اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006275439617250

هوش مصنوعی مدارز، پیش بینی وضعیت آینده سلامت شما

اولین سیستم پیش بینی وضعیت سلامت در کشور راه اندازی شد

کد: 140006275439617250

https://bit.ly/3koGyO2

، (اخبار رسمی): هوش مصنوعی مدارز اولین سیستم یادگیری ماشینی است که قادر است بیماری های خطرناک برای سلامتی انسان را به صورت رایگان پیش بینی کرده و بر اساس درصد احتمال و سن ابتلا، توصیه هایی به کاربر، به منظور پیشگیری از ابتلا ارائه کند.

اولین سیستم پیش بینی وضعیت سلامت در کشور راه اندازی شد
هوش مصنوعی مدارز

مشاوره پزشکی تلفنی، متنی و صوتی پزشک و روانشناس، کمیسیون پزشکی آنلاین، خدمات بیمه ای تامین اجتماعی و هوش مصنوعی مدارز، مدافون را به یکی از اپلیکیشن های برتر دکتر روانشناس آنلاین تبدیل کرده است

به گزارش خبرنگار ما از وب سایت مدافون، این استارتاپ، خدمت جدیدی به لیست خدمات خود اضافه کرده است که هوش مصنوعی مدارز (مدافون) نام دارد.

هوش مصنوعی مدارز اولین سیستم یادگیری ماشینی است که قادر است بیماری های خطرناک برای سلامتی انسان را به صورت رایگان پیش بینی کرده و بر اساس درصد احتمال و سن ابتلا، توصیه هایی به کاربر، به منظور پیشگیری از ابتلا ارائه کند.

این سرویس جدید، با استفاده از هوش مصنوعی ابتدا در یک پرسشنامه آنلاین، تعدادی سوال پزشکی و همچنین اطلاعاتی درباره قد، وزن، گروه خونی، میزان فشارهای روحی روانی، سوابق  بیماری شخص و اعضای خانواده، از کاربر می پرسد و سپس هوش مصنوعی به تحلیل و ارزیابی داده های دریافتی از کاربر می پردازد. این سیستم می تواند وضعیت سلامت جسم و روان و یا احتمال ابتلا به بیماری های خاص در آینده را برای کاربر پیش بینی کند.

در پایان تحلیل و بررسی، این سیستم لیستی از بیماری هایی که ممکن است شخص در آینده به آنها مبتلا شود به همراه درصد احتمال و سن ابتلای این بیماری ها به کاربر ارائه می کند.

نکته قابل توجه این است که سیستم پیش بینی وضعیت سلامت مدارز، اولین و تنها نمونه از این سیستم در جهان است که این قابلیت را دارد که روز به روز بر دانش هوش مصنوعی این سیستم اضافه شود. تعداد بیماری ها و تشخیص های این سیستم، دائما در حال افزایش است.

همین امر سبب می شود که این سیستم قادر باشد تعداد بیماری ها و مشکلات پزشکی بیشتری را در آینده پیش بینی کند و راهکارهای پزشکی جدید نیز به کاربران ارائه دهد.

هوش مصنوعی مدارز، در تیر ماه سال جاری به بهره برداری رسید و تاکتون بیش از 100 هزار کاربر از این سرویس استفاده کرده اند. این سرویس به صورت رایگان و  به دو زبان فارسی و انگلیسی در اختیار کاربران قرار دارد.

آشنایی بیشتر با هوش مصنوعی مدارز

 نکته قابل تامل درباره این سرویس، ارائه راهکارهای پزشکی و سلامت برای کاربر جهت پیش گیری از ابتلا به بیماری های احتمالی در آینده است. این سیستم با ارائه پیشنهادات پزشکی، تغییر سبک زندگی، روش تغذیه، میزان ورزش، حفظ سلامت روان، راهکارهایی جهت پیش گیری از ابتلا به بیماری ها در آینده به کاربر پیشنهاد می کند.

مدافون، توسعه دهنده این سرویس، پیش از این نیز، با ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و پزشکی تلفنی و متنی توانسته بود گام موثری در دسترسی عادلانه تر به خدمات پزشکی در اقصی نقاط کشور بردارد. از دیگر خدمات منحصر به فرد این اپلیکیشن، کمیسیون پزشکی آنلاین است. در کمیسیون پزشکی آنلاین، چند پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف، مشکل پزشکی بیمار را بررسی کرده و نظر نهایی را اعلام می کنند.

در مشاوره پزشکی و روانشناسی در این اپلیکیشن، کاربر می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل از دکتر آنلاین و یا روانشناس آنلاین مشاوره پزشکی و یا روانشناسی دریافت کند. هزینه مشاوره آنلاین در این استارتاپ، به مراتب از ویزیت حضوری کمتر بوده و در شرایطی همچون پاندمی کرونا که مراجعه به مراکز درمانی و پزشکی، خطرات زیادی به همراه دارد، راهکاری نوین و  ارزشمند برای پیش گیری از ابتلا به کرونا می باشد.

مدافون در وب سایت خود، هدف این استارتاپ را چنین شرح داده است: «در شرایط پاندمی کرونا که دسترسی به خدمات پزشکی و روانشناسی با مشکلات فراوانی همراه است، ما در مدافون شرایطی فراهم کرده ایم که همه کاربران بتوانند با هزینه ای کم در سراسر کشور، مشاوره آنلاین روانشناسی و مشاوره آنلاین پزشکی داشته باشند.»

لازم به ذکر است که در این اپلیکیشن، دکتر کرونا آنلاین، متخصص ریه آنلاین، متخصص عفونی آنلاین، روانپزشک آنلاین، دکتر زنان آنلاین، روانشناس آنلاین، دکتر پوست آنلاین، دکتر اطفال آنلاین، اورولوژیست آنلاین، مشاوره جنسی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره فردی و مشاوره اعتیاد به صورت 24 ساعته امکان پذیر است. به یاد داشته باشید که ویزیت آنلاین در اپلیکیشن های مشاوره آنلاین، برای خدمات و مشکلاتی امکان پذیر است که نیاز به معاینه ندارند.

در این اپلیکیشن پس از انجام ویزیت آنلاین توسط پزشک، روانشناس یا روانپزشک، خدمات پاراکلینیکی و داروهای مورد نیاز برای افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی، در دفترچه الکترونیکی تامین اجتماعی آنها ثبت می شود. 

ارائه مشاوره پزشکی تلفنی، مشاوره متنی و صوتی پزشک و روانشناس، مشاوره تلفنی روانشناس، کمیسیون پزشکی آنلاین، خدمات بیمه ای تامین اجتماعی و حالا هوش مصنوعی مدارز، مدافون را به یکی از اپلیکیشن های برتر دکتر آنلاین و روانشناس آنلاین تبدیل کرده است. این استارتاپ، خدمات پزشکی نوین دیگری در برنامه کاری خود ارائه کرده است که به زودی از این خدمات نیز بهره برداری خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدافون | دکتر آنلاین روانشناس آنلاین

مدافون، اپلیکیشن دکتر آنلاین و مشاوره آنلاین است. در مدافون، شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با پزشک آنلاین یا روانشناس آنلاین تماس بگیرید و مشاوره تلفنی دریافت کنید. شما همچنین می توانید در مدافون، مشاوره متنی و مشاوره صوتی نیز داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی