اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۳۶۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007105457917329

با مجموعه املاک داران بیشتر آشنا شوید

کد: 140007105457917329

https://bit.ly/2Yjqip9

، (اخبار رسمی): مهمترین ویژگی مجموعه املاک داران این است که مراجعه کننده می تواند با ورود و ثبت نام در سایت اصلی این مجموعه به نشانی: amlakdaran.com ملک مورد نظر خود را با چند کلید انتخاب و معامله کند.

با مجموعه املاک داران بیشتر آشنا شوید
چرا باید ارباب رجوع به دپارتمان املاک داران مراجعه کند؟ با مجموعه املاک داران بیشتر آشنا شوید

 امروز به دیدار جناب آقای علی حیدری، موسس و مدیر عامل مجموعه املاک داران رفتیم و می خواهیم با این مجموعه و حوزه فعالیتی آن بیشتر آشنا شویم. آقای حیدری از آن دست افراد خوش رو و خوش لباسی است که معتقد است "بخند تا دنیا بهت بخنده". با توجه به سابقه فعالیتی وی در حوزه مشاورین املاک در هنگام مصاحبه با او بسیار مراقب بودیم که نکند سوال اشتباهی پرسیده شود؛ به عنوان مثال هنگامی که از هدف راه اندازی دپارتمان املاک داران سوال کردیم، وی این گونه پاسخ داد:

«مجموعه املاک داران حاصل 20 سال سابقه مشاوره و فعالیت در حوزه املاک و مستغلات است. در این سال ها به طور مسمتر در فکر این بودم که تکنولوژی را برای سهولت و دسترسی آسانتر به منابع و فایل ها، وارد حوزه کاری خود کنم. با توجه به تحصیل در حوزه مدیریت و اضافه شدن تیم استراتژی به سرپرستی سرکار خانم مریم نعمتی توانستیم، افرادی را دور هم جمع کنیم که بتوان به تخصص و تعهد آنها تکیه کرد. با تکیه بر این اصل که می دانستیم داشتن استراتژی یعنی به روز بودن و استفاده از ابزار و روابط امروزی برای پیشبرد اهدافمان است، دپارتمان املاک داران را تاسیس کردیم».

در این لحظه بود که تیم خبرنگاری ما تصمیم گرفت زمین بازی را عوض کند، اما از عهده این کار بر نیامد.

چرا فکر می کنید تاسیس یک دپارتمان املاک از نیازهای امروزی اقتصاد ایران است؟

جامعه هر عاملی که تامین کننده و یا واسطه ای برای دسترسی به ابتدایی ترین نیاز های زندگی یک فرد باشد را به گرمی در آغوش می گیرد. در جوامع پیشرفته مشاورین املاک در بالاترین سطوح لایه های اجتماعی قرار دارند. بزرگترین های مشاورین املاک مانند: گری کلر، از سطوح پایین اقدام به نوآوری و تهیه یک استراژی راهبردی کردند. آنها نیز در ابتدای کار با خودشان این سوال را تکرار می کردند: "آیا جامعه من ظرفیت راه اندازی دپارتمان املاک در سطوح بالا را دارد، یا خیر؟" قاعدتا این ظرفیت در همه جوامع وجود دارد، اما آنچه وجود این بستر را نمایان می کند چگونگی طرح مسئله است و نه چرایی آن. با چرایی آن که همه آشنا هستیم!. انسان برای رسیدن به آرامش و یک زیست لذت بخش، نیاز به سرپناه دارد. اما چگونگی آن راهی است که باید در عصر امروز یک مشاور املاک خوب جلوی پای افراد قرار دهد.

تا اینجا واقعا باور کردیم که وجود دپارتمان املاک برای جامعه کنونی ما لازم است، کمی بیشتر توضیح دهید که چرا باید ارباب رجوع به دپارتمان املاک داران مراجعه کند؟

مجموعه املاک داران قرار است بزرگترین اتفاق اقتصادی در کشور باشد. ما در این مجموعه که تازه متولد شده و تا 5 سال آینده قرار است به اهداف خود برسد سعی داریم راحت ترین و سریع ترین راه دسترسی افراد برای خانه دار شدن را راه اندازی کنیم. مجموعه املاک داران تشکیل شده است از گروه بازاریابی و گروه پشتیبانی و تولید محتوا، که این دو تیم جدای از بحث تعهد حرفه ای در زمینه خود، با تجربه و تحصیل کرده هستند.

به عنوان مثال می توان مهندس مهرداد سپیانی را نام برد که از دانشجویان سابق خود من در زمینه مدیریت بازاریابی و مشاور املاک بوده و اکنون در حال حاضر در این مجموعه مشغول به کار است. شعار این مجموعه چنین است که شغل مشاور املاک تنها برای آقایان نیست و اتفاقا می توان روی خانم ها چند برابر بیشتر حساب باز کرد به همین دلیل سرکار خانم فاطمه حسن پور که از مهندسین ارشد رشته معماری ساختمان هستند در این مجموعه مشغول فعالیت شدند.

املاک داران از برندهای زیر مجموعه نیکو شمیم است

این شعار برای ما بسیار لذت بخش است اما امیدواریم تنها در حد یک شعار نباشد.

به شما اطمینان می دهم که انسان بدون شعار قطعا باور و ایمانی هم برای رسیدن به هدف خود ندارد. اگر چرخه اجتماعی – انقلابی در کشورها و جوامع مختلف را بررسی کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که همه چیز از یک شعار شروع شده است. برای بازتر شدن این مسئله این موضوع را مطرح می کنم که مجموعه املاک داران با پشتوانه شرکت نیکو شمیم سپاهان در حال راه اندازی اولین موسسه آموزشی مشاور املاک در ایران است. این موسسه ضمن آنکه در پایان هر دوره گواهینامه معتبر اعطا می کند از مهندسین و مشاورین حاضر در املاک داران که با تجربه و تحصیل کرده هستند به عنوان استاد راهنما استفاده خواهد کرد.

یعنی در واقع شما فکر می کنید مشاور املاک نیاز به آموزش آکادمیک دارد؟

قطعا همین طور است. اتفاقا به دلیل پیچیدگی های موجود در حوزه های حقوقی باید یک مشاور املاک اشراف کامل به مسائل حقوقی طرفین داشته باشد. مسئله یک جامعه در حال پیشرفت این است که نیازی به آموزش در مورد موضوعات و مسائل مختلف نمی بیند. در صورتی که باید به این باور برسیم که آموزش اولین و ضروری ترین راه رسیدن به اهداف هر شخص است. یکی از اهداف بلند مدت مجموعه املاک داران فرهنگ سازی این پدیده در کشور است. البته که دپارتمان های بزرگی در استان هایی مانند تهران و مشهد وجود دارند که فعالیتی مشابه دارند، اما هیچ کدام به طور مشخص در حوزه آموزش فعالیت ندارند و متاسفانه اندک مسائلی را که در فضای مجازی و یا سایت خود منتشر می کنند مسائلی دم دستی هستند که ارزش آکادمیک پایینی دارد.

به غیر از مسئله آموزش که شاید بهترین ایده در این زمینه است املاک داران چه ویژگی های دیگری دارد؟

ما نمی توانیم همه فعالیت های این مجموعه را در این گفت و گو مطرح کنیم اما همین بس که به طور گذری خدمات این مجموعه را در ادامه عنوان می کنیم:

تهاتر : در مسئله تهاتر ما دو ویژگی منفک از هم را در نظر گرفته ایم. تهاتر در زمینه مشارکت در ساخت و ایجاد بستری مناسب برای تهاتر میان دو خانه. در زمینه ساخت که به طور مختصر آن را شرح می دهم تهاتر به این معنی است که ما قسمتی یا همه مصالح ساختمان را برای ساخت آن تهیه خواهیم کرد و در عوض آن یکی از طبقات یا بخشی از آن را معامله می کنیم. در زمینه دیگر نیز تهاتر همانطور که مستحضر هستید نوعی از معاوضه است.

املاک داران از برندهای زیر مجموعه نیکو شمیم است.

مشاوره حقوقی : . بیشتر دعواهایی که در دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف طرح می شود به دلیل ناآگاهی از شرایط معامله و قوانین موجود است. مجموعه املاک داران با بهره مندی از مشاورین حقوقی و برترین وکلای حال حاضر کشور، در زمینه مشاوره حقوقی خدمات نوینی ارائه می دهد. در این زمینه مشاورین ما به طور کامل حقوق یک معامله را برای طرفین شرح می دهند.

مشارکت در ساخت  : شراکت در ساخت یک ساختمان از طرف مجموعه املاک داران قطعا برای هر دو طرف معامله لذت بخش خواهد بود. اگر شما زمینی داشته باشید و توانایی یا وقت ساخت و ساز در آن را نداشته باشید مجموعه املاک داران به صورت شراکتی با شما وارد معامله می شود و طبق توافقی که میان طرفین انجام می گیرد، در مقابل ساخت و تحویل کامل ساختمان قسمتی از آن را به عنوان سهم خود بر می دارد. این کار باعث خواهد شد تا در وقت و هزینه صرف جویی شود.

خدمات ساختمانی: هدف بلند مدت مجموعه املاک داران آن است که در تامین خدمات ساختمانی فقط مثل یک شرکت خدماتی نظافتی رفتار نکند. خدمات ساختمانی را که مجموعه املاک داران به مردم ارائه می کند، متفاوت ترین و متنوع ترین خدمات هستند که برای آگاهی از آن می توانید با مراجعه به سایت املاک سازان که از زیر مجموعه های املاک داران است از خدمات متنوع این بخش بهره مند شوید.

مشاوره:

قوی ترین بخش موجود در مجموعه املاک داران مشاوره با صداقت است. ما در این مجموعه شعارمان این است که "مشتری پادشاهی است که ما به استقبال از او تدارک دیده ایم" البته که این شعار قطعا عملی شده است و ما همیشه آماده پذیرایی از مشتری هستیم اما باور کنید که اول ارتباط دوستانه در دستور کار ما است و سپس راضی بودن طرفین از معامله. مشاورین ما بستری را برای مراجعه کنندگان محیا می کنند که خریدار و فروشنده در رضایت کامل از معامله، مجموعه املاک داران را ترک کنند. مسلما تجربه و تحصیل در این زمینه بسیار حائز اهمیت است که مجموعه املاک داران بزرگترین تیم حال حاضر در کشور را دور هم جمع کرده است. ما همانطور خانه را برای مراجعه کنندگان معامله می کنیم که گویی برای خودمان قرار است معامله کنیم.

طراحی دکوراسیون:

تلفیقی از منطق و احساس در تیم طراحی دکوراسیون مجموعه املاک داران وجود دارد. مهندسی سازه و هنرمندی طراحی یک صحنه باعث می شود که ما از خانه ای که داریم بهترین بهره را ببریم. با توجه به این نکته که خانه ها در دنیای امروز بسیار کوچک تر شده اند نسبت به خانه هایی که در گذشته دارای حیاط بودند و طبیعت آنها باعث آرامش خاطرمان می شد، طراحی دکوراسیون بسیار حائز اهمیت است. زیباترین جلوه در یک خانه 60 متری را می توانید از مجموعه املاک داران بخواهید.

با املاک داران طراح داخلی خود را به روز کنید.

به عنوان سخن آخر آنچه را که فکر می کنید باید از شما می پرسیدیم و یادمان رفته بگویید.

مهمترین ویژگی مجموعه املاک داران این است که مراجعه کننده می تواند با ورود و ثبت نام در سایت اصلی این مجموعه به نشانی: amlakdaran.com ملک مورد نظر خود را با چند کلید انتخاب و معامله کند. البته که در همه مراحل معامله تیم پشتیبانی و مشاوره ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت به عزیزان است.

ویژگی دیگر آنکه با مراجعه به سایت املاک داران می توان استعلامات لازم را از سند و ملک گرفت. در پایان باید بگویم که آرزوی مجموعه املاک داران خانه دار شدن همه ایرانیان است و روزی را تصور می کند که در کشورمان هر شخصی یا صاحب خانه باشد یا بتواند از مزایای خانه دار شدن بهره مند شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۳۶۲*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان