اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007145463117339

5 نکته مهم و ضروری برای خرید زمین در شمال

کد: 140007145463117339

https://bit.ly/3iMRF1P

، (اخبار رسمی): خرید زمین در شمال می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد، مثلا یکی دوست دارد که در طبیعت زندگی کند و روزهای به دور از شلوغی های شهر خود را در یک ویلا جنگلی و یا ویلا ساحلی بگذراند،شخص دیگری هدفش از خرید زمین در شمال این است که بتواند با ساخت و ساز در این منطقه، یک کسب و کار خوبی را برای خود رقم بزند.

5 نکته مهم و ضروری برای خرید زمین در شمال!
5 نکته مهم و ضروری برای خرید زمین در شمال

در کنار این موارد، خیلی ها هم دوست دارند با خرید ویلا در شمال، سرمایه خود را حفظ کنند. میبینید؟ هرکسی با یک هدف و قصد و نیتی به سمت شمال و خرید زمین در شمال، راهی می شود.

خرید زمین در شمال به همین آسانی ها اتفاق نمی افتد و نیاز است که شما در این مسیر، کمی هوشیارانه تر و آگاهانه تر قدم بردارید. اگر ساکن شهرهای شمالی کشور و استان های گیلان و مازندران نیستید، بهتر است قبل از هر چیزی، یک مجموعه حرفه ای و معتمد که در زمینه های مختلف خرید زمین و سایر املاک فعالیت می کند، پیدا کنید. پیدا کردن چنین مجموعه ای درست است که ممکن است سختی های خاص خودش را داشته باشد اما نتیجه ی سرمایه گذاری شما را به سمت و سوی موفقیت آمیزی هدایت خواهد کرد.

اول خونه یکی از مجموعه های بسیار فعال در مازندران است که می توانید برای خرید انواع زمین، خرید ویلا و غیره بر روی آن حساب باز کنید. بنابراین اگر قصد دارید که یک زمین با متراژ بالا خریداری کنید، ما به شما خرید زمین هکتاری با اول خونه را پیشنهاد میکنم.

لازم است بدانید که شما علاوه بر اینکه باید با یک مشاوه املاک و یک مجموعه حرفه ای برای خرید زمین در شمال همکاری کنید، نیاز است خودتان نیز بر روی یک سری از نکات مهم و کلیدی برای خرید انواع زمین در شمال، تسلط کافی داشته باشید، چرا که زمین ها انواع مختلفی دارند، مثلا یکی از انواع زمین های پرطرفدار در نقاط شمالی ایران، زمین های کشاورزی هستند که مفصلا در باره ی این موضوع در لینک زیر شرح داده ایم؛ پس با ما همراه باشید تا درباره ی خرید زمین هکتاری با اول خونه و یا خرید زمین و باغ در شمال، اطلاعات بیشتری کسب کنیم :

بیشتر بخوانید : نکات مهم در خرید زمین کشاورزی چیست؟

مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید زمین در شمال، رعایت کنیم

فرقی نمی کند؛ چه برای زمین کشاورزی و یا خرید زمین برای ساخت و یا غیره، مهم ترین چیزی که باید رعایت شود این است که شما تسلط کافی بر روی شرایط معامله داشته باشید. در واقع از آنجایی که به هر حال بودجه ی زیادی صرف خرید زمین در شمال می شود، دقت و اشراف به معامله یکی از مهم ترین نکات است. برای اشراف به معامله ی خرید زمین نیاز است که موارد زیر را در نظر بگیرید :

  1. هدفتان از خرید زمین چیست : شما باید بدانید که برای چه می خواهید یک زمین در شمال بخرید، آیا می خواهید با خرید زمین در شمال برای خودتان یک ویلا بسازید یا می خواهید یک مکان تجاری و عمومی در یک نقطه از شهر آماده کنید و با آن کسب درآمد کنید. و یا اصلا دوست دارید که فقط سرمایه تان را به یک ملک تبدیل نمایید؛ به هر حال بدون آگاهی از هدف خرید زمین، شما نمی توانید یک معامله ی خوب را برای خودتان رقم بزنید چرا که خرید یک زمین قرار است که با نزدیک کردن شما به سمت هدفتان، حال شما را بهتر کند و سرمایه خوبی را برای شما حفظ نماید. پس بدانید که برای چه می خواهید زمین بخرید!
  2. بودجه تعیین شده شما برای خرید زمین چقدر است : این موضوع خیلی مهم است. شما ابتدا باید بدانید که نهایتا، چقدر می توانید برای خرید زمین در شمال، هزینه کنید. تعیین بودجه به شما اعتماد به نفس می دهد و به شما کمک می کند تا با اگاهی بیشتری نسبت به شرایط، برای خرید زمین در جاهای مختلف شمال، اقدام نمایید. مثلا برای خرید زمین هکتاری با اول خونه، طبیعتا شما باید بودجه ی بیشتری را به نسبت خرید یک زمین صد متری در نظر بگیرید، اما همین ماجرا هم نکته  های خاص خودش را دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.
  3. دقت کنید که زمین سند داشته باشد : بله! متاسفانه با توجه به اینکه بازار معاملات و خرید ملک و زمین در شمال ایران و خصوصا در شهرهای استان مازندران و گیلان بسیار داغ است، یک سری افراد سودجو وجود دارند که با حقه بازی، یک زمین را به چند نفر می فروشند و از این طریق سر خیلی از مردم را کلاه گذاشته و سرمایه ی آن ها را بالا می کشند. پس مطمئن شوید که زمین شما سند دارد و یا اگر سند ندارد و زراعی و یا کشاورزی است، یک مدرک محکم و قانونی برای اثبات مالکیت زمین وجود داشته باشد. یادتان باشد که زمین ها می توانند سند شورایی، سند ششدانگ و سند ارضی داشته باشند که تقریبا تمامی این سندها می توانند اعتبار کافی را برای خرید زمین فراهم کنند. همینجا لازم است اعلام کنیم که مجموعه اول خونه به عنوان یکی از فعال ترین مجموعه های فروش ملک در مازندران، می تواند این اطمینان را به شما بدهد که تمامی زمین های این مجموعه سند دار بوده و خیال شما از بابت خرید این زمین ها می تواند راحت راحت باشد.
  4. موقعیت زمین را به لحاظ حقوقی و نقشه ی شهرداری بررسی کنید: خیلی از زمین ها هستند که در نقشه های نفصیلی شهر، دچار مشکل شده اند، مثلا عقب نشینی دارند و یا قوانین لازم برای ساخت و ساز آن ها وجود ندارد و غیره، حتما از طریق شهرداری پیگیر باشید که موقعیت زمین مورد نظر، در چه شرایطی است و اطمینان حاصل کنید که اگر مشکل کوچکی هم وجود دارد، به راحتی قابل پیگیری و برطرف کردن است.
  5. به کاربری زمین دقت کنید : این موضوع تا حدودی به همان نکته ی ابتدایی بر میگردد، یعنی اینکه شما بدانید هدفتان از خرید زمین چیست. اگر کاربری زمین شما مشخص باشد، شما خیلی زود می توانید وارد مرحله ی سودآوری از زمین شوید. مثلا خرید زمین هکتاری با اول خونه، یکی از مواردی است که عموما یا برای ساخت شهرک ها و یا برای کشت و باغ بزرگ، انجام می شود. زمینی که با این هدف خریداری می شود باید کاربری شهرداری مربوط به همین فعالیت را نیز داشته باشد در غیر این صورت، شما ضرر خواهید کرد. مثلا شما زمینی را می خرید و قصد ساخت ویلا و یا خانه و ساختمان تجاری را در آن ملک دارید، ابتدا پیگیر باشید که به لحاظ شهرداری، زمین شما کاربری تجاری، مسکونی و یا غیره را دارد یا نه!

ببینید ما سه نوع زمین در شمال داریم که این زمین ها هر کدام کارایی خاص خودشان را دارند، زمین های مسکونی، زمین های کشاورزی و زمین باغات؛ مثلا برای استعلام زمین زراعی نیاز است که شما از جانب جهاد کشاورزی اقدام نمایید و این زمین ها معمولا جواز ساخت دریافت نمی کنند. زمین باغات نیز نوع دیگری از زمین ها است که عموما کنترل این زمین ها بر عهده ی منابع طبیعی می باشد. این نوع زمین ها بعدا با پرداخت مبالغی می توانند تغییر کاربری دهند و اما زمین های مسکونی که تکلیفشان با شما مشخص است. پس دقت کنید که چه زمینی با چه کاربری می خرید.

سخن آخر و جمع بندی

ما سعی کردیم که تمامی نکات مهمی که باید در یک معامله خرید زمین در شمال رعایت شود تا یک معامله ی پرسود رقم بخورد، را در پنج بخش استاندارد و منسجم برایتان جمع آوری و ذکر نماییم. رعایت این نکات می تواند خیال شما را از بابت یک سرمایه گذاری قانونی و پرسود راحت کند. اما موضوعی که به اندازه ی این پنج مورد می تواند بر روی نتیجه ی یک معامله در شمال تاثیر بگذارد، مجموعه ای است که شما به کمک و واسطه ی آن ها توانسته اید، زمین مورد نظرتان را پیدا و خریداری نمایید.

اول خونه یکی از مجموعه های مشاور املاک است که همان طور که ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم، حضور بسیار پررنگ و موثری در انجام معاملات پرسود و قانونی در سراسر مازندران دارد. این مجموعه دارای متخصصان و کارشناسان مجرب و حرفه ای است که دائم آمادگی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان را دارند.

شما می توانید از راه دور، تنها با یک تماس تلفنی، مشاوره های لازم درباب خرید زمین در شمال را دریافت نمایید و سپس تنها با مراجعه به وب سایت این مجموعه به یک پکیج کامل و شسته و رفته از زمین های آماده فروش در مازندران دسترسی پیدا کنید. وب سایت این مجموعه دارای نماد اعتماد است و به صورت کاملا قانونی، در حال فعالیت می باشد.

اول خونه و تیم حرفه ای آن تلاش دارد تا شما بتوانید در راحت ترین و امن ترین حالت ممکن، تحت یک شرایط استاندارد و ایده آل، یک معامله پرسود و مطمئن را انجام دهید. تمام تلاش این تیم این است که شما بتوانید سرمایه ی خود را در محیطی امن و قابل اطمینان، خرج کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان