فقط در 20 روز دوزبانه شو!

گفت‌و‌گو با دکتر «مهدی منوچهرزاده»، بنیان گذار سبک پازلینگ در آموزش انگلیسی

کد: 140006235435317170

https://bit.ly/3Cd266b

، تهران , (اخبار رسمی): ادعای ما این است که بعد از تنها 10 روز افراد می‌توانند الفبای زبان انگلیسی را یاد بگیرند. منظورم از الفبای زبان انگلیسی A و B و C و D نیست بلکه منظورم این است که بعد از 10 روز فرد می‌تواند با زمان‌های حال و گذشته و آینده صحبت کند.

گفت‌و‌گو با دکتر «مهدی منوچهرزاده»، بنیان گذار سبک پازلینگ در آموزش انگلیسی
گفت‌و‌گو با دکتر «مهدی منوچهرزاده»، بنیان گذار سبک پازلینگ در آموزش انگلیسی

امروزه و در عصر طلایی ارتباطات، یادگیری زبان نه‌تنها یکی از اصول موفقیت است، بلکه شاید مهم‌ترین و کلیدی‌ترین اصل برای موفقیت بیشتر در هر عرصه‌ای باشد؛ به همین دلیل بسیاری از مردم، این روزها در جست‌وجوی روشی ساده و کاربردی هستند تا بتوانند از وقت و هزینه‌ای که برای آموزش زبان صرف می‌کنند بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. در این زمینه با دکتر«مهدی منوچهرزاده»  از چهره‌های شناخته شدۀ آموزش زبان انگلیسی کشور گفت‌وگو کرده‌ایم. او با استفاده از روشی متفاوت در آموزش زبان که «پازلینگ» نام دارد توانسته تا‌کنون به حدود 27‌هزار نفر این امکان را بدهد که زبان انگلیسی را به طور کامل یاد بگیرند.

۱ـ افراد زیادی را می‌شناسیم که بار‌ها و بار‌ها برای آموزش زبان اقدام کرده‌ و در کلاس‌های مختلف شرکت کرده‌اند، ولی به موفقیت چندانی نرسیده‌اند. به نظر شما عامل اصلی این مشکل چیست؟
من عامل اصلی این مشکل را ناکارآمدی سیستم آموزش زبان انگلیسی می‌دان و عقیده دارم که یادگیری زبان انگلیسی مسلماً باید ساده‌تر یادگیری زبان فارسی باشد به شرط اینکه شخص بتواند از اطلاعات زبان مادری خود، برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کند. که این موضوع در روش پازلینگ اتفاق می‌افتد.


۲ـ لطفا درباره روش پازلینگ توضیح دهید و بگویید که به چه دلیل اعتقاد دارید این روش نسبت به دیگر روش‌های آموزش زبان انگلیسی برتری دارد؟
در یک کلام روش پازلینگ میان‌بر یادگیری زبان است که با قطعه پازل‌های خلاقانه یادگیری انگلیسی را به فرآیندی لذت بخش و موثر تبدیل می‌کند. با این روش منحصر‌به‌فرد، سرعت آموزش به قدری بالا می‌رود که آموزش هر ساختار تنها در چند دقیقه اتفاق می‌افتد، چیزی که در روش‌های سنتی چند جلسه و گاهی چند ترم طول می‌کشد. در این روش مشاهده نتایج خیلی سریع اتفاق می‌افتد و زبان‌آموز فقط در 10 روز می‌تواند هر آنچه که بخواهد را به انگلیسی بگوید.


۳ـ تاکید شما بر آموزش زبان انگلیسی طی ۱۰ روز شاید کمی خوش‌بینانه به نظر بیاید و در نگاه اول برای بعضی‌ها باورپذیر نباشد. لطفا کمی بیشتر در این زمینه توضیح دهید که چگونه می‌توان طی ۱۰ روز زبان انگلیسی را به‌ طور کامل یاد گرفت و چه تضمینی در این زمینه برای یادگیری آن وجود دارد؟
ادعای ما این است که بعد از تنها 10 روز افراد می‌توانند الفبای زبان انگلیسی را یاد بگیرند. منظورم از الفبای زبان انگلیسی A و B و C و D نیست بلکه منظورم این است که بعد از 10 روز فرد می‌تواند با زمان‌های حال و گذشته و آینده صحبت کند و اگر فردی بر این الفبا تسلط داشته باشد آنگاه می‌تواند با کمی تمرین هر آنچه که بخواهد را به زبان انگلیسی بگوید.


4ـ در میان کسانی که برنامه مهاجرت به خارج از کشور را دارند، دو دیدگاه درباره آموزش زبان وجود دارد: برخی معتقدند باید قبل از مهاجرت به‌ طور کامل به زبان مسلط شد و بعضی باور دارند زمانی که در محیط یک کشور خارجی قرار بگیرند زبان را خودبه‌خود یاد می‌گیرند. به نظر شما کدام دیدگاه درست‌تر است؟
من توصیه می‌کنم که به هیچ‌وجه افراد چنین ریسکی را انجام ندهند و حتما قبل از مهاجرت، خود را با دانش زبان انگلیسی توانمند کنند. متاسفانه طبق آمار رسمی، بسیاری از مهندسان و نیروهای متخصص ایرانی فقط به دلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی، نتوانسته‌اند شغل مناسبی پیدا کنند و در شغل‌های سطح پایین جامعه مشغول به کار هستند. با این دوره 10 روزه Accuracy  افراد به حدی بالا می‌رود که بتوانند به راحتی در رابطه با حال و گذشته و آینده خود صحبت کنند و بعد از آن اگر مدت کمی در خارج از کشور باشند می‌توانند به راحتی مانند خود انگلیسی زبانان به انگلیسی صحبت کنند و موفقیت‌‍‌های بزرگی در خارج از کشور چشم انتظارشان خواهد بود.


5ـ تا آنجایی که ما در جریان هستیم هزینه یک دوره ده روزه دوزبانه شو بیش از چند ترم یک کلاس زبان عادی است. افراد کم بضاعت چگونه می‌توانند از این دوره‌ها بهره ببرند.
این موضوع واقعیت دارد. ولی مساله‌ای که هست اینه که ما این دوره رو برای افراد پرمشغله طراحی کردیم. کسایی که اینقدر وقت ندارند که هفته‌ای 3 جلسه کلاس زبان برن و بعد از دو تا سه سال به یک زبان دست‌وپا شکسته برسن. در این دوره سعی شده است مطالب آنقدر خلاصه و مفید ارائه شود که هر جلسه این کلاس معادل چندین ترم یک کلاس زبان عادی به زبان آموز کمک می‌کند تا پیشرفت کند. مثلاً مبحث آینده قطعی و غیر قطعی که در روز 7 ام این دوره تدریس می‌شود مبحثی است که من به چشم خودم دیدم که در کلاس‌های زبان سنتی گاها تا چند ترم به طول می‌انجامد و این سرعت بالای آموزش، سبب شده است که افراد زیادی تصمیم بگیرند که این آموزش‌ها را انتخاب کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یادگیری زبان انگلیسی دکتر منوچهرزاده

موسسه آموزش زبان انگلیسی دکتر منوچهر زاده هشت سال است که در حوزه آموزش زبان انگلیسی فعالیت می کند. دوره های این موسسه برای افراد پر مشغله به روش پازلینگ تدریس می شود. که با 20 جلسه می توانید به زبان انگلیسی صحبت کنید و با 120 جلسه آیلتس تضمینی 7.5 را بگیرید.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | روانشناسی و موفقیت