اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104266298616866

خرید انواع میز تلویزیون

راهنمای جامع خرید انواع میز تلویزیون

کد: 140104266298616866

https://bit.ly/3INudxu

، سبزوار , (اخبار رسمی): میز تلویزیون هم همچون دکوراسیون منزل می تواند سبک های مختلفی داشته باشد. در این میان معروف ترین آنها عبارت اند از مدرن، سنتی، معاصر، روستیک و صنعتی که نامگذاری آن بر اساس انواع دیزاین های موجود در دنیای طراحی داخلی بوده است.

راهنمای جامع خرید انواع میز تلویزیون
راهنمای جامع خرید انواع میز تلویزیون

میز تلویزیون هم همچون دکوراسیون منزل می تواند سبک های مختلفی داشته باشد. در این میان معروف ترین آنها عبارت اند از مدرن، سنتی، معاصر، روستیک و صنعتی.

اینکه چه نوع میز تلویزیونی را انتخاب می کنید، سهم به سزایی در سیستم سینمای خانگی و جلوه دکوراسیون منزل شما دارد. یک میز تلویزیون مناسب علاوه بر اینکه جلوه مدرنی به دیزاین فضا می بخشد، باید فضای کافی برای عناصر مختلف مرتبط با آن نیز داشته باشد.

در این مقاله به ارائه راهنمای جامع خرید انواع میز تلویزیون بپردازیم، اگر شما هم تصمیم به خرید این عنصر تاثیرگذار از وسایل اتاق پذیرایی دارید در ادامه با ما همراه باشید.

در مورد اندازه میز تلویزیون به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

اولین نکته ای که قبل از خرید میز تلویزیون نیاز است مورد توجه قرار دهیم، اندازه و ابعاد آن است. اگر اندازه دقیق تلویزیون خود را نمی دانید، با یک نوار مخصوص اندازه گیری، اندازه قطر آن را بدست آورید. فراموش نکنید درحالیکه اندازه تلویزیون را بر اساس قطر آن می سنجند، اندازه میز تلویزیون را بر اساس طول آن عرضه می کنند. اگر یک میز و میز تلویزیون با ابعاد یکسان دارید، در واقع میز تلویزیون شما بزرگ تر است. طول میز تلویزیون شما باید حداقل مساوی با قطر تلویزیون تان باشد، هرچند می توانید میزی بزرگ تر انتخاب کنید تا فضای کافی برای قرار دادن عناصر مختلف از جمله عناصر دکوری در اطراف آن را داشته باشید.

به عنوان مثال برای یک تلویزیون 55 یا 65 اینچی، میزی به طول 144 الی 203 و برای یک تلویزیون 43 اینچی، میزی به طول 100 الی 144 گزینه ای مناسب خواهد بود. مسئله ابعاد میز تلویزیون بسیار مهم و قابل بحث است، به شما توصیه می کنیم حتما مقاله " راهنمای انتخاب ابعاد میز تلویزیون " را با دقت مطالعه کنید

عکس میز تلویزیون شیک و ساده

مناسب ترین جنس میز تلویزیون کدام است؟

در میان گزینه های مختلف، چوب، فلز و شیشه سه گزینه اصلی پیش روی شما خواهند بود. میز تلویزیون های چوبی با جلوه باشکوه خود انتخابی مناسب برای بسیاری از سبک های دکوراسیون شامل سنتی، کلاسیک، مدرن، مینیمال، بوهمین، روستیک، ترکیه ای خواهند بود. دلیل این سازگاری بالا هم به تنوع در رنگ و طرح آن بر می‌گردد. چوب هایی که از آنها در ساخت میز تلویزیون استفاده می شود شامل گیلاس، افرا، بلوط و ماهون می شوند. میزهای فلزی که جلوه منحصربه فردی به فضا می بخشند، موارد استفاده محدودتری داشته و گزینه ای مناسب برای منازلی با سبک دکوراسیون مدرن، بوهمین و صنعتی محسوب می شوند.

سومین گزینه میزهای شیشه‌ای هستند که زمانی توجه زیادی را به خود جلب کردند و البته همچنان هم طرفداران خاص خود را دارند. این میزها با انعکاس نوری که از سطح خود دارند، گزینه ای مناسب برای فضاهای کوچک محسوب می شوند. 

انواع میز تلویزیون بر اساس طرح آنها کدامند؟

بعد از توجه به اندازه و جنس، نوبت به طرح آن است که مدنظر قرار گیرد. در دهه های گذشته شاهد حضور میز تلویزیون های متنوعی با طراحی هایی هیجان انگیز در بازار بوده ایم، در این میان می توان آنها را به پنج گروه اصلی تقسیم کرد. در ادامه به بررسی این پنج نوع طرح می پردازیم:

- میز تلویزیون قفسه باز

 این نوع از میز تلویزیون خیلی سریع به محبوبیت رسیدند. این طرح بیشتر از همه مورد توجه افرادی قرار گرفت که به دنبال میز تلویزیونی ساده و مینیمال که بخش های زیادی نداشته باشد، بودند. این نوع میز معمولا حالت پله ای دارد و از دو یا چند قفسه باز ساده تشکیل شده است. اگر به فضای ذخیره سازی زیادی احتیاج ندارید یا نیازمند کشوهایی برای نگه داری کتاب یا دیگر موارد مشابه نیستید، این میز انتخابی مناسب برای دیزاین مدرن یا مینیمال منزل شما خواهد بود.

- میز تلویزیون کنسول

 این نوع میز دارای کشوها و قفسه های بسته بوده و اغلب ساختاری مستطیلی شکل دارد. اگر به دنبال میز تلویزیونی با فضای ذخیره کافی برای عناصر مختلف مرتبط هستید، این نوع میز همان گزینه ای است که به دنبال آن هستید.

- میز تلویزیون سکویی(پلتفرم)

 این میز تلویزیون ممکن است در استایل های مختلف و در جنس های متنوعی از جمله شیشه و فلز عرضه شود. این نوع میز اغلب هیچ نوع قفسه ای ندارد و صرفا پلتفرم یا سکویی برای قرار دادن تلویزیون تان روی آن است. این میزها برخلاف ظاهر خود، وزن زیادی ندارند و جابجایی آنها راحت است.

- میز تلویزیون کنج

 این نوع میز تلویزیون کلاسیک با توجه به طراحی مناسب برای فضاهای کوچک، هنوز هم مهمان منازل زیادی است. این میزها همچنین بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند میز تلویزیون خود را به اتاق خواب منتقل کنند.

- میز تلویزیون دیواری

 یکی از پرطرفدارترین و مدرن ترین انواع میز تلویزیون است که در طرح های مختلفی قابل استفاده اند. اگر می خواهید میز تلویزیون شما دور از دسترس کودکان یا حیوانات خانگی شما باشد، کاربردی بوده و استفاده بهینه ای از فضای عمودی ای که به خود اختصاص داده داشته باشد و در عین حال جلوه ای مدرن به دکوراسیون فضا ببخشد، میز تلویزیون دیواری همان گزینه ی مد نظر شما است.

میز تلویزیون چه رنگی انتخاب کنیم؟

پاسخ این سوال تا حد زیادی بستگی به پالت رنگ دکوراسیون منزل شما و جنس میز تلویزیون مدنظر شما است چرا که نوع ماده  اولیه ای که میز تلویزیون از آن ساخته می شود می تواند گزینه های پیش روی شما از نظر تنوع رنگی که دارند را تحت تاثیر قرار دهند. به عنوان مثال برخلاف میز تلویزیون های شیشه ای و فلزی، میزهای چوبی تنوع رنگ بالایی دارند. البته اغلب از رنگ هایی خنثی همچون سفید، مشکی و قهوه ای برای میز تلویزیون استفاده می شود و برجستگی اصلی را طرح و سبک میز تلویزیون به دیزاین منزل شما می بخشد.

سبک های مختلف میز تلویزیون کدامند؟

میز تلویزیون هم همچون دکوراسیون منزل می تواند سبک های مختلفی داشته باشد. در این میان معروف ترین آنها عبارت اند از مدرن، سنتی، معاصر، روستیک و صنعتی که نامگذاری آن بر اساس انواع دیزاین های موجود در دنیای طراحی داخلی بوده تا به راحتی بتوانید آنها را با سبک دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید و فضایی منسجم و متعادل داشته باشید.

در این مقاله در کنار شما به ارائه راهنمای جامع خرید انواع میز تلویزیون پرداختیم. از اینکه تا پایان همراه ما بودید، بسیار خرسندیم. شما هم می توانید تجربیات خود را از خرید میز تلویزیون در ادامه با ما در قسمت نظرات همین صفحه به اشتراک بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فوکاچوب

برند فوکاچوب از سال ۸۵ با پشتوانه ای ۱۰ ساله پا به عرصه تولید محصولات چوبی گذاشته و در این مدت همراه با تزریق سرمایه، جذب نیروهای متخصص و متعهد، طراحان خوش ذوق، ماشین آلات مدرن و استفاده از دانش روز در تولید این محصولات بر آن شد تا مصمم تر از گذشته به تامین نیازهای بازار بپردازد. هم اکنون فوکاچوب جهت هرچه بهتر تحقق بخشیدن به شعار شرکت و نیاز مشتریان عزیز فصلی نو را در دنیای مبلمان و دکوراسیون آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]