اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000622543187164

راهنمای خرید عطر و ادکلن مشابه Black Afgano : فورتیس-بوکانرا-کوییرز-بلک عود

کد: 14000622543187164

https://bit.ly/3z5MXld

، تهران , (اخبار رسمی): عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano یکی از عطرهای محبوب و خاص دنیا که طرفداران بیشماری هم دارد، محصولی از برند «ناسوماتو» (Nasomatto)است.

عطر ادکلن بلک افغان و مشابه های آن
راهنمای خرید عطر و ادکلن مشابه Black Afgano : فورتیس-بوکانرا-کوییرز-بلک عود

عطر ادکلن بلک افغان و مشابه های آن

ابتدا بلک افغان رو معرفی کنم برای شما:

عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano یکی از عطرهای محبوب و خاص دنیا که طرفداران پرشماری هم دارد، محصولی از برند «ناسوماتو» (Nasomatto)است. این پرفیوم که برای آقایان و بانوان مورداستفاده قرار می‌گیرد، «بلک افگانو» (Black Afgano) نام دارد. بلک افگانوی 30 میلی‌لیتری با حجم کوچک و در بزرگش، بسیار خاص و منحصر به‌ فرد طراحی شده است. به راحتی از درب بلک افغان میتونید به اصل یا تقلبی بودن اون پی ببرید. البته تو مقاله بعدی همراه با عکس توضیح کامل خواهم داد.

سیاه‌رنگ بودن مایع درون بطری-البته در نگاه اول- به‌ نوعی وجه‌ تسمیه‌ی این عطر به‌حساب می‌آید. البته در تولیدات اولیه مایع کمی به سبزی میزد و تولیدات اخیر کمی به قهوه ای تمایل دارد.

روی شیشه، نام Black Afgano در یک کادر سفیدرنگ با خط سیاه نوشته شده است. در بطری از یک تکه چوب طبیعی سیاه ساخته‌ شده و مثل یک کلاه بزرگ روی شیشه سوار شده است. گردن باریک و فلزی بطری به رنگ نقره‌ای است و درخشش آن، حتی از فاصله‌های نه‌چندان نزدیک، به چشم می‌آید.

طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور «الساندرو گوالتیری» (Alessandro Gualtieri) انجام داده است. اگر در پی یافتن عطری هستید که بتوانید با همسرتان به‌طور هم‌زمان استفاده کنید، بلک افگانو جزو انتخاب‌های نخست شما خواهد بود. وقتی این عطر را اسپری کنید، متوجه بوی گیاه شاهدانه و نت‌های سبز خواهید شد. بوی گیاه شاهدانه شما را به خلسه‌ای عمیق می‌برد. این تازه شروع کار بلک افگانو است.

وقتی کاملاً در این خلسه فرو رفتید، نت‌های میانی با وجود صمغ، نت‌های چوبی، قهوه و تنباکو به استقبال شما خواهند آمد. این ترکیب اسموکی و سرشار از تلخی قهوه، آرامش و تمرکزی مثال‌زدنی در شما ایجاد می‌کند. وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت، بوی بخور خوشبو و چوب عود (آگار) را استشمام خواهید کرد.

مهم ترین مشخصه بویایی بلک افغان خطی بودن نت بویایی اون هستش. به نحوی که از ابتدا تا انتها شما رایحه ای یکسان استشمام میکنید تا عطر رو به زوال بره. پخش فوق العاده بالا و بینظیر این عطر که ساعتهای متمادی ادامه دارد نیز علت دیگری است که باعث جلب عموم به این عطر شده است.

این عطر واقعا یک سهل ممتنع است. به قدری رایحه های شبیه این عطر زیاد شده که واقعا حال آدم بهم میخوره ولی هیچ کدوم بلک افغان نمیشه. از طرفی این عطر یک صفر و یک واقعی است. عده ای عاشقشن و عده ای متنفرن ازش. ولی در حالت کلی بلک افغان اصلی واقعا به نظر من کار خوبیه و یه حس خوبی پشتش هست.

توجه کنید به علت بیشمار بودن بلک افغان فیک از خرید این ادکلن از فروشگاههای غیر تخصصی مثل بامیلو و دیجی کالا و مدیسه و ... که در آن افراد ناشناس اقدام به فروش ادکلن میکنن جدا خودداری کنید.

حالا نوبت معرفی بهترین مشابه هاست:

۱- عطر بوکانرا از اورتوپاریسی:

عطر ادکلن اورتو پاریسی بوکانرا-Orto Parisi Boccanera عطری است تند و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن اورتو پاریسی بوکانرا-Orto Parisi Boccanera عطری است زنانه و مردانه و لاکچری.

اورتو پاریسی بوکانرا-Orto Parisi Boccanera،محصول کشور هلند است که توسط Alessandro Gualtieri طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.

رایحه ها: زنجبیل , فلفل , شکلات , چوب صندل سفید , فلفل قرمز شیرین , مشک

کیفیت رایحه: ۹ از ۱۰

پخش بو: ۸ از ۱۰

ماندگاری: ۹ از ۱۰

۲- عطر فورتیس از لیکویید ایماجینریز:

عطر ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس-Liquides Imaginaires Fortis عطری است گرم و تند. این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن عطر ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس-Liquides Imaginaires Fortis عطری است زنانه و مردانه و جذاب. فورتیس کمی تلخ تر از بلک افغان هستش و حالت خطی بلک افغان را ندارد و ماندگاری و پخش بوی آن کمتر از بلک افغان است.

فورتیس لس لیکوئید ایماجینیرز عطری است بسیار شکیل و رسمی که شروعی سنگین و تاریک از روایح چوبی و صمغی همانند عود، چوب گایاک و صمغهای گیاهی دارد که حضور شیرینی متعادلی از عنبرسائل و حس میوه ای ضعیفی در پس زمینه باعث متعادل شدن و جذابتر شدن این چوبها و صمغ ها میگردد. با گذر زمان رایحه میوه ای محو شده و عطر حسی گرمتر، چوبی تر و سنگین تر پیدا میکند که تلخی حاصله بخوبی توسط شیرینی دلچسب عنبرسائل کنترل شده و جذابتر و دلپذیرتر میگردد. فورتیس لس لیکوئید ایماجینیرز پخش بوی خوب و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف رسمی و حتی روزانه در فصلهای پاییز و زمستان میباشد.

عطر ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس-Liquides Imaginaires Fortis،با توجه به رایحه گرمی که دارد برای فصول پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

کیفیت رایحه: ۸ از ۱۰

پخش بو: ۷ از ۱۰

ماندگاری: ۸ از ۱۰

۳- ادوکلن کوییرز -کوییغ-از کارنر:

عطر ادکلن کارنر بارسلونا کوییرز–Carner Barcelona Cuirs عطری است تلخ. این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن کارنر بارسلونا کوییرز-Carner Barcelona Cuirs عطری است زنانه و مردانه و شیک.

کارنر بارسلونا کویر عطری است خطی، تلخ، چوبی، دودی و بسیار تاریک. رایحه عطر با بوی تلخ، سنگین، چوبی، دودی و تاریکی آغاز میشود که تفکیک رایحه های آن تقریبا غیرممکن است چون ترکیب حاصل از رایحه ها معجونی کاملا یکنواخت را شکل داده. ولی حس نهایی و ترکیب تمامی رایحه ها عطریست تلخ و چوبی و دودی با شیرینی ملایمی که این تلخی ها را کمی مهار میکند. این عطر قابل استفاده برای خانمها و آقایان میباشد ولی به مراتب حس مردانه بیشتری دارد تا زنانه. کارنر بارسلونا کویر پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و گزینه مناسبی است برای استفاده در پاییز و زمستان.

من خودم به شخصه بوی کوییغ رو بیشتر میپسندم چون تلخی خاصی داره و ماندگاریش هم خوبه و تنها سیلاج ضعیفتری نسبت به بلک افغان دارد. قیمت مناسب این محصول یکی دیگه از مزایاش هستش.

کیفیت رایحه: ۸ از ۱۰

پخش بو: ۷ از ۱۰

ماندگاری: ۹ از ۱۰

۴- عطر بلک عود از لوران مازون

عطر ادکلن لوران مازون-ال ام بلک عود-LM Parfums Black Oud عطری است گرم و تلخ.این عطر در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن لوران مازون-ال ام بلک عود-LM Parfums Black Oud عطری است مردانه و لاکچری.

[caption id="attachment_22177" align="aligncenter" width="300"] عطر ادکلن لوران مازون-ال ام بلک عود-LM Parfums Black Oud[/caption]

کیفیت رایحه: ۸ از ۱۰

پخش بو: ۷ از ۱۰

ماندگاری: ۹ از ۱۰

۵- عطر کنت از لویی نیش:

عطر ادکلن لویی نیش کنت-Lui Niche Count عطری است تلخ. این عطر در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن لویی نیش کنت-Lui Niche Count عطری است مردانه و جذاب. کنت رایحه ای شبیه به بلک افغان داره البته تفاوتش آشکاره ولی در کل با توجه به قیمتش انتخاب خوبی هستش.

کیفیت رایحه: ۸ از ۱۰

پخش بو: ۷ از ۱۰

ماندگاری: ۸ از ۱۰

خرید عطر و ادکلن اصل

فرروشگاه عطر لیلیوم

55802800

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیلیوم

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و ادکلن و اولین و معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور کار خود را آغاز کرده است. در این فروشگاه فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر به فروش میرسد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس