اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007045451117292

بهترین راهنمای خرید روشویی کابینتی

معرفی انواع مدل کابینت روشویی جدید

کد: 140007045451117292

https://bit.ly/39PVKxj

، (اخبار رسمی): وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی شما می شود ، هیچ چیز به اندازه تغییر کابین یا کابینت روشویی تاثیرگذار نیست. خرید روشویی کابینتی یک اصل ضروری برای فضای دستشویی و حمام شما است و به شما امکان دسترسی آسان به ملزومات و وسایل را می دهد. قبل از اقدام به خرید حتما این مطلب را بخوانید.

معرفی انواع مدل کابینت روشویی جدید
انواع مدل کابینت روشویی

امروزه سرویس بهداشتی یکی از بخش‌های مهم در دکوراسیون خانه به حساب می‌آید و طراحان دکوراسیون با طراحی تجهیزات چند کاره این بخش مهم خانه زیبا می‌نمایند. این زیبایی در کنار حفظ بهداشت محیط معنا پیدا می‌کند و از این رو تجهیزات استفاده شده در سرویس بهداشتی همگی قابل شستشو هستند و از متریال قابل شستشو ساخته می‌شوند.

روشویی سرویس بهداشتی نقش مهمی در بهداشت سرویس بهداشتی و زیبایی آن دارد. در گذشته‌های نه چندان دور روشویی خانه خلاصه می‌شود در یک مدل روشویی سرامیکی تک پایه که در ابعاد و اشکال مختلف ساخته می‌شد؛ اما امروزه به واسطه خرید کابین روشویی و آینه باکس تحول عظیمی در دکوراسیون سرویس بهداشتی رخ داده است. از پرکاربردترین انواع روشویی کابینت دار به موارد زیر می‌توان اشاره داشت:

انواع روشویی بر اساس سبک طراحی

دکوراسیون منازل امروزه به دو سبک کلاسیک یا به اصطلاح سلطنتی و مدرن تقسیم‌بندی می‌شود. منازلی که به سبک مدرن طراحی شده است سرویس بهداشتی مدرن دارند.

  • روشویی کابینتی سلطنتی

اگر دکوراسیون منازل شما در سبک سلطنتی طراحی شده است می‌توانید سرویس بهداشتی خود را در این سبک طراحی کنید. شاید قیمت روشویی کابینتی سلطنتی نسبت به مدرن بیشتر باشد. البته این در صورتی است که ابعاد آن را بزرگ در نظر بگیرید یا از متریال گران قیمت استفاده کنید.

  • روشویی کابینتی مدرن

استفاده از دکوراسیون مدرن مخصوصاً در خانه‌هایی که نسبت کوچک هستند باب شده است. سادگی المان‌ها فضای کمتری از خانه را اشغال می‌کند و همین امر باعث شده است که روز به روز افراد بیشتری به این سبک طراحی خانه تمایل داشته باشند. روشویی کابینتی مدرن که بیشتر از چوب و PVC ساخته می‌شوند، فضای کمی را اشغال می‌کنند، رنگ‌های جذابی دارد و در یک فضای کوچک جایگذاری می‌شود.

انواع کابینت روشویی بر اساس نحوه جایگذاری

نحوه قرار دادن کابینت روشویی در سرویس بهداشتی به دو شکل انجام می‌شود:

  • کابینت روشویی پایه دار

کابینت روشویی پایه دار یکی از رایج‌ترین انواع روشویی کابینت دار است که در سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود. این مدل دارای 4 پایه است و روز زمین قرار داده می‌شود. کابینت آن به خوبی تمام اتصالات را پوشش می‌دهد و بسته به بزرگی محیط سرویس بهداشتی می‌توانید مدل‌های مختلف آن را انتخاب و در سرویس بهداشتی قرار دهید.

  • کابینت روشویی دیواری

بر خلاف روشویی پایه دار این مدل روشویی کابینتی بدون پایه و دیواری است. این مدل به دیوار متصل می‌شود و این امکان را ایجاد می‌کند از فضای زیرین کابینت نیز بتوان استفاده نمود. این مدل بیشتر در سرویس‌های بهداشتی که به سبک مدرن طراحی می‌شوند کاربرد دارد. به دلیل اینکه باید به دیوار متصل شود اغلب از متریال سبک نظیر پی‌وی‌سی و ام‌دی‌اف ساخته می‌شود.

انواع کابینت روشویی بر اساس متریال ساخت

بر خلاف گذشته که تنها متریال مورد استفاده برای ساخت روشویی سرامیک بود امروزه از مواد متفاوتی برای ساخت این محصول استفاده می‌شود:

  • کابینت روشویی سنگی

اگر به دنبال یک روشویی کابینتی لوکس هستید باید آن را در بین انواع کابینت روشویی سنگی بجویید. سنگ گرانیت، مرمر و ... در دست هنرمندان ایرانی تراش داده می‌شوند و به کابینت روشویی سنگی ساخته می‌شود. قیمت این محصول به نسبت دیگر مدل‌های بیشتر است.

البته در صورتی که در ساخت این محصول از سنگ مصنوعی استفاده شود قیمت‌های به تناسب پایین خواهد آمد. البته لازم به ذکر است که از نظر کیفیت، ماندگاری و زیبایی تفاوت چندانی بین سنگ طبیعی و مصنوعی وجود ندارد. هر دو در برابر عوامل محیطی ماندگاری بالایی دارند در برابر ضربه و رطوبت به هیچ عنوان آسیب نمی‌بینند؛ اما به دلیل وجود حفره‌های بسیار ریز در بدنه مستعد جمع شدن باکتری و آلودگی هستند از این رو باید به صورت مرتب و با مواد شوینده مناسب شستشو داده شوند.

  • کابینت روشویی pvc

PVC یکی از پلیمرهای پلاستیک است و در برابر عوامل محیطی نظیر ضربه، رطوبت و ... مقاومت بسیار بالایی دارد. این محصول از نظر زیبایی نیز چیزی کمتری از دیگر انواع روشویی ندارد. خرید کابینت روشویی الگانته کابین elegantecabin.com متداول است چرا که ماندگاری بالا در کنار قیمت مناسب خرید این محصول را مقرون به صرفه می‌کند. این مدل کابینت روشویی پی وی سی در سبک‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود و این از دیگر مزایای آن به شمار می‌آید. پی‌وی‌سی در برابر ضربه و رطوبت ماندگاری بالایی دارند. نحوه شستشوی آن بسیار ساده است و آلودگی در آن نفوذ نمی‌کند. تنها عیب این متریال عدم تجزیه pvc در طبیعت است و استفاده بیش از اندازه از آن دوستداران محیط‌زیست را نگران می‌کند.

  • کابینت روشویی چوبی

چوب بر خلاف دیگر متریال مقاومت کمتری در برابر رطوبت و ضربه دارد؛ اما به واسطه لعاب‌کاری و استفاده از pvc در لایه بیرونی این مقاومت را افزایش می‌دهند. اغلب از چوب برای ساخت کابینت روشویی سلطنتی و کلاسیک استفاده می‌شود اما مدل‌های مدرنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

نکات انتخاب بهترین روشویی کابینتی

روشویی کابینتی در محیطی نسبت کوچک قرار داده می‌شود و که هر لحظه با رطوبت برخورد دارد. از این رو در انتخاب آن باید دقت بیشتری داشته باشید تا در مدت کوتاهی ناچار به تعویض آن نباشید. از مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید انواع کابینت روشویی و دستشویی باید به آن‌ها توجه نمود به موارد زیر باید اشاره داشت:

  • در زمان خرید ابعاد سرویس بهداشتی را بدانید و با توجه به وسعت آن یک مدل را انتخاب کنید.
  • دقت کنید در زمان باز و بسته شدن درب، کابینت روشویی مزاحمتی ایجاد نکند.
  • توجه نمایید که متریال انتخاب شده چه مزایا و معایبی دارد.
  • با دقت و حوصله متریال مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • فضای مورد نیاز برای قرار دادن اشیا و وسایل خود را در نظر داشته باشید.
  • سبک دکوراسیون منزل را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید این محصول نمایید.
  • اندازه کاسه روشویی را در نظر داشته باشید.
  • قیمت متریال مختلف با هم تفاوت دارد اما این نکته به این معنی نیست که مدل‌های گران قیمت با کیفیت‌تر هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل