اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006255437517242

ساخت تیزر های ارزان قیمت ویژه شبکه های اجتماعی جهت معرفی بهتر کسب و کارها

کد: 140006255437517242

https://bit.ly/2Zau18H

، تهران , (اخبار رسمی): گروه مشاوران تبلیغات در جهت معرفی و تبلیغات بیشتر نوع فعالیت کسب و کارهای کوچک و متوسط در اقدام جدیدی تصمیم دارد، ساخت دو نوع تیزر تبلیغاتی رئال و مونشن گرافیک وهمچنین ساخت اپلیکیشن های فروشگاهی را با قیمت های بسیار ویژه برای سفارش دهندگان خود طراحی و تولید نماید.

کلیه کسب و کارها و شرکت ها می توانند جهت هرگونه کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس بخش سفارشات تماس حاصل نمایند.

این طرح به  مدت 30 روز از تاریخ 27 شهریورماه 1400 لغات 26 مهرماه 1400مورد اجرا قرار خواهد گرفت .هدف اصلی گروه مشاوران تبلیغات  از این طرح ایجاد کمک به تبلیغات شرکت ها و کسب و کارهای کوچک می باشد.

به دلیل هزینه های زیاد تبلیغاتی متاسفانه امکان معرفی کسب و کارهای کوچک و متوسط در بیشتر رسانه ها در سطح پایینی صورت می گیرد و در نهایت بخش تولید و مارکتینگ این مراکز  با کمبود متقاضی کالا و خدمات مواجه می باشند.

در نهایت این امر باعث ضعف بنیه مالی این موسسات و مراکز خواهد شد و  چرخه تولید در کل کشور با مشکل مواجه خواهد شد . تلفن سفارشات گروه مشاوران تبلیغات جهت هرگونه پاسخگویی از ساعت 11صبح الی ساعت 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان عزیز می باشد.

جهت تماس می توانید با شماره 09914449074 تماس بگیرند.

ایمیل :  [email protected]   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوران

گروه مشاوران تبلیغات : حوزه فعالیت این مجموعه در خصوص تبلیغات ، مارکتینگ ، فناوری اطلاعات خدمات قابل ارایه :تولید اپلیکیشن ، تولید تیزر های تبلیغاتی ویژه شبکه های اجتماعی باقیمت بسیار مناسب تولید کلیپ ، آنونس رادیدیی ، برنامه های رادیویی و تلویزیونی مشارکتی ، امور انتشارات و تبلیغات نمایشگاهی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]