اطلاعات تماس
  • 021558*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000622543178578

روش‌های افزایش محافظت از پنجره منزل

ساخت حفاظ پنجره با قوطی مقرون به صرفه و مفید

کد: 14000622543178578

https://bit.ly/3hnt0QT

، (اخبار رسمی): استفاده از حفاظ پنجره با قوطی علاوه بر اینکه از ورود سارق به منزل جلوگیری می‌کند، مزیت خوب دیگری هم دارد. استفاده از حفاظ برای محافظت از کودکان بسیار کاربردی است. هنگامی که پنجره خانه حفاظ داشته باشد، کودک قادر به خروج از پنجره نخواهد بود و از خطر سقوط مصون می‎ماند.

ساخت حفاظ پنجره با قوطی مقرون به صرفه و مفید
حفاظ پنجره

استفاده از حفاظ برای محافظت از کودکان بسیار کاربردی است. هنگامی که پنجره خانه حفاظ داشته باشد، کودک قادر به خروج از پنجره نخواهد بود و از خطر سقوط مصون می‎ماند.

پنجره راه ورود سارق به منزل را بسیار راحت می‌کند. حتی اگر از قوی ترین قفل‌ها برای درب خانه استفاده کنید و پنجره شما ایمنی لازم را نداشته باشد، سارق به راحتی می‌تواند وارد خانه شود. برای افزایش ایمنی پنجره و جلوگیری از ورود به منزل از طریق آن، از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. یکی از این روش‌ها نصب حفاظ پنجره با قوطی است. در ادامه درباره این روش حفاظتی و سایر روش‌هایی که می‌توان برای افزایش امنیت پنجره استفاده کرد، آشنا می‌شویم.

حفاظ پنجره با قوطی

حفاظ پنجره با قوطی علاوه بر افزایش میزان ایمنی، باعث زیباتر شدن نمای ساختمان یا خانه می‌شود. برای ساخت این نوع حفاظ پنجره از قوطی‌های مخصوص استفاده می‌شود. این قوطی‌‎ها انواع مختلفی دارند و همچنین در طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند. برای مثال در برخی از حفاظ‌ها جاگلدانی هم ساخته می‌شود. بعد از نصب حفاظ پنجره با قوطی می‌توان متناسب با رنگ و نمای ساختمان، آن را رنگ آمیزی کرد.

قوطی‌هایی که برای ساخت حفاظ پنجره استفاده می‌شوند، اغلب از جنس پروفیل هستند. PVC و UPVC پر استفاده‌ترین مواد اولیه‌ای هستند که برای ساخت قوطی‌های حفاظ پنجره استفاده می‌شوند. اگر پنجره از نوع دو جداره باشد، از قوطی پروفیل UPVC برای ساخت حفاظ آن استفاده می‌کنند. موادی که برای ساخت قوطی حفاظ استفاده می‌شود، تاثیر زیادی در میزان استحکام و امنیت دارند.

نصب حفاظ پنجره

نصب حفاظ پنجره با قوطی پروفیل بسیار آسان و سریع انجام می‌شود. بعد از نصب هم تا مدت زیادی به تعمیر آن نیازی نیست. از دیگر ویژگی‌‎های خوب این نوع قوطی‌ها می‌توان به عایق صدا و ضد آب بودن اشاره کرد. تغییرات آب هوایی در فصل‌های مختلف سال روی این نوع حفاظ پنجره تاثیری ندارد. به علاوه قوطی‌های پروفیل که برای حفاظ پنجره استفاده می‌شود، در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند.

حفاظ پنجره با قوطی با توجه به ارتفاع پنجره ساخته می‌شود. این حفاظ‌ها طرح‌های مختلفی دارند که در ادامه لیستی از نام طرح‌های مختلف را می‌بینید:

  • طرح ساده با جاگلدانی طرح گل نخل مدل فرفوژه با سه ردیف طرح گل مدل نردبانی مدل نیزه ای طرح گل نیلوفر

هرکدام از طرح‌هایی که دوست دارید را می‌توانید برای حفاظ پنجره انتخاب کنید. همانطور که اشاره کردیم برای ساختن حفاظ پنجره با قوطی از پروفیل استفاده می‌کنند. پروفیل استفاده زیادی در ساخت درب و پنجره ساختمان‌ها دارد. در ساخت حفاظ پنجره هم از پروفیل استفاده می‌کنند.

طرح حفاظ پنجره با پروفیل

ماده سازنده قوطی حفاظ پنجره

پروفیل به معنی ثابت بودن یک مقطع است. پروفیل یکی از پر استفاده‌‌ترین مصالح در ساختمان سازی است. علاوه بر حفاظ، برای ساخت قاب پنجره هم از پروفیل استفاده می‌شود. پروفیل ‌ها به صورت کلی شامل دو دسته باز و بسته می‌شوند. پروفیل‌هایی که از نوع بسته هستند در ساخت پنجره و حفاظ آن کاربرد دارند.

پروفیل در طیف گسترده‌ای از صنایع کاربرد دارد و علاوه بر صنعت ساختمان سازی و پنجره، در صنایع دیگر مانند خودروسازی هم استفاده می‌شود. پروفیل‌هایی که در ساخت در و پنجره استفاده می‌شوند، سه نوع هستند. پروفیل نورد گرم، پروفیل نورد سرد و مرکب سه نوع پروفیلی هستند که برای ساخت پنجره و حفاظ مورد بهره‌وری قرار می‌گیرند.

برای ساخت حفاظ پنجره با قوطی در ساختمان سازی، می‌توان از اشکال مختلفی استفاده کرد. برای مثال حفاظ پنجره می‌تواند مربعی، مستطیلی و دایره‌ای باشد یا اینکه طبق سفارش مشتری از طرح‌های دیگر استفاده شود.

حفاظ پروفیلی

مزیت‌های استفاده از حفاظ برای پنجره

استفاده از حفاظ پنجره با قوطی علاوه بر اینکه از ورود سارق به منزل جلوگیری می‌کند، مزیت خوب دیگری هم دارد. استفاده از حفاظ برای محافظت از کودکان بسیار کاربردی است. هنگامی که پنجره خانه حفاظ داشته باشد، کودک قادر به خروج از پنجره نخواهد بود و از خطر سقوط مصون می‎ماند.

استفاده از حفاظ بر زیبایی نمای ساختمان هم تاثیر دارد. حفاظ پنجره با قوطی طرح‌های متنوعی دارد که می‌توانید قبل از انتخاب، طرح‌های مختلف را ببینید و بعد حفاظ پنجره مورد علاقه خود را سفارش دهید. بعد از سفارش به می‌توانید رنگ دلخواه برای رنگ آمیزی حفاظ پنجره را انتخاب کنید.

روش‌های افزایش ایمنی پنجره

روش‌های افزایش محافظت از پنجره منزل

برای افزایش ایمنی پنجره منزل می‌توانید از روش‌های سریع استفاده کنید. برای مثال برای پنجره خود قفل جدید و قوی نصب کنید. می‌توانید پیچ‌های ورق فلزی پنجره را در بالاترین قسمت‌های ممکن و دور از دسترس نصب کنید و در کنار آن میزان باز شدن پنجره را به حداقل برسانید.

استفاده از شیشه چندلایه و غیرقابل شکستن هزینه زیادی ندارد ولی می‌تواند از هزینه‌های ناشی از سرقت پیشگیری کند. هنگامی که سارق موفق به باز کردن قفل پنجره نشود، از روش شکستن شیشه استفاده می‌کند؛ بنابراین نصب یک شیشه ایمن و قوی می‌تواند او را از سرقت خانه شما ناامید کند.

روش دیگری که بسیار برای افزایش محافظت پنجره مناسب است، استفاده از سنسورهای هوشمند در کنار پنجره‌های خانه است. هنگامی که سارق برای ورود به خانه تلاش می‌کند، سنسور هوشمند صدای خطر را پخش می‌کند و از طرفی سیگنال اعلام خطر را به کنترل پنل می‌فرستد تا شما را از این اتفاق باخبر کند.

تمام روش‌هایی که در بالا ذکر کردیم، تا حدودی می‌توانند امنیت پنجره خانه شما را تامین کنند. از آنجایی که نصب سنسور هشدار برای پنجره هزینه زیادی می‌خواهد، بهترین و به صرفه‌ترین روش استفاده از حفاظ پنجره با قوطی است.

این روش بسیار مطمئن است و حتی اگر سارق قفل را باز کرد یا شیشه را شکست، باز هم نمی‌تواند وارد خانه شما شود. اگر سارق قصد عبور از مانع خود یعنی حفاظ پنجره را داشته باشد، سروصدای زیادی ایجاد می‌شود. به همین دلیل حفاظ پنجره با قوطی میزان ایمنی را بسیار بالا می‌برد و باعث بازدارندگی سارقان می‌شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا حفاظ

تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و انواع دیگر حفاظ روی دیوار در تهران انواع حفاظ روی دیوار از نوع حفاظ شاخ گوزنی،حفاظ بوته ای،سرنیزه حفاظ و حفاظ لیلیوم،حفاظ نیزار،حفاظ شاخ گوزنی کرج

اطلاعات تماس
  • 021558*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان