اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007155463517351

طرح معماری هتل برای هتل سازی

کد: 140007155463517351

https://bit.ly/3DJYCJl

، ارومیه , (اخبار رسمی): طرح معماری هتل برای هتل سازی معماری و طراحی داخلی بوتیک هتل حنا در تهران توسط شرکت معماری باغ ایرانی انجام شده است. قبل از پرداختن به پروژه طراحی داخلی هتل حنا بهتر خلاصه ای راجع به گروه معماری باغ ایرانی از زبان خودشان بگوییم. این پروژه توسط معمار ایرانی مهسا مجیدی طراحی شده است.

طرح معماری هتل برای هتل سازی
طرح معماری هتل برای هتل سازی

طرح معماری هتل برای هتل سازی طرح هایی که مهم ترین دغدغه آنها خلق فضاهایی پویا، متنوع و دلنشین و ارائه کیفیت در جزئیات است. این فضاهای جدید گاهاً نتیجه نگرشی کالبدی چون دگرگونی دراسلوبها، تغییرات

طرح معماری هتل برای هتل سازی معماری و طراحی داخلی بوتیک هتل حنا در تهران توسط شرکت معماری باغ ایرانی انجام شده است. قبل از پرداختن به پروژه طراحی داخلی هتل حنا بهتر خلاصه ای راجع به گروه معماری. باغ ایرانی از زبان خودشان بگوییم. این پروژه توسط معمار ایرانی مهسا مجیدی طراحی شده است.

طرح معماری هتل برای هتل سازی

طرح معماری هتل برای هتل سازی طرح هایی که مهم ترین دغدغه آنها خلق فضاهایی پویا، متنوع و دلنشین و ارائه کیفیت در جزئیات است. این فضاهای جدید گاهاً نتیجه نگرشی کالبدی چون دگرگونی دراسلوبها، تغییرات در ایده‌ها و دیاگرام های فضایی و یا بهینه سازی مسیرها هستند و گاهاً محصول انتخابی هنرمندانه از مصالح، رنگها و یا توازن در نورپردازی ها است.

طرح معماری هتل برای هتل سازی عدم پرداخت به آرایه‌ها و یا جنبه‌های زینتی و دقت در حذف عناصر معارض در کنار کوشش جهت تکمیل طرح با تهیه و سفارش آثار یدی و یا کارهای هنری تک و وسواس در ارائه کیفیت در جزئیات از مشخصه های بارز کارهای این دفتر است. تلاشی که میکوشد با خلق فضاهای مدرن و خوش‌آیند رفاه فیزیکی، روحی و روانی  کاربران خود را در اولویت قرار دهد.

طرح معماری هتل برای هتل سازی

معماری هتل

طرح معماری هتل برای هتل سازی پروژه بوتیک هتل حنا به عنوان اولین پروژه بازآفرینی شهری این گروه معماری به حساب می آید. حدود ۹۰ سال پیش، شش ساختمان در مرکز تهران ساخته شد و این ساختمان ها به صورت متقارن می باشند. این ساختمان ها ی موجود و باقی مانده در خیابان لولاگر، به عنوان بهترین نمونه های باقی مانده معماری دوره پهلوی اول می باشند، زمانی که معماری مدرن در شهر تهران ظهور کرد.

در ابتدا هر شش ساختمان مذکور مسکونی بودند، اما با گذشت زمان مانند بسیاری از ساختمان های دیگر در مرکز شهر تهران، آن ها نیز بدون استفاده باقی ماندند. پروژه حنا، که شامل بخش هایی مانند هتل، رستوران، طرح معماری هتل برای هتل سازی گالری، فضاهای چندمنظوره بود،  در یکی از این ساختمان های قدیمی، باهدف بازگشت زندگی به به مرکز شهر تهران و خیابان لولاگر، ساخته شد.

هتل سازی

طرح معماری هتل برای هتل سازی بخشی از هدف ساخت پروژه اتصال مجدد ساختمان به خیابان لولاگر بود، اما این بارتعداد ساکنین بیش تری را در بر می گرفت. به این ترتیب، لایه های جدید در اطراف ساختمان و با توجه به ساختار اصلی پروژه طراحی شده است که کاربران را به حرکت در داخل این ساختمان تاریخی دعوت طرح معماری هتل برای هتل سازی می کند.

 این حجم های جدید با اشکال ساده و رنگ های خاموش ، برخی از کارکردهای جدید ساختمان را شامل می شوند ، ضمن اینکه کاربر را در ارتفاعات مختلف و از دیدگاه های مختلف در تماس با ساختمان قرار می دهد. مسیر جدیدی که ایجاد می کنند ، مسیرهای متنوعی را در اطراف ساختمان ایجاد می کند. این لایه های جدید با استفاده از متریال معاصر ساخته شده اند ، و در حالی که با مواد اصلی ساختمان در تضاد هستند ، سعی می کنند تا به طور محسوس باقی مانده و کمتر به چشم طرح معماری هتل برای هتل سازی آیند.

طراحی هتل

حجم های جدید باغ، گودال باغچه، بخشی از رستوران و گالری پروژه را ایجاد می کند. این لایه های جدید همچنین در داخل ساختمان رسوخ می کند و ضمن حفظ لایه ها و ساختار اصلی آن ، عملکردهای جدیدی را نیز در داخل خود به وجود می آورند. یک حجم خنثی اضافه شده در ارتفاعات شرقی برای قرار دادن حمام های هتل استفاده می شود و برای ایجاد فضای چند منظوره هتل به طرف پشت بام می رود.

 این فضا منظره ای پانوراما از مناطق اطراف ایجاد می کند ، در حالی که از سطح خیابان پنهان مانده است. در الحاقات ساختمانی فریم های فلزی برای کاهش مرز بین داخل و خارج اضافه می شوند. این قاب ها ورودی گالری را مشخص می کنند و مرز بین گالری و کوچه لولاگر را شفاف می کنند. این فریم ها در نمای ساختمان برای افزایش نور و همچنین بهره بردن از چشم انداز بیرونی توسط میهمانان هتل به کار رفته است.

از آنجا که این بنا با گذشت سالها بدون استفاده از ساختمان باقی مانده است ، به سازه آن آسیب زیادی وارد شده است که باعث شده است تقویت سازه آن کاملاً پیچیده باشد. دیوارهای بتنی و تخته های بتنی پیوسته ، ستون ها و خرپاهای فلزی برای تقویت ساختار موجود اضافه شده اند. پروژه حنا تلاش کرد تا مردم را به مرکز تهران باز گرداند و آن ها را با ساختمان های متروکه مجددا آشنا سازد. لایه های جدید اضافه شده که محصول زمان خود است ، به ساختمان کمک می کند تا در حال حاضر و در آینده کاربران را در خود جای دهد و در عین حال جلوه ای از معماری تاریخی آن را نیز به نمایش بگذارد.

هتلی که توانایی معمارانش را به رخ می کشد!

طرح معماری هتل برای هتل سازی در قلب یکی از شهر های منحصر به فرد آمریکای لاتین،یک پروژه هنری و معماری خاص و منحصر به فرد،توانایی معمارانش را به رخ می کشد. معماران پروژه با توجه به نکات محیط زیستی شروع به طراحی کردند. تعامل معماری و هنر در این هتل به خوبی نمایان گشته طرح معماری هتل برای هتل سازیاست.

طراحی داخلی این هتل عشایری درفضایی به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع توسط گروه معماری Salagnac Arquitectos و در مقابل یک جاده ساحلی واقع شده است این هتل، نسبتا کوچک اما دارای فضایی متفاوت برای گشت و گذار و استراحت در دل جاده ایجاد کرده است که در گذر مسیر افراد زیادی را که دنبال مکانی برای استرحت هستند جذب و شگفت زده طرح معماری هتل برای هتل سازی می کند.

طرح معماری هتل برای هتل سازی یک دروازه سنگی ساده ورودی خانه را نشان می دهد. این دروازه سه نخل جوان سیاه را قاب می گیرد که توسط یک راهرو سبز رنگ محاصره شده اند. در صبح که هنوز شبنم ها روی برگها دیده می شوند، نور خورشید از این شیب شرقی سرازیر می شود و در اواخر بعد از ظهر انگشتان گمشده ی نور طلایی از میان ساقه برگ ها پایین طرح معماری هتل برای هتل سازی می آید.

عکاسی به نام فیلیپ دیکسون در سال ۱۹۹۳ تصاویر اقامتگاهی ساحلی درلس آنجلس را عکاسی کرد که حیاط اقامتگاه به عنوان لوکیشن فیلم برداری چندین برند معروف مد و فشن مورد استفاده قرار گرفته است.

نمای بیرونی اقامتگاه ساحلی

به نحوه باور نکردنی با فضای داخلی که شامل باغ کاکتوس و آب نما سبک ژاپنی می باشد، بسیار متفاوت و در تضاد است. مجسمه های گچی، ساعت، صندلی های چوبی، درختچه های با مبو و درخت های نخل باهم ترکیب چشم نوازی ایجاد می کنند. اتاق ها با قالیچه و گلیم های سنتی به سبک غربی مزین شده و در کنار ظروف سفالی، دکوراسیونی جذاب و نوستالژیک را به وجود آورده است.

رستوران و ساختمان پذیرش هتل Arctic TreeHouse زمینه های مختلفی از معماری و واحدهای اقامتی را با ما به اشتراک می گذارد. این ساختمان در یک تپه شیب دار قرار دارد و به نظر می رسد با طبیعت اطراف آن ادغام شده است. هتل، پشت به شیب قرار دارد و در طول چشم انداز کشیده شده است.

قدم اول در طراحی هتل

هتل یک واژه ی فرانسوی است و منظور آن مکانی برای اقامت کوتاه مدت در مقاصد ثابت یا بین راهی مسافران است. طراحی و ساخت هتل صنعتی قدیمی است که از دوران هخامنشی و سلطنت کوروش کبیر با ساخت کاروانسراها آغاز گردید. البته مکان هایی مانند مسافرخانه یا مراکز کوچک و بزرگ اقامتی دیگر نیز تحت پوشش کلمه ی هتل در فرهنگ انگلیسی ها قراردارد. امروزه مقیاس ها و استاندارد های گوناگونی برای تعیین سطح کیفی هتل به صورت بین المللی وجود طرح معماری هتل برای هتل سازی دارد.

شما نیز برای ساختن هتلی شیک و مجلل می بایست مشاوری خوب و با تجربه را در کنار خود داشته باشید. شرکت سیتاک و بسیاری از همکاران سیتاک می توانند مشاور شما در طراحی هتل و اجرای آن باشند. بنابراین این شمایید که تصمیم میگیرید که در چه سطح کیفی و در چه درجه ای می خواهید هتل خود را تاسیس طرح معماری هتل برای هتل سازی نمایید.

مراحل طراحی هتل

  • طراحی کانسپت طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • طراحی نقشه معماری طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • طراحی نقشه های سازه، تاسیسات برق و مکانیک طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • طراحی نما طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • طراحی محوطه و فضاهای عمومی طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • طراحی دکوراسیون داخلی هتل طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • طراحی مشاعات و فضاهای رفاهی طرح معماری هتل برای هتل سازی

در این بخش اجازه دهید تقسیم بندی فضاهای یک هتل را بررسی نماییم

  • فضاهای خصوصی طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • فضاهای پنهان (پشتی) طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • فضاهای اداری طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • فضاهای ورزشی طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • فضاهای رفاهی طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • پارکینگ طرح معماری هتل برای هتل سازی
  • محوطه و فضای سبز طرح معماری هتل برای هتل سازی

راه اندازی هتل سازی

از پیش نیازهای بسیار مهم در هتلها باید به سیستم های امنیتی(SECURITY) و شبکه دوربین های مدار بسته (CCTV) ، سیستم های آلارم(ALARM SYSTEM) و اطفاء حریق (FIRE SUPPRESSION SYSTEM) ، سیستم های تهویه (AIR CONDITIONING SYSTEM)، سیستم گرمایشی و سرمایشی (HEATING AND COOLING SYSTEM) ، شبکه های ارتباطی (LAN SYSTEM) ، سیستم های صوتی و تصویری (AUDIO AND VIDEO SYSTEM) و … اشاره کنیم .

اختصاصی کردن هتل سازی

از آیتمهای دیگری که می توان از آنها برای اختصاصی کردن هتل سازی و بالا بردن سطح کیفی و همینطور ارتقاء ستاره های هتل یاد کرد ، ایجاد مجموعه های رفاهی و تفریحی در هتل میباشد . بسیاری از هتل سازی دارای سالن های مختلف ورزشی ، استخرهای سرپوشیده یا روباز و محوطه سازی بسیار زیبا و فضای سبز منحصر بفرد و همینطور فضای اختصاصی برای بازی کودکان با امکانات لازم می باشند ، کما اینکه بسیاری از هتلهای لاکچری دارای واحدهای تجاری فروش پوشاک و… هم در مجموعه هتل می باشند

تعبیه فضای ورودی در هتل سازی

تعبیه فضای ورودی در هتل سازی نیز بسیار مهم است و طراحی این فضاها باید بصورت اختصاصی برای میهمانان در نظر گرفته شوند ، عمدتاً در هتل سازی لوکس و استاندارد ورودی پرسنل هتل سازی بصورت مجزا تعبیه می گردد تا تداخلی در بخش ورود و خروج پرسنل و میهمانها بوجود نیاید . همچنین سالن غذاخوری مجزا هم برای پرسنل باید طراحی گردد و ظروف این بخش هم باید از ظروف میهمانها متفاوت باشد و از ظروف ارزانتر در این بخش استفاده گردد ، در نظر گرفتن اتاقهای لاکر(LOCKER ROOM)

رستوران های هتل آتلانتیس

ساخت هتل هزینه ساخت هر متر مربع هتل مانند هزینه ساخت مسکن بستگی زیادی به قیمت زمینی دارد که هتل در آن ساخته می‌شود. از آنجایی که ساخت هتل ها مساحت زیادی طلب می‌کنند و معمولاً باید در مناطق استراتژیک شهر باشد. لذا هزینه خرید زمین آن بسیار بالا خواهد بود و سرمایه‌گذاران آن باید توانایی مالی بالایی داشته باشند. در این مقاله به هزینه ساخت هتل هر متر مربع هتل پرداخته شده است ولی در ابتدا توضیحاتی درباره انواع هتل‌ها، نوع گردشگرانی که وارد ایران می‌شوند، انواع هتل‌ها و هزینه ساخت آن‌ها ارائه شده است. در ادامه با متری چند همراه باشید.

از پیش نیازهای بسیار مهم در هتلها باید به سیستم های امنیتی(SECURITY) و شبکه دوربین های مدار بسته (CCTV) ، سیستم های آلارم(ALARM SYSTEM) و اطفاء حریق (FIRE SUPPRESSION SYSTEM) ، سیستم های تهویه (AIR CONDITIONING SYSTEM)، سیستم گرمایشی و سرمایشی (HEATING AND COOLING SYSTEM) ، شبکه های ارتباطی (LAN SYSTEM) ، سیستم های صوتی و تصویری (AUDIO AND VIDEO SYSTEM) و … اشاره کنیم .

اختصاصی کردن هتل سازی

از آیتمهای دیگری که می توان از آنها برای اختصاصی کردن هتل سازی و بالا بردن سطح کیفی و همینطور ارتقاء ستاره های هتل یاد کرد ، ایجاد مجموعه های رفاهی و تفریحی در هتل میباشد . بسیاری از هتل سازی دارای سالن های مختلف ورزشی ، استخرهای سرپوشیده یا روباز و محوطه سازی بسیار زیبا و فضای سبز منحصر بفرد و همینطور فضای اختصاصی برای بازی کودکان با امکانات لازم می باشند ، کما اینکه بسیاری از هتلهای لاکچری دارای واحدهای تجاری فروش پوشاک و… هم در مجموعه هتل می باشند

تعبیه فضای ورودی در هتل سازی

تعبیه فضای ورودی در هتل سازی نیز بسیار مهم است و طراحی این فضاها باید بصورت اختصاصی برای میهمانان در نظر گرفته شوند ، عمدتاً در هتل سازی لوکس و استاندارد ورودی پرسنل هتل سازی بصورت مجزا تعبیه می گردد تا تداخلی در بخش ورود و خروج پرسنل و میهمانها بوجود نیاید . همچنین سالن غذاخوری مجزا هم برای پرسنل باید طراحی گردد و ظروف این بخش هم باید از ظروف میهمانها متفاوت باشد و از ظروف ارزانتر در این بخش استفاده گردد ، در نظر گرفتن اتاقهای لاکر(LOCKER ROOM)

رستوران های هتل آتلانتیس دبی

ساخت هتل هزینه ساخت هر متر مربع هتل مانند هزینه ساخت مسکن بستگی زیادی به قیمت زمینی دارد که هتل در آن ساخته می‌شود. از آنجایی که ساخت هتل ها مساحت زیادی طلب می‌کنند و معمولاً باید در مناطق استراتژیک شهر باشد. لذا هزینه خرید زمین آن بسیار بالا خواهد بود و سرمایه‌گذاران آن باید توانایی مالی بالایی داشته باشند. در این مقاله به هزینه ساخت هتل هر متر مربع هتل پرداخته شده است ولی در ابتدا توضیحاتی درباره انواع هتل‌ها، نوع گردشگرانی که وارد ایران می‌شوند، انواع هتل‌ها و هزینه ساخت آن‌ها ارائه شده است. در ادامه با متری چند همراه باشید.

طراحی هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس دبی که یکی از با شکوه ترین و مجلل ترین هتل های جهان محسوب می شود، توسط تعدادی از طراحان و معماران معروف بین المللی خلق شده است. شما با نگاه کردن به بخش های مختلف این هتل و عناصر معماری استفاده شده در آن، به استعداد ناب معماری دیوید راکول و جفری بیرز پی خواهید برد. هتل آتلانتیس دارای ۲۳ طبقه است که از ۱۵۳۹ اتاق برای اقامت مهمانان تشکیل شده است. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب، طراحی و معماری ورودی هتل، اتاق ها و رستوران های این هتل را برای شما عزیزان توصیف کنیم.

برج های سلطنتی یا THE ROYAL TOWERS، ورودی هتل آتلانتیس دبی

در ورودی و لابی بزرگ هتل آتلانتیس دبی، استفاده از آب، نور و صدا، فضای خاص و منحصر به فردی به وجود آورده است که همه بازدیدکنندگان را مجذوب خود می کند. شما می توانید از منظره خیره کننده پنجره های این لابی باشکوه، به جزیره نخل جمیرا و خلیج فارس ساعت ها لذت ببرید. ارتفاع سقف لابی ۱۹ متر است و کف آن از سنگ مرمر پوشیده شده است. در معماری داخلی لابی هتل آتلانیس، آثار مختلف هنری به کار رفته است. با قدم زدن در لابی، مسجمه ۱۰ متری شیشه ای توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. مسجمه ای که در ساخت آن توسط دیل چیهولی، بیش از ۳ هزار شیشه دمیده شده با رنگ های مختلف استفاده شده است.

از دیگر عناصر هنری که در لابی استفاده شده است، هشت نقاشی دیواری است که توسط هنرمند اسپانیایی، آلبینو گونزالس، نقاشی شده است. نقاشی ها شرحی از سیر حرکتی برج های فلکی و سیاره های تقویم شمسی است و داستان شهر اساطیری و باستانی آتلانتیس را بازگو می کند. تقویم شمسی در سرتاسر هر هشت نقاشی دیواری تقسیم شده است و فصل های سال را نشان می دهد. همچنین اساطیر عرب و داستانی که در طول تاریخ بر آن ها گذشته است، در این نقاشی ها به تصویر کشیده است.

اتاق و سوئیت ها در هتل آتلانتیس دبی

در هتل آتلانتیس دبی اتاق ها و سوئیت هایی زیادی با امکانات متنوع وجود دارد که هر یک از آن ها دارای منظره شگفت انگیز رو به دریای اطراف است. محل های اقامت این هتل از اتاق های مجلل ۴۵ متر مربعی تا مجموعه ای از سوئیت های بزرگ تشکیل شده است. دکوراسیون داخلی هر یک از آن ها مطابق با اصول مدرن و امروزی انجام شده است. یکی دیگر از ویژگی های برجسته اقامتی این هتل، حمام های لوکس اتاق ها است که با وان هایی از جنس سنگ مرمر و گرانیت و دوش های بارانی یا سقفی تجهیز شده است.

سوئیت های Royal Bridge هتل آتلانتیس دبی

سوئیت های Royal Bridge در بین برج های شرقی و غربی واقع شده اند که دارای مساحت ۹۲۴ متری هستند. طراحان آسانسورهای مخصوصی برای دسترسی به این سوئیت ها در نظر گرفته اند. این سوئیت دارای سه اتاق خواب است که دیوارهای شیشه ای اتاق ها چشم انداز زیبایی را برای مهمانان ایجاد می کند. سوئیت های Royal Bridge نیز دارای یک اتاق ناهار خوری، ۶ تلویزیون با آخرین تکنولوژی و یک اتاق خواب مستر با تخت مخصوص و پارچه های کتان هستند.

سوئیت های مخصوص زیر آب هتل آتلانتیس دبی

سوئیت های مخصوص زیر آب هتل آتلانتیس دبی، دارای یک اتاق خواب مستر است که دیوارهای شیشه آن به مهمانان اجازه می دهد که از اتاقشان منظره جذاب و منحصر به فرد داخل دریا را ببینند. این سوئیت های ۱۶۵ متر مربعی دارای سه طبقه است که اتاق نشیمن و ناهارخوری آن از طریق راه پله و یک راهروی بزرگ قابل دسترسی است. اتاق خواب مستر سوئیت های زیر آب، دارای تخت مخصوص و رو تختی های کتان است که از دیوار شیشه ای رو به رو آن داخل دریا را می توان دید. در حمام مستر این سوئیت نیز می توانید به حیوانات دریایی که در حال شنا کردن هستند، نگاه کنید.

رستوران Ronda Locatelli در هتل آتلانتیس دبی

طرح معماری هتل برای هتل سازی معماران و طراحان این رستوران مطابق با استانداردهای بین المللی، مکانی خارق العاده و منحصر به فرد در داخل هتل آتلانتیس دبی به نام Ronda Locatelli ساخته اند. برای دکوراسیون رستوران با سبک روستیک، معماران از فضای خودمانی و گرم خانه های روستایی ایتالیایی الهام گرفته اند. یک استخر آب و شومینه مخصوص در ورودی رستوران و صندلی های چوبی مخصوص، حس صمیمیت و گرما را به مهمانان انتقال می دهد.

رستوران Gordon Ramsay’s Bread Street Kitchen در هتل آتلانتیس دبی

طرح معماری هتل برای هتل سازی طراحان و معماران این رستوران از ترکیب خصوصیات و دکوریجات سنتی و مدرن برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی استفاده کرده اند.

رستوران Nobu در هتل آتلانتیس دبی

طرح معماری هتل برای هتل سازی  از عناصر سنتی و امروزی ژاپنی ها در طراحی رستوران Nobu استفاده کرده اند. عناصری مانند درخت زبان گنجشک، سنگ های رودخانه ای، شاخه ها، بافتنی های طرح دار و سبدهای ماهیگیری

رستوران Seafire در هتل آتلانتیس دبی

طرح معماری هتل برای هتل سازی طراحی رستوران Seafire به سبک امروزی و مدرن است که از طریق درهای روستیک می توانید داخل آن شوید. طراحان با استفاده از چرم به رنگ شکلاتی سقف را تزیین کرده اند که حس صمیمیت را به مهمانان منتقل می کند.

رستوران Yuan در هتل آتلانتیس دبی

طراحان رستوران Yuan، زیبایی چین قدیم را در این مکان به تصویر کشیده اند.این رستوران به مهمانان اجازه می دهد در یک محیط مدرن، تجربه خوردن غذای چینی در خاورمیانه را داشته باشند. طراحی معماری این رستوران یک سبک معماری چینی است، به این معنی که ساختمان از چهار سمت توسط حیاط احاطه شده است. از عناصر معماری چینی مانند درهای بزرگ چوبی، دیوارهای طرح و نقش دار و اتاق خصوصی صرف غذا نیز در آن استفاده شده است.

رستوران Saffron در هتل آتلانتیس دبی

طرح معماری هتل برای هتل سازی این رستوران به سبک مدرن طراحی شده است. رستورانی به سبک دکوراسیون مینیمال که دارای سقف بلند و رنگ های قرمز و نارنجی در طراحی داخلی آن است. یک بخش مرکزی برای آشپز نیز وجود دارد که مهمانان می توانند نحوه آماده شدن غذا را ببینند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

seo

شرکت ویرا متخصص در زمینه برنامه نویسی و seo سایت در کل ایران وجهان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان