اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106196414016866

دانستنی‌هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه 50 متری

کد: 140106196414016866

https://bit.ly/3RRLpoD

، سبزوار , (اخبار رسمی): با ما همراه باشید تا با راز ها و زیر بم طراحی و چیدمان دکوراسیون خانه 50 متری با کمترین هزینه آشنا شوید. با این مقاله خودتان طراح دکوراسیون منزل تان خواهید بود.

دانستنی هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه 50 متری
دانستنی‌هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه 50 متری

با ما همراه باشید تا با رازها و زیر بم طراحی و چیدمان دکوراسیون خانه 50 متری با کمترین هزینه آشنا شوید. با این مقاله خودتان طراح دکوراسیون منزل تان خواهید بود

کوچک بودن فضای زندگی شما فرصتی طلایی برای به کار بردن ایده هایی هیجان انگیز در راستای خلق دکوراسیونی مینیمال است.

بله با وجود بی نهایت ایده در دنیای طراحی و دکوراسیون داخلی مخصوص خانه های کوچک، دیگر کوچک بودن فضای دردسترس یک محدودیت به شمار نمی رود. در این مقاله قصد داریم به بررسی طراحی دکوراسیون داخلی خانه های 50 متری بپردازیم. اگر شما هم کنجکاوید با ایده هایی جذاب برای این فضا آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

دانستنی هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه 50 متری

بهترین رنگ برای دکوراسیون خانه 50 متری کدام است؛ پالت رنگ روشن یا تیره؟

خب اول از همه به سراغ انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی خانه های 50 متری برویم چرا که رنگ ها می توانند تاثیر زیادی در بزرگ تر و روشن تر نشان دادن محیط داشته باشند. اغلب توصیه می شود که برای 60 درصد پالت رنگ از رنگ های روشن و خنثی استفاده شود چرا که این رنگ ها با انعکاس نور از سطح خود فضای را بزرگ تر نشان می دهند.

سرویس خواب دونفره

اما این به معنای خداحافظی با رنگ های تیره نیست، چرا که رنگ های تیره هم با جذب نور فضا را عمیق تر و درنتیجه بزرگ تر نشان می دهند. البته فراموش نکنید رنگ های تیره می توانند فضا را تاریک تر نشان دهند، پس گزینه ی خوبی برای فضاهایی کوچک با دسترسی مناسب به نور طبیعی خواهند بود. به شما پیشنهاد میکنیم برای انتخاب درست پالت رنگی دکوراسیون خانه 50 متری خود حتما مقاله ای که درباره انتخاب رنگ منازل کوچک تحت عنوان " 7 ایده برای پالت رنگ اتاق نشیمن کوچک " نوشته ایم را بخوانید

بهترین رنگ برای دکوراسیون خانه 50 متری کدام است؛ پالت رنگ روشن یا تیره؟

فضای چند منظوره؛ بهترین ایده برای چیدمان حرفه ای خانه 50 متری

در فضاهای کوچک هدف اصلی ما استفاده بهینه از فضای دردسترس است و یکی از اولین و تاثیرگذارترین ایده های پیش روی ما ایجاد فضاهای چندمنظوره است. این به معنای ترکیب بخش های مختلف منزل برای کاربری های متفاوت است. به عنوان مثال اتاق نشیمن شما می تواند اتاق مطالعه یا حتی اتاق خواب شما هم باشد. برای این کار تخت خواب در قسمت بالای اتاق نشیمن قرار می گیرد و به این صورت سه اتاق در یک اتاق ادغام می شوند.

خرید سرویس خواب دونفره

ساخت اتاق مطالعه؛ مهم ترین باید دکوراسیون منازل از کوچک تا بزرگ

فضای مطالعه از بایدهای دکوراسیون است، درنتیجه قرار نیست از در دکوراسیون داخلی خانه های 50 متری حذف شود. تمام آن چیزی که برای داشتن یک فضای مطالعه جمع و جور نیاز دارید، استفاده از یک میز تحریر دیواری کمجا و مدرن است که فضای بسیار کمی به خود اختصاص می دهد. اگر این میز فضای ذخیره سازی موردنیازتان را فراهم نمی کند، هیچ جای نگرانی نیست چرا که شلف رومیزی برای تامین همین نیاز شما طراحی شده اند.

ساخت اتاق مطالعه؛ مهم ترین باید دکوراسیون منازل از کوچک تا بزرگ

کاربرد محور بودن وسایل؛ نکته ای که در طراحی دکوراسیون خانه 50 متری نباید فراموش شود

در دکوراسیون داخلی خانه های 50 متری خبری از وسایل پر زرق و برق و غیرکاربردی که بخش زیادی از محیط را به خود اختصاص می دهند، خبری نیست. به عنوان مثال به جای سرویس خواب معمولی، از تخت خواب تاشو استفاده می شود تا فضای خالی قابل توجهی ایجاد شود. البته تخت خواب تاشو تنها گزینه نیست، سرویس خواب کشودار یا تخت خواب جک دار هم از گزینه های بعدی پیش روی شما هستند چرا که به نسبت محیطی که به خود اختصاص می دهند، فضای ذخیره سازی زیادی برای تان فراهم می کنند. اگر به دنبال ادغام اتاق خواب یا اتاق مهمان و اتاق نشیمن هستید، از مبل تخت خواب شو هم غافل نشوید.

کاربرد محور بودن وسایل؛ نکته ای که در طراحی دکوراسیون خانه 50 متری نباید فراموش شود

تخت دو طبقه؛ انتخاب اول برای اتاق کودکان در آپارتمان 50 متری

تخت خواب دوطبقه ای که طبقه ی پایین آن به جای تخت خواب به فضای بازی کودک یا مطالعه یا حتی فضای ذخیره سازی اختصاص دارد، گزینه جذابی است که طرفداران زیادی در بین کودکان و نوجوانان دارد. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با مزایا و معایب تخت دو طبقه مقاله " معرفی و بررسی تختخواب دوطبقه " را مطالعه کنید.

جداسازی فضا؛ تصمیمی موثر در ایجاد نظم خانه های کوچک

استفاده از دیوار برای جدا کردن بخش های مختلف منزل تنها گزینه ی روی میز نیست بلکه این روزها از ایده هایی جذاب تر و مینیمال تر در بسیاری از خانه ها برای این کار استفاده می شود. استفاده از پارتیشن خانگی فلزی یا ام دی اف یکی از گزینه ی پیش روی شما است که جلوه ای مدرن به فضا می بخشند. گزینه بعدی کمک گرفتن از عناصر دکوراسیون برای جداسازی بخش های مختلف است. به عنوان مثال کتابخانه خانگی را بین ست مبلمان در اتاق نشیمن و میز و صندلی مطالعه تان قرار دهید تا فضای مطالعه ی تان از اتاق نشیمن تان جدا شود.

جداسازی فضا؛ تصمیمی موثر در ایجاد نظم خانه های کوچک

آینه در دکوراسیون داخلی خانه های 50 متری

نقش آینه ها در بزرگ تر نشان دادن فضا را دست کم نگیرید. آینه ها بدون اینکه بخشی از فضای افقی را به خود اختصاص دهند، جلوه ای جذاب به چیدمان می بخشند. اضافه کردن آینه به دکوراسیون می تواند در قالب یک آینه قدی، یک آینه ی دیواری گرد، گالری دیواری ای از چندین آینه در ابعاد کوچک و یا در قالب آینه ی روی در کمد باشد.

سخن پایانی؛ از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما متشکریم. امیدواریم ایده هایی که دراینجا برای دکوراسیون داخلی خانه های 50 متری معرفی شدند، به شما در داشتن یک دکوراسیون کاربردی و مدرن کمک کند. خوشحال می شویم شما هم ایده های خود را در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فوکاچوب

برند فوکاچوب از سال ۸۵ با پشتوانه ای ۱۰ ساله پا به عرصه تولید محصولات چوبی گذاشته و در این مدت همراه با تزریق سرمایه، جذب نیروهای متخصص و متعهد، طراحان خوش ذوق، ماشین آلات مدرن و استفاده از دانش روز در تولید این محصولات بر آن شد تا مصمم تر از گذشته به تامین نیازهای بازار بپردازد. هم اکنون فوکاچوب جهت هرچه بهتر تحقق بخشیدن به شعار شرکت و نیاز مشتریان عزیز فصلی نو را در دنیای مبلمان و دکوراسیون آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]