اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006165419416866

جذب نمایندگی فروش سرویس چوب با شرایط ویژه

کد: 140006165419416866

https://bit.ly/3C2UOly

، سبزوار , (اخبار رسمی): شرکت فوکا چوب جهت گسترش سازمانی فروش خود در سراسر کشور بر اساس شرایط و ضوابط ذیل اقدام به جذب نمایندگی سرویس خواب فعال می نماید لذا همکاران محترم می توانند با توجه به مراحل ذیل تقاضای نمایندگی در منطقه خود را داشته باشند.

جذب نمایندگی فروش سرویس چوب با شرایط ویژه
جذب نمایندگی سرویس چوب

شرکت فوکا چوب جهت گسترش فروش خود در سراسر کشور بر اساس شرایط و ضوابط ذیل اقدام به جذب نمایندگی سرویس خواب فعال می نماید لذا همکاران محترم می توانند با توجه به مراحل ذیل تقاضای نمایندگی در منطقه خود را داشته باشند.

مراحل دریافت نمایندگی

۱- تماس با واحد روابط عمومی جهت اخذ نمایندگی (به ازای هر ۴۰۰ هزار نفر یک نمایندگی اعطا خواهد شد).

شماره تماس با روابط عمومی 05191003543 - 05191013543

۲- ارسال مدارک خواسته شده توسط متقاضی نمایندگی.

۳- کارشناس مربوطه مدارک را بررسی و در صورت تائید شدن، اخذ سفارش می نماید و بعد از ارسال پیش فاکتور و واریز وجه توسط متقاضی نمایندگی و سپردن چک ضمانت، محموله برای ایشان ارسال می گردد.

۴- محموله به دست مشتری می رسد و ایشان محموله را صحیح و سالم تحویل می گیرد. در صورت نقص می تواند محصولات را عودت دهد.

۵- نام ایشان در فهرست نمایندگان قرار می گیرد و تبلیغات، اطلاع رسانی برای افزایش فروش صورت می گیرد.

لازم به ذکر است بر اساس منطقه، جمعیت و سرانه، حجم فروش برای نماینده تعیین و نمایندگان محترم می توانند با پوشش این حجم فروش عضو باشگاه نمایندگان فوکا چوب شوند و از خدماتی که بر اساس تحقیقات علمی باعث افزایش فروش خواهد شد، استفاده نمایند و در منطقه خود نماینده انحصاری فوکا چوب باشند. در غیر این صورت به عنوان نماینده عادی فعالیت نمایند و این خدمات شامل ایشان نخواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فوکاچوب

برند فوکاچوب از سال ۸۵ با پشتوانه ای ۱۰ ساله پا به عرصه تولید محصولات چوبی گذاشته و در این مدت همراه با تزریق سرمایه، جذب نیروهای متخصص و متعهد، طراحان خوش ذوق، ماشین آلات مدرن و استفاده از دانش روز در تولید این محصولات بر آن شد تا مصمم تر از گذشته به تامین نیازهای بازار بپردازد. هم اکنون فوکاچوب جهت هرچه بهتر تحقق بخشیدن به شعار شرکت و نیاز مشتریان عزیز فصلی نو را در دنیای مبلمان و دکوراسیون آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید