اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007045449116817

اختتامیه کمپ تابستانه 3 ماهه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی اروندتک

اختتامیه کمپ تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی مرکز نوآوری اروندتک

کد: 140007045449116817

https://bit.ly/3ESDaTv

، خرمشهر , (اخبار رسمی): اختتامیه در تاریخ 1400/07/01 در شهر خرمشهر در سالن آمفی تئاتر منطقه آزاد اروند با اعلام 5 نفر از برگزیدگان و اهدای جوایز از طرف حامی مالی برنامه همراه اول اعطا گردید.

اختتامیه کمپ تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی مرکز نوآوری اروندتک
اختتامیه کمپ تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی مرکز نوآوری اروندتک

مرکز نوآوری اروندتک

اختتامیه بوت کمپ تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی مرکز نوآوری اروندتک برگزار شد. این بوت کمپ تابستانه 3 ماهه که با حمایت مالی شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) در شهر خرمشهر با حضور 105 نفر از علاقه مندان به صورت حضوری و مجازی در سالن آمفی تئاتر 700 نفره سازمان منطقه آزاد اروند صورت گرفت.

برنامه در ابتدا با تلاوت از آیات قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلام آغاز گردید.

در ابتدا دکتر حسین گروسی سرپرست منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند ضمن خیر مقدم به حاضرین در رویداد از حمایت های مرکز نوآوری اروندتک از کسب و کار های نوپای منطقه و حمایت مالی خبر داد.

در ادامه دکتر پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق که به واسطه کرونا امکان حضور در برنامه را نداشت از طریق یک کلیپ توضیحاتی در راستای تاثیرات محتوا در رسانه های دیجیتال و صنایع خلاق داد.

دکتر کرمی افزود تاثیر محتوا در برندسازی برای اشخاص حقوقی و حقیقی بسیار بالاست محتوا باید دارای استراتژی باشد. کرمی افزود هر محصول و هر خدمتی قابلیت کپی برداری یا اصطلاحا مهندسی معکوس دارد اما در تولید محتوا این موضوع متفاوت است و این تفاوت در تاثیر محتواست.

دکتر کرمی افزود روزانه 30 میلیون محتوا در فضای دیحیتال بارگذاری می شود که این محتوا ها در زندگی افراد بسیار تاثیر گذار هست . دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق در رابطه با سواد رسانه ای تاکید کرد که این دوره با سرفصل هایی که برگذار شده یک فرد را با تمام ویژگی ها بازار محتوا آشنا می کند که این بازار هم در درون کشور و کشور های حاشیه خلیج فارس بازار بسیار خوبی دارد.

در ادامه دکتر محمد رضا کشاورزی معاون راهبردی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) حامی مالی کمپ از فعالیت های همراه اول در زمینه های مختلف در نوآوری و فناوری و مسئولیت اجتماعی همراه اول خبر داد.

در ادامه این بخش حسام سردارلو مدیرعامل مرکز نوآوری اروندتک ضمن تشکر از حامیان برگزاری این کمپ  با ارائه گزارش پابانی رویداد از حضور 105 نفر که 48 نفر دانشجویان و دانش آموزان – 14 نفر اصحاب رسانه – 32 نفر تحت تکفل کمیته امداد و بهزیستی – 11 نفر بورسیه مرکز نوآوری اروندتک خبر داد که از پراکندگی 10 استان (خوزستان – تهران – اصفهان - چهارمحال و بختیاری – زنجان – فارس – قزوین – کرمان – لرستان و مرکزی شرکت کردند.

سردارلو از تخفیفات ویژه 50 درصدی برای دانشجویان و 90 درصدی برای افراد تحت تکفل کمیته امداد و بهزیستی و 30 درصدی اصحاب رسانه در این کمپ آموزشی خبرداد.

در انتها از 5 نفر برتر این کمپ هدایای نفیس و ارزنده از حامی برنامه همراه اول و  اعتبار سرمایه شروع کسب و کار به ارزش 100 میلیون ریال به هر نفر از مرکز نوآوری اروندتک اعطا گردید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز نوآوری اروندتک

مرکز نوآوری اروندتک شتابدهنده ای تخصصی است که با وجود سال ها تجربه در راستای اشتغال زایی و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و فناورانه در استان خوزستان فعالیت دارد، این مجموعه کاملا خصوصی بوده و از تمامی طرح های قابل تجاری سازی و نوآورانه حمایت مادی و معنوی به عمل می آورد. این مجموعه بزرگ ترین مرکز شتابدهی و فضای کار اشتراکی استان را راه اندازی کرده و به مرور زمان در حال گسترش خدمات خود به تمامی شهرهای مجاور به نسبت درخواست صاحبان ایده و افراد مستعد می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها