اطلاعات تماس
  • 093869*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006265438217246

همیاری استراتژیک آنر و مایکروسافت؛ مجیک‌بوک V14 با ویندوز ۱۱ عرضه می‌شود

کد: 140006265438217246

https://bit.ly/3u0pFwg

، (اخبار رسمی): آنر، کمپانی ذیل دسته قدیمی هواوی از همیاری استراتژیک با مایکروسافت در موضوع بسط‌ فناوری‌های مبنی بر هوش تصنعی و مصنوعی خبر بخشید. یکی او‌لین دستاوردهای این شرکت کردن آن میباشد که مجیک بوک V14 جزو اولی لپ‌تاپ‌هایی خواهد بود که با ویندوز ۱۱ از راه و روش می رسد.

آنر در تاریخ ۴ مهر ماه صاحب خانه اتفاق افتاد «Smart Life Product Launch» خواهد بود که انتظار می‌رود در آن محصول ها نو خویش مثلا لپ‌تاپ مجیک بوک V 14 با پشتیبانی از ویندوز ۱۱ را معرفی نماید.

به گفته آنر، شرکت کردن این دو کمپانی با غرض بسط فناوری‌های مبتنی هوش تصنعی و توسعه و گسترش دستگاه‌های خلاقانه میباشد که از استراتژی ۱+۸+N هواوی پشتیبانی می‌نماید.

مجیک بوک V 14
هواوی بعداز ممنوعیت‌های آمریکا، ذیل گروه خویش یعنی آنر را به یک کمپانی در شنژن فروخت. فورا بعد از این طلاق، آنر با کمپانی‌هایی مانند کوالکام، مدیاتک و AMD تفاهم نامه بست. در حال حاضر این مجموعه در کوشش دیگری برای ادامه بیزنس خویش با کمپانی‌های غربی، شرکت کردن جدیدی با مایکروسافت امضا نموده است.

فروشگاه ای شاپ

«جورج ژائو» مدیرعامل آنر در بیانیه‌ای اعلام‌کرد:

آنر و مایکروسافت به تقویت شرکت کردن استراتژیک خویش ادامه خواهند بخشید و رویکرهای جدیدی را توسعه و گسترش‌ می دهند که می تواند از فناوری‌های متعدد قابل انعطاف‌افزاری و دشوار‌افزاری مختلفی برای یوزرها استعمال نماید. ما اعتقاد داریم که آنر و مایکروسافت با امداد یکدیگر توانا خواهند بود در میان دستگاه‌های آخری و اکولوژی مرتبط با کل موقعیت ارتباطی تولید نمایند تا دنیایی هوشمند و نو برای تمامی ساخت‌و‌ساز گردد.

علاوه بر این، آنر بیان کرد که سیستم محاسبات ابری و فناوری هوش تصنعی و مصنوعی مایکروسافت را در بعضی محصول ها و سرویس ها خویش مانند دستیار هوشمند YOYO، ابزارهای همیاری، دستیار هوش تصنعی و مصنوعی سفر و سرویس ها ترجمه مخلوط خواهد کرد. همینطور در بیانیه این دو کمپانی آمده میباشد که آنها زمان‌های آینده برای مخلوط دو پلتفرم ویندوز و اندروید در دستگاه‌ها و سرویس ها خویش را نیز ارزیابی خواهند کرد

منبع : ای شاپ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093869*****
[نمایش اطلاعات]