اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006285440116541

پارسیان موتور رقیبی تازه نفس در خودروی تجاری ارائه می‌کند

آغاز عرضه و فروش فیات دوکاتوی اتوماتیک از پاییز ۱۴۰۰

کد: 140006285440116541

https://bit.ly/2Xq27Vg

، تهران , (اخبار رسمی): تولید کننده فعال عرصه خودروی تجاری کشور، فیات دوکاتو را با امکان نصب گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته ZF آلمان از پاییز ۱۴۰۰ به بازار مصرف عرضه می‌کند.

آغاز عرضه و فروش فیات دوکاتوی اتوماتیک از پاییز ۱۴۰۰
لیست قیمت جدید محصولات تجاری پارسیان موتور (نقدی و اعتباری) منتشر شد

پارسیان موتور، از پاییز ۱۴۰۰  عرضه فیات دوکاتو در تمامی نمایندگی‌های مجاز این شرکت آغاز شد.

علاقه مندان به استفاده از خودروهای کار و تجاری هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون سواری لذت‌بخش با خودروی تجاری را دارند.

میثم خزائی مدیر برندینگ و روابط عمومی پارسیان موتور با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: تولید این محصول نتیجه یکسال تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال گذشته کار آغاز شده و هم اکنون  فیات دوکاتوی اتوماتیک  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: تنوع و تیپ‌بندی محصولات تجاری فیات بسیار بالا بوده و درحال حاضر دوکاتوی مینی بوس، دوکاتوی تشریفات، دوکاتوی آمبولانس بیس، دوکاتوی کارگو یا باری و ... با ابعاد مختلف در اتاق خودرو و همچنین مجهز به گیربکس دستی و اتومات قابل عرضه به مشتریان ایرانی می‌باشد.

خودرو فیات دوکاتو را میتوان یکی از مهمترین اعضاء خانواده فیات حرفه ای (Fiat Professional) به حساب آورد، که در سراسر جهان از آن به عنوان خودرویی کارامد با شاخصه‌های مهم الایندگی و مصرف سوخت پایین نام می برند.

مهندسی فنی به کار رفته در این خودرو پیشرفته و قابل تامل است به طوری که با حداکثر قدرت موتور ۱۸۰ اسب بخار میتواند تا ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. سیستم قوای محرکه‌ی آن موتور جلو دیفرانسیل جلو بوده و در دو مدل جعبه دنده 6 سرعته دستی یا جعبه دنده اتوماتیک ۹ سرعته پیشرفته قابل سفارش می باشد. این خودرو ۱۶ سوپاپ دارد و سیستم سوخت رسانی آن به صورت انژکتوری و پاشش مستقیم است.

ظرفیت باک این خودرو ۹۰ لیتر بوده و میزان مصرف سوخت آن در هر ۱۰۰ کیلومتر مسیر شهری و اتوبان به صورت مجموع برابر ۶.۹ لیتر می باشد. تولیدات این سری با استاندارد آلایندگی EURO6 از به صرفه ترین در مصرف سوخت و میزان آلودگی صوتی بوده که تمام استاندارد های لازم را کسب کرده است.

خودرو فیات دوکاتو دارای ظرفیت‌های ۱۳ الی ۱۷ نفر است که در ۱۸۰ مدل کاربری خاص عرضه می گردد، از کاربردی ترین های آن میتوان : ون باری، ون مسافری، خودرو حمل پول، خودرو حمل ویلچر، آمبولانس، آتش نشان، شاسی بار، کاروان، کمپر و ....را نام برد.

خودرو فیات دوکاتو دارای امکانات رفاهی همچون: سیستم پایداری الکتریکی، سیستم کنترل تطبیقی، سیستم ماندگاری در سربالایی، سیستم هشدار دهنده بین خطوط، سیستم کاهش خطر واژگونی، سنسور باران و غروب، ترمزهای ABS و EBD ، تاخوگراف دیجیتال، فرمان مولتی فانکشن، آینه های جانبی برقی گرمکن دار و راهنما، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، جا نقشه ای، سیستم تهویه دوگانه و خروجی تهویه قابل تنظیم برای هر صندلی و ... می باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت پارسیان موتور به نشانی www.parsianmotor.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارسیان‌ موتور

با عنایت به سابقه طولانی و درخشان فیات در دنیا، شرکت صنایع خودروسازی پارسیان موتور با تکیه بر برخورداری از پتانسیل بالای علمی و عملی نیروهای متعهد و متخصص در صنعت خودرو سازی ایران و کادر فنی و بازرگانی خود موفق به اخذ نمایندگی انحصاری برند فیات در ایران گردیده و خط تولید مینی بوس و ون فیات دوکاتو را در سایت تولیدی خود واقع در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان راه اندازی و پروانه بهره برداری دریافت نموده است . خودرو فیات دوکاتو خودرویی است که از سال 2009 در اروپا به واسطه قدرت مانور و استحکام و کم هزینه بودن به عنوان خودروهای امداد و نجات شهرت یافته و توانایی خود را به اثبات رسانده است و جایزه 4 دوره بهترین خودرو ون در اروپا را دریافت کرده است . این خودرو همچنین در سال 2019 و 2020 به عنوان شاسی منتخب کاربریهای گوناگون چون آمبولانس و خودروی کمپر انتخاب گردیده است . خودور فیات دوکاتو در انواع سایز شاسی و کامیونت تولید می شود که قابلیت 4*4 نمودن را داراست . همچنین شاسی خودرو دوکاتو توانایی اجرای بیشتر از 180 نوع کاربری از جمله آمبولانس، VIP، کمپر ، مدیریت بحران، اتاق جلسات سیار و ... و بر اساس درخواست و سلیقه مشتری را داراست . همچنین خودروی مزبور با ورژن الکتریکی، CNG و همچنین گیربکس پیشرفته 9 دنده اتوماتیک ZF نیز به تولید انبوه رسیده و در دسترس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار