اطلاعات تماس
  • 091661*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007075454817311

معرفی انواع کاور موبایل آیفون

کد: 140007075454817311

https://bit.ly/3a1ZzQh

، (اخبار رسمی): در این مطلب به معرفی انواع قاب گوشی سیلیکونی آیفون پرداخته ایم. قاب گوشی اپل آیفون مدل 12، 11، 8 و 7 در اینجا مورد نقد و بررسی قرار گرفته اند. برای خرید انواع قاب گوشی می توانید به وب سایت آی دی جی ویژن مراجعه نمایید.

معرفی انواع کاور موبایل آیفون
معرفی انواع کاور موبایل آیفون

قاب گوشی اپل آیفون Apple iPhone 12 مدل سیلیکونی محافظ لنز دار

قاب سیلیکونی جزو پرطرفدار‌ترین مدل‌های کاور گوشی است و حالا این مدل توانسته این قاب جذاب را ارتقا بدهد. این کاور روی‌ محدوده‌ی لنز هم دارای پوشش است و جلوی ایجاد خط و خش یا آسیب رسیدن به آن را می‌گیرد.

با خرید قاب گوشی اپل iPhone 12 مدل سیلیکونی محافظ لنز دار هم از بدنه و هم از لنز گوشی مراقبت می‌کنید. علاوه بر آن با رنگ‌های زیبا و خاص این قاب ظاهری دوست داشتنی به گوشی خود می‌دهید که هر بار با دیدن آن حس خوبی خواهید گرفت.

این قاب سیلیکونی ایفون 12 پرو توسط شرکت اپل مخصوص طراحی شده است. همانند هر محصول دیگری که توسط برند apple طراحی می شود. این قاب سیلیکونی نیز پس از هزاران آزمایش طراحی و تولید شده. بنابراین از نظر کیفی دارای بهترین کیفیت است. یک محصول کاملا اورجینال و درجه یک ساخته شده از یک برند معتبر که همه ما آن را بخوبی می شناسیم.

قاب سیلیکونی و محافظ دار آیفون 12 پرو از مرغوب ترین و بهترین قاب های محافظ صفحه نمایش موبایل موجود در بازار است. این قاب به دلیل طراحی ظریفی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است. با خرید قاب گوشی اپل iPhone 12pro مدل سیلیکونی محافظ لنز دار هم از بدنه و هم از لنز گوشی مراقبت می‌کنید. علاوه بر آن با رنگ‌های زیبا و خاص این قاب ظاهری دوست داشتنی به گوشی خود می‌دهید که هر بار با دیدن آن حس خوبی خواهید گرفت.

قاب سیلیکونی آیفون 11 مدل محافظ لنز دوربین گوشی

این قاب سیلیکونی توسط شرکت اپل طراحی شده و از گوشی آیفون شما محافظت می کند. این قاب سیلیکونی همانطور که از نام ان مشخص است از جنس سیلیکون است. در ساخت این قاب از سیلیکون و میکروفیبر استفاده شده است. قسمت داخلی قاب از جنس میکروفیبر است که خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری به قاب می بخشد. باعث می شود تا قاب به نرمی به موبایلتان تماس داشته باشد و کاملا به آن بچسبد. از ورود گرد و غبار به موبایلتان جلوگیری می کند.

قسمت رویین قاب سیلیکونی آیفون 11 از جنس سیلیکون است. سیلیکونی بودن آن باعث می شود بسیار خوش دست و خوش استایل باشد. این قاب سیلیکونی در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد. قاب های سیلیکونی آیفون ، برای مدل های مختلفی طراحی شده اند. مثل قاب سیلیکونی آیفون 12 پرومکس ، ایفون 11، ایفون 7 پلاس و …

ویژگی قاب سیلیکونی آیفون 11 مدل محافظ لنز دوربین گوشی

قاب سیلیکونی آیفون 11 یا iPhone 11 Silicone Case  جزو پرطرفدار‌ترین مدل‌های کاور گوشی است و حالا این مدل توانسته این قاب جذاب را ارتقا بدهد. این کاور روی‌ محدوده‌ی لنز هم دارای پوشش است و جلوی ایجاد خط و خش یا آسیب رسیدن به آن را می‌گیرد. با خرید قاب گوشی اپل iPhone 11 مدل سیلیکونی محافظ لنز دار هم از بدنه و هم از لنز گوشی مراقبت می‌کنید. علاوه بر آن با رنگ‌های زیبا و خاص این قاب ظاهری دوست داشتنی به گوشی خود می‌دهید که هر بار با دیدن آن حس خوبی خواهید گرفت.

بررسی قاب سیلیکونی آیفون 8پلاس مدل محافظ لنز دوربین گوشی

قاب سیلیکونی آیفون 8 پلاس بهترین انتخاب برای موبایل شماست. سیلیکون از جمله بهترین موادی است که می توان براس ساخت قاب گوشی از آن استفاده کرد. در کنار جذابیت خیره کننده ای که دارد دوستدار محیط زیست است. همچنین هیچ حساسیتی بوجود نمی اورد.

این قاب سیلیکونی ایفون توسط شرکت اپل مخصوص ایفون 8 و 8 پلاس طراحی شده است. مثل تمام محصولات برند apple این قاب سیلیکونی نیز پس از هزاران آزمایش طراحی و تولید شده. بنابراین از نظر کیفی دارای بهترین کیفیت است. یک محصول کاملا اورجینال و با کیفیت از یک برند معتبر که همه ما آن را بخوبی می شناسیم.

قسمت رویین قاب سیلیکونی آیفون 8 پلاس از جنس سیلیکون است. سیلیکونی بودن آن باعث می شود بسیار خوش دست و خوش استایل باشد. این قاب سیلیکونی در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد. قاب های سیلیکونی آیفون ، برای مدل های مختلفی طراحی شده اند. مثل قاب سیلیکونی آیفون 12 پرومکس ، ایفون 11، ایفون 7 پلاس و …

با خرید قاب سیلیکونی آیفون 8 پلاس مدل محافظ لنز  هم از بدنه و هم از لنز گوشی مراقبت می‌کنید. علاوه بر آن با رنگ‌های زیبا و خاص این قاب ظاهری دوست داشتنی به گوشی خود می‌دهید که هر بار با دیدن آن حس خوبی خواهید گرفت.

بررسی قاب سیلیکونی آیفون 7پلاس مدل محافظ لنز دوربین گوشی

قسمت داخلی قاب از جنس میکروفیبر است که خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری به قاب می بخشد. باعث می شود تا قاب به نرمی به موبایلتان تماس داشته باشد و کاملا به آن بچسبد. از ورود گرد و غبار به موبایلتان جلوگیری می کند.

قسمت رویین قاب از جنس سیلیکون است. سیلیکونی بودن آن باعث می شود بسیار خوش دست و خوش استایل باشد. این قاب سیلیکونی در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد. قاب های سیلیکونی آیفون برای مدل های مختلفی طراحی شده اند.

برای خرید انواع لوازم جانبی موبایل می توانید به وب سایت idigivision.com مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091661*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار