودآوری، خدمات و طرح های گوناگونی به سازمان ها و شرکت ها ارائه می دهد و با استفاده از ابزارهای به روز، موجب بهبودی فروش و پوشش های تصویری تشکیلات شما شده و شرایط ایده آلی را برایتان ایجاد خواهد کرد. آرتیمان حاصل یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. استودیو وسعت خیال به مدیریت حسین محمدی و استودیو لونا مون به مدیریت محمد مهاجر در سال 1392 بصورتی موازی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه (طراحی،طراحی سایت،دیجیتال مارکتینگ، عکاسی، فیلمبرداری، فیلمسازی مستند، فیلمسازی تبلیغاتی، فیلمسازی سینماتیک، طراحی کارکتر، کمیک، انیمیشن سازی دوبعدی و سه بعدی، کانسپ آرت) گذاشته اند و از همان ابتدا با رویکردی انقلابی در زمینه های تبلیغاتی و فیلمسازی، توانسته اند است تا به امروز در این مسیر استوار و ثابت قدم باقی بمانند. هدف آرتیمان رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای کشور عزیزمان است. آرتیمان ارائه دهنده یک بسته کامل از خدمات و آموزش هاست.

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی