اطلاعات تماس
  • 093398*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007075454316478

تفاوت پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری در چیست ؟

کد: 140007075454316478

https://bit.ly/3l3RH7g

، تهران , (اخبار رسمی): پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری دارای مزایا و معایبی هستند که وجه تشابه میان هر دو تولید آب مصرفی بوده اما مزیتی که پکیج ها نسبت به آبگرمکن ها دارند و با یک تیر دو نشان می زنید ، این است که دیگر به بخاری و وسایل گرمایشی نیازی نخواهید داشت.

تفاوت پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری در چیست ؟
تفاوت پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری

امروزه وجود آب گرم و گرم شدن فضای محیط از نیاز های اساسی افراد است.

آبگرمکن دیواری یا آبگرمکن فوری، بدون مخزن هستند که آبگرم مصرفی را تولید می کنند.

پکیج دیواری در واقع ترکیبی از آبگرمکن و بخاری است که علاوه بر تامین آب گرم مصرفی، فضای خانه را گرم می‌کند. به‌نوعی عملکرد آبگرمکن و سیستم گرمایش را در یک مجموعه ارائه می‌دهد.

پکیج ها یک موتورخانه کوچک با راندمان بالا و کمترین مصرف انرژی و اشغال فضای کم در خانه می باشد.

بغیر از موارد گفته شده از کاربری متفاوت پکیج و آبگرمکن، تفاوت پکیج و آبگرمکن به لحاظ ابعادی، ظرفیت حرارتی، عملکرد و تجهیزات داخلی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

تفاوت پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری به لحاظ ابعادی و ظرفیت حرارتی

آبگرمکن دیواری به نسبت ئپکیج دیواری دارای ابعاد کوچکتری است.

آبگرمکن دیواری در سه ظرفیت ۱۸۰۰۰، ۲۱۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ کیلوکالری بر ساعت تولید می‌شود اما پکیج حرارتی در بازه ۲۲۰۰۰ تا ۵۲۰۰۰ کیلو کالری تولید می شود.

تفاوت پکیج و آبگرمکن به لحاظ عملکرد

پکیج دیواری که برای تولید آب گرم مصرفی و تولید آب گرم گرمایش به کار می‌رود دارای یک مبدل دو منظوره و یا دو مبدل حرارتی مجزا برای این کار است.

در پکیج های دو منظوره و یا همان تک مبدل آب گرم مصرفی و آب گرم گرمایش هر دو به وسیله مبدل حرارتی فین دار روی شعله مستقیم گرم می شود اما در پکیج دو مبدل آب گرم گرمایش مستقیم روی شعله گرم می شود و آب گرم مصرفی در مبدل حرارتی آب به آب با استفاده از حرارت حاصل از مبدل اصلی گرم می شود.

در سیستم آبگرمکن دیواری، مبدل حرارتی صفحه و لوله مسی قرار دارد که لوله های مسی به یک صفحه حرارتی جهت افزایش سطح انتقال حرارت متصل شده‌اند که این مبدل روی مشعل آبگرمکن قرار می‌گیرد و با جریان آب داخل لوله های مسی آبگرم جریان می‌یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایا دما

در راستای گسترش دسترسی به دنیای مجازی ، اینترنت و عدم نیاز به حضور مشتریان محترم جهت تهیه کالاهای مورد نیاز ،شرکت پایا دما با بهره گیری از پرسنل مجرب آشنا به مسائل فنی و تخصصی و آشنا به بازار تاسیسات (سیستم های تهویه مطبوع،موتورخانه ،استخر،آتش نشانی،اعلان حریق،تاسیسات صنعتی) افتخار خدمتگزاری شما را یافته است. خرید اینترنتی بر اساس اعتماد دو طرفه از اهداف اصلی شرکت پایادما است.هیچ گونه جنس قاچاق و نامعتبری در فروشگاه پایا دما ارائه نمی شود. خرید اینترنتی یعنی ترافیک شهری کمتر،آلودگی کمتر هوا،صرفه جویی در وقت ،دسترسی به بهترین قیمت ها و امکان مقایسه قیمت ها، مقایسه ساده مدل های مختلف محصول و دریافت اطلاعات فنی و تخصصی دقیق قبل از خرید محصول. متاسفانه امروزه سودجویی های فراوانی در فروشگاه های اینترنتی فاقد اعتبار شکل می گیرد که قابل تامل و بحث است. شرکا پایا دما سعی در جستجوی روزانه محصولات جدید ،جمع آوری اطلاعات فنی و تخصصی مفید درباره محصولات تاسیسات و به نمایش گذاشتن آن ها ،ارائه مناسب ترین قیمت ها و در نهایت معامله دوستانه با مشتریان محترم را دارد.

اطلاعات تماس
  • 093398*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان