اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006295442117252

چطور با سئو به صفحه اول گوگل برسیم؟

کد: 140006295442117252

https://bit.ly/3hSpwWB

، تهران , (اخبار رسمی): فقط ده پیوند در هر صفحه از نتایج Google نشان داده می شود و برای قرار گرفتن در صفحه اول Google باید مراحل اولیه SEO را دنبال کنید

چطور با سئو به صفحه اول گوگل برسیم؟
چیدن استراتژی دقیق در سئو سایت برابر با موفقیت در پروژه

برای دریافت پیوند در صفحه اول Google ، سایت شما باید برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد پس این مقاله را تا انتها بخوانید تا موارد سئو سایت را در سایت خود اعمال کنید.

صفحه اول گوگل تمایل هر صاحب وب سایت برای قرار دادن پیوند سایت خود در آن است ، بنابراین آنها همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان SEO را برای دستیابی به این هدف استخدام کنند. اما همانطور که می دانید ، فقط ده پیوند در هر صفحه از نتایج Google نشان داده می شود و برای قرار گرفتن در صفحه اول Google باید مراحل اولیه SEO را دنبال کنید ، به خصوص اگر کلید واژه ای که انتخاب می کنید با پربیننده ترین آنها متفاوت باشد. کلمات و بگذارید یک کلمه باشد

برای دریافت پیوند در صفحه اول Google ، سایت شما باید برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد. طی چند سال اخیر ، گوگل الگوریتم های مختلفی را مطابق با هر الگوریتم معرفی کرده است تا به شما کمک کند به راحتی و به سرعت رتبه سایت خود را افزایش داده و پس از مدتی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. البته تأکید می کنیم که این بستگی به نوع کلمه کلیدی انتخابی شما دارد.

در این مقاله آموزش سئو ، ما قصد داریم ده تکنیکی را توضیح دهیم که به شما کمک می کند پیوند سایت خود را در صفحه اول گوگل دریافت کنید.
ده روش برای قرار دادن پیوندها در صفحه اول Google
نام دامنه وب سایت

نام دامنه باید کوتاه باشد. البته این همیشه امکان پذیر نیست ، به عنوان مثال www.boardgamegeek.com ، اگرچه نام دامنه طولانی دارد ، اما از نظر مفهومی می تواند کمک زیادی به برندسازی کند.

اما مهمتر از اختصار نام دامنه ، مطابقت مفهومی آن با محتوای سایت است ، یعنی استفاده از کلمات کلیدی به موتورهای جستجو و کاربران کمک می کند تا نه تنها موضوع صفحه را درک کنند ، بلکه راحتتر آن را به خاطر بسپارند. به موتورهای جستجوی امروزه نه تنها محتوای سایت شما را هنگام انجام یک جستجو ، بلکه دامنه را نیز اسکن می کنند. استفاده از کلمات کلیدی معادل در زبان انگلیسی به بهینه سازی سایت شما کمک می کند ، زیرا اولین جایی که Google بررسی می کند نام دامنه است بنابراین در صورت اسپم بودن آن نشان داده نمی شود.

عنوان متا تگ

یکی از مهمترین متا تگ ها در سئو که تأثیر مهمی در قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل دارد ، متا تگ عنوان است. یکی از اولین مکان هایی که توسط گوگل نیز بررسی می شود عنوان صفحه است. عنوان صفحه باید بین 30 تا 60 نویسه باشد و از کلمات کلیدی اصلی در آن استفاده شود. بهتر است بین کلمات کلیدی با نویسه های خاص مانند - یا | جابجا شوید بندازش دور.

اگر این متا تگ را خالی بگذارید ، Google بر اساس محتوای شما عبارت خاصی را حدس زده و جایگزین می کند. همچنین سعی کنید بیش از 60 کاراکتر نباشید ، زیرا گوگل 512 پیکسل را برای این فضا اختصاص داده است و بیش از آن باعث می شود تا به صورت خط نقطه ای ظاهر شود. البته بر اساس آخرین به روز رسانی ها می توان تا 65 مورد استفاده کرد.


توضیحات متا تگ

متا تگ توضیحات در صفحه سایت شما ظاهر نمی شود ، اما یکی از مهمترین عوامل در قرار دادن آن در صفحه اول Google است. این متا تگ فقط در صفحه نتایج جستجوی Google نمایش داده می شود و شما باید بیان کنید که محتوای اصلی این سایت درباره چیست.

طول کاراکتر این متا تگ باید بین 70 تا 150 نویسه باشد و بیش از این باعث می شود که به صورت یک نقطه نقطه ظاهر شود و تاثیر منفی آن می تواند بر رتبه شما در قرار گرفتن در صفحه اول Google باشد. همچنین بهتر است از کلمه کلیدی اصلی دوبار استفاده کنید.


برچسب عنوان H1

این عنوان مقاله شما است و شما در بالای محتوای سایت قرار دارید ، درست مانند عنوان این مقاله. این باید با متاتگ عنوان شما متفاوت باشد و نباید در SEO نوشته شود ، البته کلمه کلیدی باید در آن نوشته شود اما کاربر پسند باشد.

نکته بسیار مهم این است که شما باید از برچسب H1 فقط یکبار در هر صفحه استفاده کنید و به ترتیب h2 و h3 برای عناوین فرعی استفاده می شوند. برچسب H1 به گوگل و کاربران سایت می گوید محتوای سایت شما درباره چیست و اگر متا تگ عنوان را خالی بگذارید ، Google به طور خودکار آن را در نتایج جستجو نشان می دهد. در واقع ، یکی از اولین و مهمترین برچسب های موجود در محتوای سایت که می تواند تأثیر زیادی در نمایش سایت شما در صفحه اول گوگل داشته باشد ، تگ H1 است.


کلمات کلیدی درون متن

مهمترین نکته برای افزایش رتبه سایت و قرار گرفتن آن در صفحه اول گوگل ، استفاده مناسب از کلمات کلیدی در متن است. نحوه استفاده از کلمات کلیدی در محتوای سایت بسیار مهم است. استفاده بیش از حد توسط Google جریمه می شود و استفاده کم از آن بر سایت شما در صفحه اول Google تأثیر نمی گذارد.

محتوا باید حداقل 500 نویسه باشد تا گوگل آن را به عنوان مقاله در نظر بگیرد ، اما به طور کلی توصیه می شود که اگر می خواهید نتیجه بهتری از گوگل بگیرید ، تعداد نویسه های محتوا باید بین 1200 تا 1600 باشد. همچنین ، تراکم کلمات کلیدی باید بین 1 تا 3 درصد باشد و هرچه استفاده از آنها در پاراگراف های اولیه بیشتر متمرکز باشد ، بهتر است.


برچسب ALT برای عکس ها

تگ alt مشابه تگ های عنوان و توضیحات است. این برچسب به Google کمک می کند تا عکس ها را جستجو کند. هنگامی که یک کاربر در قسمت تصویر Google به دنبال عکسی می گردد ، این احتمال وجود دارد که عکس شما در قسمت های اولیه نمایش داده شود.

مهمترین نکته این است که محتوای این برچسب ها و عکس ها باید مربوط به موضوع اصلی سایت شما باشد و همچنین از کلیدواژه های اصلی مربوط به این مقاله استفاده کنید. هنگامی که عکسی بارگذاری نمی شود ، این متن به جای آن نمایش داده می شود ، بنابراین به سایت در صفحه اول Google کمک می کند. نکته بسیار مهم این است که تگ های alt هر تصویر باید متفاوت از یکدیگر باشند.


پیوندهای داخلی

پیوندهای داخلی پیوندهایی هستند که صفحات مرتبط سایت را به صورت داخلی به یکدیگر پیوند می دهند. به نوعی ، آنها به عنوان یک نوع بک لینک ، اما بک لینک داخلی در نظر گرفته می شوند. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که تکیه گاه پیوندهای داخلی باید کلمه کلیدی صفحه و همچنین پیوند محتوا بین صفحات پیوندی باشد. مهمترین مزیت پیوندهای داخلی این است که حرکت کاربران در سایت را آسان می کند ، که می تواند تأثیر مهمی در قرار دادن سایت شما در صفحه اول Google داشته باشد.


لینک های خارجی

پیوندهایی وجود دارد که شما به سایت های دیگر می دهید یا از سایت های دیگر دریافت می کنید. تأثیر این پیوندها در صفحه اول گوگل بسیار مهمتر از پیوندهای داخلی است ، به ویژه اگر از شبکه های اجتماعی باشد. هرچه محتوای سایت شما بیشتر مرتبط باشد ، شانس بیشتری برای دریافت پیوندهای خارجی به سایت خود خواهید داشت.


سرعت سایت

سرعت سایت یکی از عوامل مهمی است که نقش تعیین کننده ای در قرار دادن سایت شما در صفحه اول گوگل دارد. حتی اگر همه شرایط به خوبی رعایت شود اما سرعت بارگذاری سایت بالا باشد ، بر رتبه شما تأثیر منفی می گذارد. سرعت بارگذاری بالا نه تنها بر SEO شما تأثیر منفی می گذارد ، بلکه باعث ترک کاربران نیز می شود. حتی یک ثانیه تأخیر در بارگیری نتیجه بسیار منفی خواهد داشت.


نقشه سایت

به خاطر داشته باشید که قبل از هر چیز باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید ، و این به خوبی کار نخواهد کرد مگر اینکه یک نقشه سایت داشته باشید که نمای کلی از مسیر ناوبری را در اختیار آنها قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الهام کشاورز

من الهام کشاورز هستم و از سال 92 به صورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت میکنم و درحال حاضر مدرس این حوزه هستم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها