اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006205427616972

انواع تجهیزات تاتو

کد: 140006205427616972

https://bit.ly/3tHCg7q

، تهران , (اخبار رسمی): اغلب دستگاه های تاتو مدرن قادر به کنترل عمق، سوزن و فشار وارده به سوزن هستند. این امر موجب افزایش دقت تاتو کاران شده است. پیشرفت دستگاه های تاتو و افزایش دقت این دستگاه ها موقعیت مناسبی برای ظهور سبک نوین تاتوکاری بر روی صورت شد.

انواع تجهیزات تاتو
انواع تجهیزات تاتو

تاریخچه دستگاه های تاتو

اولین شکل دستگاه تاتو و همچنین فروش عمده تجهیزات تاتو، قلم الکتریکی است که توسط توماس آلوا ادیسون اختراع شده است و در سال 1876 در آمریکا به ثبت رسید. در اصل این قلم به منظور کپی ارائه شد، لیکن در 1981، ساموئل اورایلی به این نتیجه دست یافت که با تغییر دستگاه ادیسون می توان به راهی برای نفوذ جوهر به داخل پوست دست یافت؛ او با اضافه کردن یک لوله و سیستم سوزنی به دستگاه، دستگاه ادیسون را به همراه یک مخزن جوهر و به عنوان دستگاه تاتو به ثبت رساند.

دستگاه های تاتو جدید مجهز به الکترو مغناطیس هستند. بیست روز پس از ثبت دستگاه روتاری توسط اورایلی، توماس رایلی اولین ماشین تک کویل را به ثبت رساند. دستگاه های دو کویل مدرن توسط آلفرد چارلز اختراع شد. وزن قابل توجه این دستگاه به گونه ای بود که تاتو کار برای تعادل و کاهش وزن دستگاه از نوعی فنر برای نگه داشتن دستگاه استفاده می کردند.

انواع دستگاه های تاتو صورت

فروشگاه لوازم تاتو : متداول ترین دستگاه های تاتو عبارتند از: دستگاه روتاری، دستگاه کویل، دستگاه لاینر، دستگاه شیدر و دستگاه پنوماتیک. بهترین دستگاه تاتو برای تاتو صورت دستگاه کویل است زیرا سوزن های این دستگاه بسیار ظریف هستند و دقت را افزایش می دهند. قطر سوزن مصرفی برای تاتو معمولا 0.30 یا 0.40 میلی متراست، لیکن قطر سوزن های تاتو صورت از 0.20 تا 0.28 میلی متر در نظر گرفته می شود. سوزن های تاتو صورت به راحتی می شکنند و نیازمند حداقل فشار هستند.

  • دستگاه روتاری: این دستگاه در 1978 توسط مانفرد کورس آلمانی اختراع شد. دستگاه های روتاری مجهز به موتور الکتریکی برای حرکت سوزن ها هستند. در به روز رسانی های اخیر این دستگاه از موتور پنوماتیک استفاده می شود.
  • دستگاه کویل: متداول ترین دستگاه تاتو، دستگاه کویل است. این دستگاه ها با استفاده از مدار الکترومغناطیسی، سوزن های تاتو را به جنبش در میآورند. دستگاه کویل به تک کویل، دو کویل و سه کویل در دسترس هستند.
  • دستگاه لاینر: از دستگاه لاینر برای خلق خطوط بر روی پوست استفاده می شود. این دستگاه از نوعی مدار اتصال کوتاه (1.5 تا 2 میلی متر) استفاده می کند که موجب افزایش سرعت چرخه کار دستگاه می شود.
  • دستگاه شیدر: این دستگاه برای ایجاد سایه های سیاه یا رنگی استفاده می شود. مدار اتصال این دستگاه از دستگاه لاینر بزرگتر است (2 تا 3 میلی متر) و چرخه کار دستگاه سرعت کمتری دارد.
  • دستگاه پنوماتیک: در سال 2000، کارسون هیل اولین دستگاه تاتو پنوماتیک را ارائه داد. دستگاه های پنوماتیک با استفاده از هوای فشرده، حرکت سوزن ها را کنترل می کنند. پروسه استریل این دستگاه ها بسیار آسان است و نیاز به باز کردن دستگاه نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی