اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007105458217313

چند روش برای تشکر از کارمندان

کد: 140007105458217313

https://bit.ly/3orl5pT

، تهران , (اخبار رسمی): هدایای کوچک و قدردانی از کارمندان در طول سال باعث می‌شود کارمندان احساس کنند که چقدر برای شما ارزش دارند و وجود آنها در شرکت یا سازمان شما مهم است. هر کارمندی به طریقی نیاز به قدردانی دارد.

چند روش برای تشکر از کارمندان
چند روش برای تشکر از کارمندان

در یک شرکت یا سازمان، گاهی اوقات بهتر است به همکاران، کارکنان یا پرسنل خود بگویید که چقدر برای شما ارزشمند و در موفقیتتان سهیم هستند. علاوه بر هدایای تبلیغاتی، در واقع هدایای کوچک و قدردانی از کارمندان در طول سال باعث می‌شود کارمندان احساس کنند که چقدر برای شما ارزش دارند و وجود آنها در شرکت یا سازمان شما مهم است. هر کارمندی به طریقی نیاز به قدردانی دارد.

کارمندان خوب اگر بدانند کاری که انجام می‌دهند با ارزش است، حتماً در کار خود پیشرفت می‌کنند و در نتیجه این باعث پیشرفت و ارتقاء شرکت یا سازمان شما نیز می‌شود. هنگامی که کارکنان بدانند سعی و تلاش آنها برای شما، شرکت و یا همکارانشان مهم است، علاقه‌ی بیشتری به مشارکت در کار نشان خواهند داد. در این مطلب ایده‌های جالب برای تشکر از کارمندان را بررسی خواهیم کرد.

هدایای شناسایی شخصی

هیچ چیزی به اندازه‌ی یک هدیه شخصی نمی‌تواند یک شخص را خوشحال کند. کارکنان از دریافت هدیه‌ای اختصاصی به نام خودشان هرگز ابراز نارضایتی نمی‌کنند، فرقی نمی‌کند این هدیه چه باشد، چون این بدان معناست که شما به طور اختصاصی برای او تلاش کرده‌اید و وقت صرف کرده‌اید تا او را خوشحال کنید.

می‌توانید بجای دادن هدایایی کلیشه‌ای مثل سررسید یا تقویم رومیزی، هدایای مفیدی مثل لیوان، ماگ، قلم یا لوازم اداری بدهید که قابل استفاده باشند و بعد از چند روز سر از کشوری میز یا دراور درنیاورند.

هدایای شخصی چندان گران قیمت نیستند، اما باید برای خرید آنها برنامه‌ریزی کنید چون کمی طول می‌کشد تا آماده شوند، پس باید زمان تولید آنها را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که تأثیر چنین هدیه‌ای کاملاً ارزش انتظار را دارد.

یک هدیه‌ی شخصی بسیار خوشایند و جذاب است زیرا با در نظر گرفتن علایق و سلایق افراد تهیه شده است. سعی کنید علایق و سلایق کارمندان را بشناسید یا بدانید که به چیزی نیاز دارند اما توانایی تهیه‌ی آن را ندارند تا برای آنها تهیه کنید. این کار باعث می‌شود کارمندان از کار کردن در شرکت یا سازمانی که به علایق و نیازهای آنها توجه می‌کند، احساس رضایت داشته باشند.

گل و گیاه نیز می‌تواند انتخاب‌ هوشمندانه‌ای باشد. گیاهان خودشان نشانه‌ای از قدردانی و مملو از احساسات مثبت هستند و همیشه در خاطر کارمندتان باقی می‌مانند. توجه داشته باشید که گل و گیاهی مناسب برای محل کار را انتخاب نمایید.

تحویل هدیه در منزل

در دنیای ارتباطات الکترونیکی که ارسال سنتی نامه‌ها بلا‌استفاده شده می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و هدایای کارمندان را درب منزل آنها بفرستید.

خوبیِ این ایده این است که گیرنده یعنی کارمند شما واقعاً غافلگیر، کنجکاو و هیجان‌زده می‌شود چون نمی‌داند که این فرستنده‌ی مرموز کیست تا زمانی که به او بگویید شما بودید.

تعدادی از گزینه‌های ارزان ولی کاربردی که می‌توانید برای این نوع هدایا انتخاب کنید عبارتند از بطری آب، هدفون یا شارژر خورشیدی و ...

توجه داشته باشید که هر هدیه‌ای انتخاب می‌کنید، همیشه باید یک یادداشت شخصی به آن اضافه کنید و برای او توضیح دهید که چرا فکر می‌کنید مستحق دریافت چنین هدیه‌ای است.

جایزه برای فعالیت‌های شرکت

یک کارمند به خاطر فعالیت‌های مفیدی که برای شرکت داشته مستحق دریافت جایزه است. جایزه شرکتی می‌تواند یک غذا، یک مجسمه و یا هر چیز دیگری باشد. سپس می‌توانید آن را به کارمندی بدهید که مسئول بیشترین ارزش‌های منتقل شده در شرکت شما است.

می‌توانید یک مراسم یا جشن را ترتیب بدهید که تمام کارکنان شرکت در آن حضور داشته باشند تا این کار سرگرم‌کننده و رقابتی کنید. این کار قطعاً تأثیر بسیار مثبتی بر روحیه‌ی کارکنان خواهد گذاشت.

موفقیت‌های خود را با آنها سهیم شویم

هنگامی که در شرکت یا سازمان خود به موفقیتی دست پیدا کردید، بهتر است تمام تیم درگیر در این موفقیت را تشویق و قدردانی کنید تا این موفقیت به یک خاطره‌ی فراموش نشدنی و سرگرم‌کننده تبدیل شود. پس از فرصت استفاده کنید.

سعی کنید همیشه لیوان‌های مارک تجاری را برای هر رویداد یا مناسبت در دسترس داشته باشید تا کارکنان یک خاطره‌ی به یاد ماندنی از شما در ذهن داشته باشند.

ابراز سپاس در نمادها و افتخارات

همانطور که گفتیم، قدردانی و تأیید زحمات و تلاش‌های کارکنان بهترین روش برای نزدیک شدن به آنها است. راه‌های ابراز قدردانی و سپاس در محل کار هیچگونه محدودیتی ندارند و اگر با یک یادداشت یا کارت حاوی اظهار قدردانی همراه شوند می‌توانند ابراز سپاسگزاری ارزشمندی باشند.

مثلاً می‌توانید قدردانی را در نمادها و افتخارات انجام دهید. مثلاً گواهینامه‌ها را با قاب یا بدون قاب برای کارمندان ارسال کنید تا به دیوار آویزان کنند یا آنها را در پرونده‌ی کارمند بگنجانید تا برایشان سابقه شود. تهیه‌ی یک منطقه کاری بزرگتر از منطقه کاری فعلی آنها، یا حتی یک دفتر بزرگتر نیز ایده‌ی خوبی است که باعث پیشرفت بیشتر آنها می‌شود.

همچنین می‌توانید تجهیزات و لوازم بیشتر و بهتری را نسبت به تجهیزات کنونی آنها تهیه کنید. در آخر، توجه داشته باشید که نمادهای شرکت یا سازمان خود را به کارمندان ارائه دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آونگ زمان

گروه تولیدی آونگ صنعت زمان با برند تجاری آونگ زمان با اتکا به بیش از سالها تجربه و سابقه فعالیت گروه موسسین شرکت در حوزه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی، واردات انواع هدایا در سال 1383 رسما شروع بکار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی