اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007045450217129

جارو بابکت ایرانی، کسب افتخار رقابت با محصولات خارجی

کد: 140007045450217129

https://bit.ly/3i9Y3Qn

، (اخبار رسمی): در طی مسیر مدرنیته و صنعتی شدن ابزار های مورد نیاز زندگی بشر همواره شاهد ایجاد ابزارهایی نوین جهت بالابردن بازدهی و سرعت انجام امور مورد نیاز جامعه هستیم. در جهان مدرن، همه چیز باید به "بهترین شکل" و با "بالاترین سرعت" انجام شود.

جارو بابکت ایرانی، کسب افتخار رقابت با محصولات خارجی
جارو بابکت ایرانی، کسب افتخار رقابت با محصولات خارجی

یکی از دغدغه‌های همیشگی انسان، پاک و تمیز نگه داشتن محل زندگی‌اش بوده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، جاروهایی برای معابر شهری و مصارف صنعتی تولید شده‌اند که هم از نظر زمان و هم نظر هزینه بسیار به‌صرفه‌تر از به کار بردن ده ها نیروی انسانی است.

اگر تابه‌حال نام جارو بابکت به گوشتان نخورده است، ما قصد داریم در این مقاله شما را با این جاروها و قابلیت‌های آن ها آشنا کنیم و یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید جارو بابکت در ایران را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید این جاروهای صنعتی و مکانیزه را داشتید، به راحتی بتوانید دست به انتخاب و خریدی مطمعن و با ضمانت بزنید.

  کاربرد جارو بابکت جارو بابکت (bobcat sweeper) یک جاروی بسیار بزرگ است که وظیفهٔ اصلی آن تمیز کردن اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها، تمیز کردن معابر از زباله‌های شهری و تمیز کردن کارخانه‌ها و کارگاه‌ها از زباله‌های فلزات، آهن آلات، چوب و ... است.

جارو بابکت در حقیقت یک جلوبند است که به مینی لودر بابکت وصل می‌شود. این وسیله یکی از کاربردی‌ترین جاروهای مورد استفاده در سیستم شهرداری‌هاست که مدیریت پسماندها و زباله‌ها را چند برابر راحت‌تر کرده است و یکی از بهترین پلتفرم‌هایی که آن را در اختیار شما قرار می‌دهد، ایران بابکت است که حتماً راجع به این شرکت نام آور و کیفیت بالای تولیدات این برند داخلی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

جارو بابکت ها دارای دو نوع برس و فرچه هستند. یکی برس و فرچه های پلاستیکی، یکی هم برس و فرچه های فلزی که اولی برای زباله‌ها و نخاله‌های نرم مثل برگ‌ها یا خاک استفاده می‌شود و دومی برای نخاله‌ها و زباله‌های خشک مثل فلز یا شیشه.

جارو بابکت چه مصارفی دارد؟ و اما قابلیت جارو بابکت ها فقط به جمع آوری زباله‌ها محدود نمی‌شود. در ادامه دیگر کارایی‌های این جاروها را برای شما به طور کامل شرح می‌دهیم:

  1. جمع آوری انواع زباله‌ها از روی سطوح: فرچه‌هایی که در جهت جلو و عقب مینی لودرها و نیروی گشتاور موتورهای هیدرولیک باعث می‌شوند که زباله‌ها و آشغال‌ها به راحتی بر روی سطح بیایند و توسط جارو بابکت جمع آوری شوند. وقتی از زباله حرف می‌زنیم، منظورمان تمام انواع زباله‌های شهری، صنعتی، کارگاهی و غیره است. پس اولین و کلیدی‌ترین وظیفه جارو بابکت همین مورد است.
  2. کمپرس کردن زباله‌ها و پرتاب آنها: جارو بابکت ها معمولاً بازوهای کمکی دارند که با استفاده از آنها می‌توان زباله‌ها را فشرده کرد و آن ها را به مخازن یا سطل‌های مرد نظر پرتاب کرد. این قابلیت، باعث می‌شود که زباله‌ها در اطراف پراکنده نشوند و نیازی به نیروی کمکی جهت جابه‌جایی زباله‌ها نباشد.
  3. تراشیدن مواد چسبیده شده به سطوح: این آپشن یکی از جالب‌ترین آپشن‌های جارو بابکت است. شما می‌توانید با نصب تیغه‌های فولادی بر روی لبه سایش سطل و انجام حکت معکوس با مینی لودر، چیزهایی را به کف سطوح چسبیده‌اند را در کمترین زمان به راحتی پاک کنید. این تیغه‌ها قابل تعویض هستند و پس از کند شدن و کهنه شدن، می‌توانید یک تیغهٔ فولادی نو جایگزین آن کنید.

جارو بابکت در چه انواعی تولید می‌شود؟ این جاروی پیشرفته که تا الان حتماً یک تصویر واضح از آن در ذهنتان مجسم شده است، انواع مختلفی دارد که هر کدام کارایی منحصر به فرد خودشان را دارند. عوامل مختلفی باعث می‌شود تا جارو بابکت در مدل‌های مختلفی تولید شوند. عواملی مثل ابعاد جارو بابکت، وزن و تجهیزات مخصوص آن.

در ادامه چند نمونه از پرکاربردترین و معروف‌ترین جاروها را برایتان شرح می‌دهیم:

  • جارو مکانیزه بابکت

از آنجایی که این جارو با استفاده از یک جک هیدرولیک کل فرایند جارو کردن و تخلیه زباله‌ها را به صورت کاملاً مکانیزه انجام می‌دهد به آن جارو مکانیزه بابکت می‌گویند. جارو مکانیزه بابکت دارای آبپاش و بغل زن است و به همین دلیل پاکیزگی 100 درصدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. بهترین کیفیت جارو مکانیزه بابکت را می‌توانید از ایران بابکت تهیه کنید.

  • جارو صنعتی بابکت

 جارو صنعتی بابکت می‌تواند سرعت کارهای خدماتی مربوط به جمع آوری زباله‌های کارگاهی مثل چوب، آهن، فلز یا ... را چندین برابر افزایش دهد و در کارگاه‌های صنعتی تبدیل به یک عضو جدا نشدنی بشود. جارو صنعتی بابکت دارای برس، فرچه و بغل زن است. حجم جارو صنعتی بابکت، متغیر است و شما می‌توانید بر حسب نیازتان، حجم‌های مختلفی را سفارش دهید.

  • جارو پیشرو بابکت

جارو پیشرو بابکت پشت آسفالت تراش است و برای خدمات شهری به کار می‌رود. این جارو را می‌توانید بر روی انواع مینی لودر نصب کنید. جارو پیشرو بابکت قابلیت اضافه کردن امکانات دیگری از جمله آبپاش و بغل‌زن جدول شور را هم دارد. جارو پیشرو بابکت را هم می‌توانید از سایت ایران بابکت تهیه کنید.

  جارو بابکت را به چه مینی لودرهایی می‌توان متصل کرد؟ جارو بابکت را می‌شود به انواع مختلف مینی لودرها متصل کرد و محدودیتی از این نظر وجود ندارد. از جمله مینی لودرهای دوسان (Doosan)، هیوندای (Hyundai)، دراج (doraj)، فوریوز (foruse)، سانوارد (sunward) و بابکت (bobcat).

برای خرید جارو بابکت به کجا مراجعه کنیم؟  

معتبرترین مرجع برای خرید جارو صنعتی بابکت، جارو پیشرو بابکت، جارو مکانیزه بابکت و دیگر جاروها و تجهیزات مربوط به این جاروها، شرکت اطلاع گستر اطلس با برند ایران بابکت است. ایران بابکت به عنوان یک تیم موفق متشکل از جوانان نخبه و تلاشگر ایرانی است که دست به تولید این جارو ها در داخل کشور زده است و گامی مهم در زمینه رقابت با کلاهای مشابه خارجی برداشته است.

تولیدات این شرکت علاوه بر استفاده در داخل کشور به کشورهای همسایه همچون پاکستان، ترکیه، ارمنستان و عراق صادر می‌گردند که این موضوع نشانگر کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه این محصولات می‌باشد. ایران بابکت، انواع جارو بابکت ها را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار داده است تا شما بتوانید بر حسب نیاز خودتان هر جارویی با هر حجم و ابعاد و اندازه‌ای که نیاز دارید سفارش دهید.

این جارو جلوبند مینی لودرها را می‌توانید حتی به صورت کارکرده تهیه کنید و الزامی در خریدن نمونه‌های نو آن وجود ندارد. ایران بابکت در زمینهٔ تولید محصول داخلی با کیفیت (انواع جلوبند بابکت) بی نظیر است و همچنین دارای توان رقابتی با نمونه ها ایتالیایی و آمریکایی است که بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک محصول با دوام و خوش ساخت و تولید جوانان ایرانی می‌گردند.

شما از طریق مراجعه به سایت یا کانال تلگرامی ایران بابکت، به صورت آنلاین، می‌توانید از تنوع مینی لودرها، بابکت و اسکید لودرها و قطعات جانبی‌ها و قیمت‌هایشان آگاه شوید و با ثبت سفارش خود، در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید. شما می‌توانید از تیم ایران بابکت برای مشاوره خرید کمک بگیرید و بر روی پشتیبانی اعضای ایران بابکت حساب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار