اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006185422617199

دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 

کد: 140006185422617199

https://bit.ly/2Xapkui

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 بسیار شگفت آور است در زمینه از بین بردن موهای زائد بدن که این دستگاه می تواند بدنی صاف و بدون مو به شما هدیه دهد. این دستگاه دارای جدید ترین فناوری سیستم خنک کننده است

دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 
دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 

دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 بسیار شگفت آور است در زمینه از بین بردن موهای زائد بدن که این دستگاه می تواند بدنی صاف و بدون مو به شما هدیه دهد. این دستگاه دارای جدید ترین فناوری سیستم خنک کننده است که می تواند درمان را برای مراجعه کننده بدون هیچ دردی انجام دهد، این دستگاه طوری طراحی شده که حداکثر نتایج پایانی را بدون از دست دادن کارایی و حتی راحتی بیمار را ارائه دهد. این دستگاه دارای یک دست گیره استثنایی است که می توان طول موج ها را به صورت هم زمان شلیک کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

لیزر مو زائد تیتانیوم  دستگاه برای از بین بردن مو زائد بدن است که با فناوری خنک کننده ای که در خود دارد، درمان لیزر را برای بیمار بسیار راحت می کند. این دستگاه می تواند با شلیک هم زمان طول موج لیزری، تارهای موی زائپ را مورد هدف قرار دهد. این دستگاه دارای فناوری خنک کننده نیز هست که از گرم شدن بی از حد پوست و آسیب رساندن به آن جلوگیری می کند. ویژگی های پیشرفته این دستگاه باعث می شود درمان ها برای مراجعه کنندگان و بیماران با هر نوع پوست و رنگی بی خطر و بدون عارضه باشد.

همه چیز در مورد دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر الکس دایود2021 و تیتانیوم یک دستگاه بسیار موثر برای حذف موهای زائد است که با ویژگی هایی که ارتقا یافته برای درمان سریع تر ، ایمن تر و راحت تر آماده می شود. این دستگاه برای انواع و رنگ های مختلف پوست بسیار مناسب است.

این دستگاه چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری دیود سه گانه استفاده می کند و به طور موثر درمان لیزر موهای زائد را انجام می دهد. فناوری دیود سه گانه سه طول موج مختلف شامل Alex 755m Speed ​​810nm و YAG 1064nm ارائه می دهد. این طول موج های نام برده می توانند به اعماق پوست های مختلف برسند و ساختار های مختلف آناتومیک را مورد هدف قرار دهند. این دستگاه مجهز به فناوری خاصی است که به اپلیکاتورها اجازه می دهد چندین بار از منطقه درمان عبور کنند و موهای زائد را از بین ببرند. سیستم لیزر تیتانیوم دارای ویژگی های پیشرفته ای است که سرعت درمان را افزایش می دهد و راحتی بیمار را تضمین می کند. این دستگاه همچنین دارای یک رابط کاربری گرافیکی 15 اینچی با تنظیمات از پیش تعیین شده است که برای همه درمان ها موجود است. در ادامه مطلب انواع آنها توضیح داده شده.

SHR

با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم2021 و SHR برای حذف موهای زائد به تدریج پوست را گرم می کند زمانی که پالس های کوتاه لیزری را با سرعت بالا حرکت می دهد. فناوری جامع In-Motion به اپلیکاتور اجازه می دهد چندین بار از ناحیه تحت درمان عبور کرده و به طور موثری فولیکول های مو را هدف قرار دهد تا از رشد مجدد تارها جلوگیری شود.

فناوری خنک کننده ICE PLUS

فناوری خنک کننده ICE Plus تضمین می کند که پوست برای درمان بی وقفه و بدون درد خنک و راحت است. این فناوری به طور مداوم ناحیه تحت درمان را هدف قرار داده و فرد احساس خنکی می کند و از آسیب ها و ناراحتی پوست جلوگیری می کند.

کانکتور دوگانه

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای یک کانکتور دوگانه است که امکان استفاده هم زمان از دو اپلیکاتور را به فرد می دهد. این کانکتور دوگانه می تواند به کاربران کمک کند تا در طول انجام لیزر به تنظیمات مختلف دسترسی داشته و آن را تغییر داده و با استفاده از آن ویژگی درمان ها سریع تر و ایمن تر انجام شود.

مزایای درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از مزایای دستگاه لیزر دایود و تیتانیوم این است که به فرد این امکان را می دهد تا موهای زائد خود را به صورت دائمی برای انواع پوست و رنگ از بین برده و از شر آن خلاص شود. این دستگاه حذف مو، سه طول موج مختلف را ارائه می دهد که می توان به چند لایه از پوست برسد. در زیر انواع مزایای این دستگاه گفته شده است.

  • پوستی صاف و بدون مو
  • درمان های راحت و بدون درد
  • مناسب برای همه انواع پوست و رنگ بدن

جمع بندی

این دستگاه از ویژگی ها و مزایای فراوانی برخوردار است که هر فردی از آن استفاده کرده بسیار راضی بوده، این دستگاه برای هر نوع پوستی حتی پوست های تیره کاربرد دارد. این دستگاه با دارا بودن سیستم خنک کننده از آسیب های جدی بر روی سطح پوست جلوگیری می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت طاهر تاج مادر

شرکت بین المللی طاهر تاج مادر بزرگترین شرکت تولید کننده دستگاه های لیزر موهای زائد درایران ،به عنوان معتبرترین شرکت تولید تجهیزات پزشکی-زیبایی در کشورمفتخر است که بیشترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد؛و با کادر مجرب به روز در زمینه تجهیزات زیبایی،دستگاه های لیزر کلاس جهانی تولید کند.ما تمام تلاش خود را برای ارائه بالاترین کیفیت ممکن در خدمات پس از فروش به کار گرفته ایم تا بتوانید با خیال آسوده ، بهترین خدمات را در مراکز زیبایی و کلینیک ها به مشتریان خود ارائه دهید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید