اطلاعات تماس
  • 021444*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006205428617211

سامانه مشاوره حقوقی آنلاین گروه وکلای بزرگمهر رونمایی شد

سوالات حقوقی خود را رایگان بپرسید + معرفی سایت

کد: 140006205428617211

https://bit.ly/3AaspsV

، (اخبار رسمی): سامانه جدید گروه وکلای بزرگمهر با نام سامانه مشاوره حقوقی آنلاین در وبسایت گروه وکلای بزرگمهر رونمایی و به بازار عرضه شد.

سوالات حقوقی خود را رایگان بپرسید + معرفی سایت
مشاوره حقوقی آنلاین گروه وکلای بزرگمهر

با مشاوره حقوقی آنلاین گروه وکلای بزرگمهر هر لحظه از شبانه روز سوالات حقوقی خود را بپرسید.

به گزارش روابط عمومی گروه وکلای بزرگمهر، 20 شهریور 1400، وبسایت گروه وکلای بزرگمهر میزبان رونمایی از سامانه مشاوره حقوقی آنلاین، خدمت جدید این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه حقوقی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر مشاوره حقوقی رایگان 24 ساعته را ارائه کند تا این خدمت تازه مشاوره حقوقی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، مشاوره حقوقی آنلاین دارای محاسنی است که اعم از 24 ساعته بودن و پاسخگویی سریع است و می‌تواند باعث راحتی و تسهیل  شود. گروه وکلای بزرگمهر با در اختیار داشتن وکلای متخصص در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری این پتانسیل را دارد که سوالات شما را به صورت تخصصی پاسخ دهد. برای مثال چنانچه سوالی در زمینه کیفری داشته باشید، وکیل کیفری متخصص به آن پاسخ خواهد داد.

در پایان اگر سوال حقوقی دارید، می توانید از طریق لینک زیر سوال حقوقی خود را به صورت کاملا رایگان مطرح نمایید تا وکلای متخصص به شما پاسخ دهند:

پرسیدن سوال حقوقی آنلاین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021444*****
[نمایش اطلاعات]