اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006165419216866

محصول تازه فوکاچوب رونمایی شد

کد: 140006165419216866

https://bit.ly/3tqbGzf

، سبزوار , (اخبار رسمی): محصول تازه فوکاچوب با نام سرویس چوب نوجوان مدل کلبه در نمایشگاه سرویس خواب فوکاچوب رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه سرویس چوب مدل کلبه به بازار  مبلمان اتاق کودک
سرویس چوب نوجوان و جوان مدل کلبه

به گزارش روابط عمومی فوکاچوب، 15 شهریور 1400، نمایشگاه سرویس خواب فوکاچوب میزبان رونمایی از سرویس چوب مدل کلبه، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه سرویس چوب نوجوان  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر طراحی مدرن در سرویس چوب را ارائه کند تا این خدمت تازه امکان ایجاد دکوراسیون با سبک مدرن را در اتاق خواب نوجوانان را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، سرویس چوب مدل کلبه دارای محاسنی است که استفاده از متریال باکیفیت و یراق آلات استاندارد است و می‌تواند باعث استحکام و ماندگاری طولانی مدت این سرویس چوب نوجوان شود.

علی صائبی راد مدیرعامل فوکاچوب، تولید این محصول را نتیجه 6 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: مراحل طراحی و مونتاژ برای تولید این محصول از اسفند ماه 1399 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 20 شهریور 1400 اعلام و ادامه داد: سرویس نوجوان و جوان مدل کلبه دارای ۸ جزء است که عبارتند از:

  1. تخت نوجوان و جوان
  2. کمد لباس سه درب
  3. دراور
  4. آینه
  5. پاتختی
  6. میز کامپیوتر
  7. کتابخانه
  8. شلف

این سرویس مناسب اتاق های دخترانه و پسرانه است. به همین دلیل برای آن دراور با آینه و همچنین یک میز کامپیوتر عالی و کاربردی مناسب با نیازهای جوانان امروزی طراحی شده است. که شما بر اساس نیاز خود می توانند هر جزء سرویس را که می خواهید داشته باشید به سرویس خود اضافه کرده و خریداری نمایند.

استفاده از برند های با کیفیت و معروف یراق آلات و مواد اولیه که شامل (لولا آرام بند، ریل ساچمه ای سه تیکه، مونتاژ محصول با تکنولوژی اتصالات الیت، منبع نور ایمن، شیشه های چهار طرف ابزار و ایمن شده، استفاده از نوار لبه دو میلی متر در تمام قسمت ها، نصب دستگیره های چوبی و متفاوت با دستگیره های رایج در بازار، رنگ های نیترو سلولزی و ورق های ملامینه پویا ) از ویژگی های سرویس خواب مدل کلبه است.

جنس این سرویس خواب نوجوان و جوان تمام ملامینه است، که دلیل اصلی استفاده از ورق ملامینه به جای MDF انتشار کمتر گازهای مضر در محصولات با جنس ملامینه نسبت به محصولات با جنس MDF است. همچنین در این سرویس خواب پس از تولید براساس طراحی های انجام شده، در حاشیه کار  براساس سبک طراحی محصول از تیغه های چوبی استفاده می‌شود که تاثیر بسزایی در زیبایی محصول دارد.

همچنین برای دستگیره های این سرویس از چوب راش گرجستان استفاده شده. که یک ویژگی متمایز این سرویس نسبت به سرویس های موجود در بازار است.

شما می توانید برای دیدن تصاویر و قیمت این سرویس خواب چوبی جدید به سایت فوکاچوب به آدرس fooka.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فوکاچوب

برند فوکاچوب از سال ۸۵ با پشتوانه ای ۱۰ ساله پا به عرصه تولید محصولات چوبی گذاشته و در این مدت همراه با تزریق سرمایه، جذب نیروهای متخصص و متعهد، طراحان خوش ذوق، ماشین آلات مدرن و استفاده از دانش روز در تولید این محصولات بر آن شد تا مصمم تر از گذشته به تامین نیازهای بازار بپردازد. هم اکنون فوکاچوب جهت هرچه بهتر تحقق بخشیدن به شعار شرکت و نیاز مشتریان عزیز فصلی نو را در دنیای مبلمان و دکوراسیون آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید