اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006205425917196

چرا خواننده ها و افراد مشهور به یوتیوب روی آوردند؟

آیا برای شما سوال پیش نیامده است که چرا خواننده ها به یوتیوب روی آوردند؟

کد: 140006205425917196

https://bit.ly/3z4mfth

، شیراز , (اخبار رسمی): یوتیوب چگونه پول میدهد؟ این سوال مهمی است که باید دقیقا بدانید. قانونی که یوتیوب برای واریز درآمد به شما دارد این است که اولا کانال شما باید دارای 1000 عضو فعال یا همان Subscribe باشد. و دوم اینکه ویدیو های شما بیش از 4000 دقیقه دیده شده باشند.

آیا برای شما سوال پیش نیامده است که چرا خواننده ها به یوتیوب روی آوردند؟
آیا برای شما سوال پیش نیامده است که چرا خواننده ها به یوتیوب روی آوردند؟

یوتیوب چگونه پول میدهد؟ این سوال مهمی است که باید دقیقا بدانید. قانونی که یوتیوب برای واریز درآمد به شما دارد این است که اولا کانال شما باید دارای 1000 عضو فعال یا همان Subscribe باشد. و دوم

کسب درآمد از یوتیوب یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی به حساب می آید. افراد بسیار زیادی هستند که قصد کسب درآمد از یوتیوب را دارند و می خواهند از طریق یوتیوب درآمدزایی داشته باشند.

بسیاری از افرادی که قصد کسب درآمد و درآمدزایی از یوتیوب  را دارند فکر می کنند به دلیل این که در ایران هستند این کار برایشان غیر ممکن شده و نمی توانند از طریق یوتیوب درآمدزایی داشته باشند. ولی واقعا این طور نیست!

درآمدزایی از یوتیوب یکی از روش های کسب درآمد دلاری می باشد. همانطور که می دانید ارزش دلار نسبت به پول ما بسیار زیاد است و اگر بتوانید از طریق یوتیوب کسب درآمد کنید مطمئن باشید به درآمد های زیادی خواهید رسید.

با توجه به اینکه در کشور ایران زندگی می کنیم و تحریم هایی که از جانب یوتیوب صورت گرفته است باز هم بسیاری از افراد هستند که از در حال کسب درآمد از یوتیوب هستند و به درآمد های بسیار زیادی در ماه رسیده اند.

یوتیوب چگونه به شما پول می دهد؟

یوتیوب چگونه پول میدهد؟ این سوال مهمی است که باید دقیقا بدانید. قانونی که یوتیوب برای واریز درآمد به شما دارد این است که اولا کانال شما باید دارای 1000 عضو فعال یا همان Subscribe باشد. و دوم اینکه ویدیو های شما بیش از 4000 دقیقه دیده شده باشند. این به این معنی است که مجموعا 4000 دقیقه از ویدیو های شما دیده شده باشد. حالا ممکن است کلا 5 تا ویدیو داشته باشید که هر کدام از ویدیو ها 10 دقیقه ای باشند و بیش از 100 نفر آن ها را تا آخر دیده باشند. که در مجموع میشه 5000 دقیقه!

قانون دوم این است که شما باید حتما سرویس گوگل ادسنس هم داشته باشید. یعنی باید در آن هم عضو شده باشید چون درآمد شما از طریق گوگل ادسنس پرداخت می شود که عضویت در این سیستم هم راحت است.

نکته بسیار مهم این است که حتما باید مشخصات حساب بانکی تان با مشخصات حساب تان در یوتیوب و گوگل ادسنس یکی باشد. حتی ایمیل تان! منظورم همان مشخصات پارتنر شما در خارج از کشور است. همه چیز باید واقعی و طبیعی باشد. انگار پارتنر شما داره از یوتیوب کسب درآمد می کند. پس باید مشخصاتش همه جا یکی باشد.

منبع : وبسایت گیگل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیگل

گیگل یک مجله موفقیت و دارای بیش از 3000 مطلب مفید علمی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها