اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006275439517249

نصب وایت برد شیشه ای (کالربرد) چگونه است؟

کد: 140006275439517249

https://bit.ly/3nHbs6e

، (اخبار رسمی): این روزها استفاده از وایت برد در کارگاه ها، شرکت ها، سازمان‌ ها و… بسیار ضروری می‌ باشد.

نصب وایت برد شیشه ای (کالربرد) چگونه است؟
نصب وایت برد شیشه ای (کالربرد) چگونه است؟

از طرفی باید این مورد را به یاد داشته باشید که ظاهر این محصولات برای ما اهمیت زیادی داشته و می‌تواند روی جلوه کلی فضای مورد نظرمان تاثیر زیادی بگذارد. یکی از جدیدترین محصولات در این زمینه وایت برد شیشه‌ ای یا گلس برد است. در برخی موارد این محصولات را با رنگ بندی خاصی وارد بازار می‌ کنند که آنها را گلس برد رنگی می‌ نامند.

در بسیاری از موارد ممکن است مشاهده کنید که جایی به دلیل نداشتن آگاهی در مورد نحوه نصب این محصولات، به اشتباه آن را در محل نامناسبی قرار می‌ دهند و همین جلوه کلی فضای شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در ادامه این مطلب از سایت‌ای تک برد قصد داریم این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم که: “نصب وایت برد شیشه‌ ای (کالر برد) چگونه است؟”

نصب وایت برد شیشه‌ ای (کالر برد)

از آنجایی که مجموعه‌ ای تک برد، تولید کننده محصولاتی مانند تخته وایت برد شیشه‌ ای آی تک برد است. پاسخ به این سوال که نحوه نصب وایت برد شیشه‌ ای چگونه است را مورد بسیار ضروری می‌ داند. برای نصب این محصولات نیاز به تجهیزات و ابزار آلات مختصری خواهید داشت.

همچنین باید قبل از خرید محل نصب، نوع کاربری و… این محصولات را مشخص کرده تا در زمان خرید و نصب به هیچ مشکلی برنخورید. به عنوان مثال نوع وایت برد مورد استفاده در کلاس درس کودکان، باید به محصولی که در دفتر مدیریت یک شرکت مورد استفاده قرار می‌ گیرد تفاوت داشته باشد.

در ضمن بهتر از قبل از هر چیزی این مورد را در نظر داشته باشید که در یک دسته بندی کلی از نظر نصب می‌ توانیم انواع گلس برد رنگ یا معمولی را به دو دسته قابل نصب روی دیوار یا قابل نصب روی 3 پایه دسته بندی کنیم. در بخش‌ های بعدی ما صرفا نحوه نصب وایت برد شیشه‌ ای قابل نصب روی دیوار را مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

مراحل نصب وایت برد شیشه‌ ای

برای نصب گلس برد رنگی یا ساده، باید مراحل زیر را طی کنید تا محصل در نهایت به نحوی نصب شود که قابلیت استفاده از آن را نیز به شکلی موثر داشته باشید.

اندازه گرفتن عرض گلس برد یا کالر برد: در این مرحله برای این که بتوانید محل قرار گیری پیچ‌ ها را مشخص کنید، باید عرض وایت برد شیشه‌ ای را اندازه گرفته و سپس محل قرار گرفتن پیچ‌ ها را به شکلی تعیین کنید که بعد از نصب تخته وایت برد شیشه‌ ای کاملا صاف و یکنواخت روی دیوار قرار گرفته باشد.

بسته به عرض گلس برد باید تعداد پیچ را مشخص کرده و سپس عرض تخته تقسیم بر تعداد پیچ‌ ها کنیم تا محل دقیق قرار گیری هر پیچ به دست بیاید.

مشخص کردن محل قرار گرفتن پیچ ها: برای نصب این محصولات باید از پیچ و رولپلاک در کنار یکدیگر استفاده کنید تا بتوانند استحکام کافی برای نگهداری گلس برد را در اختیار شما قرار دهند. بسته به اندازی گیری‌ های مرحله قبل باید محل هر پیچ را مشخص کرده، آن را علامت گذاری کنید و در نهایت با استفاده از دریل سوراخکاری را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که اشتباه در این مرحله ممکن است باعث شود که بعد از نصب وایت برد شیشه‌ ای نامتوازن به نظر برسد. همچنین در این مرحله باید حتما به یاد داشته باشید که سراغ مته هایی بروید که با اندازه پیچ سازگاری داشته باشند.

پیچ کردن گلس برد به دیوار: در این مرحله باید تخته وایت برد شیشه‌ ای خریداری شده را در محل مناسب که سوراخ کاری شده قرار دهید. برای نصب کردن راحت تر این محصولات می‌ توانید یه میز یا وسیله‌ ای مشابه را در بخش زیرین گلس برد قرار دهید تا روند پیچ کردن آن برای شما راحت تر باشد.

تراز کردن وایت برد شیشه ای: این که وایت برد شیشه‌ای بعد از نصب صاف و اصطلاحا تراز باشد برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. از همین رو باید این مورد بسیار مهم را به یاد داشته باشید که قبل از سفت کردن کامل پیچ‌ های گلس برد، حتما در بخش بالایی آن یک تراز قرار دهید و از صاف بودن آن بعد از نصب اطمینان حاصل کنید.

در نظر داشته باشید که تراز بودن این محصولات بعد از نصب از نظر ظاهری می‌ تواند کل فضای مورد نظر شما را تحت تاثیر بگذارد.

نکات مهم در مورد نصب وایت برد شیشه‌ ای

بعد از این که روند نصب گلس برد رنگی یا معمولی را طبق مراحل بالا طی کردید نوبت به آن می رسد که سایر نکات مهم در این زمینه را بدانید. در ادامه چند نکته اصلی که در زمان نصب، بعد از نصب و حتی در زمان استفاده از وایت برد شیشه‌ ای بهتر است به یاد داشته باشید را با شما در میان خواهیم گذاشت.

در صورتی که زمان انجام مراحل نصب سوراخ هایی در بالای کالربرد ایجاد شد، برای پوشاندن آنها می‌ توانید تخته را مجددا چند سانتیمتر بالاتر برده و آن را نصب نمایید. این روش برای پنهان کردن اشتباهات سهوی در مان نصب بسیار راحت و تاثیرگذار است.

وقتی در حال نصب تخته وایت برد شیشه‌ ای هستید، بهتر است این کار را با صبر کافی انجام دهید. در همین راستا اگر زمان بستن پیچ، سوراخکاری و… دستتان لغزید؛ برای تمام کردن زودتر کار عجله نداشته باشید. بلکه مشکل کار را پیدا کنید و با حوصله آن را حل نمایید تا نتیجه نهایی کار برایتان مناسب شود.

در صورتی که قصد نصب محصولی خاص با حساسیت بالا را دارید و از طرفی خودتان با چنین کاری آشنایی ندارید؛ بهتر برای نصب گلس برد سراغ افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند بروید.

در نظر داشته باشید که نصب وایت برد شیشه‌ ای با ابعاد بزرگ؛ به شکلی صحیح و دقیق سخت تر از محصولاتی با ابعاد کوچک است. پس در زمان نصب کالر برد یا گلس برد شیشه‌ ای با ابعاد بالا، سراغ افراد با تجربه بروید و از آنها کمک بخواهید.

در زمان نصب به یاد داشته باشید که تخته وایت برد شیشه‌ ای آی تک شکننده است، پس نکات ایمنی در زمان نصب این محصولات را رعایت کنید.

سخن نهایی

در این مقاله توضیحاتی را در مورد نصب وایت برد شیشه ای، گلس برد، کالر برد و… ارائه دادیم. در صورتی که خودتان قصد نصب این محصولات را دارید بهتر است در زمان انجام این کار از دستکش استفاده نمایید. این کار باعث افزایش اصطکاک خواهد شد و از لیز خوردن وایت برد شیشه‌ ای جلوگیری می‌ کند.

همچنین بهتر است کفش مناسب نیز به پا داشته باشید تا در صورت رها شدن گلس برد، به پاهای شما آسیب نرسد. شرکت‌ آی تک برد یکی از تولیدکنندگان حرفه‌ ای گلس برد رنگی و معمولی می‌ باشد که در سال های اخیر توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شما می‌ توانید برای خرید وایت برد شیشه‌ ای آی تک برد، از محصولات سایت ما دیدن کنید.

در ضمن بعد از خرید اگر سوالی در خصوص نصب این محصولات داشتید، متخصصین ما آماده ارائه راهنمایی‌ های لازم به شما خواهند بود.

شماره تماس : 02186016400

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل