اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007165464817295

آرکا پژوهان آریانا، تولید کننده ظروف کشت سلول آزمایشگاهی

رونمایی از سایت شرکت تولید کننده ظروف کشت سلول آزمایشگاهی

کد: 140007165464817295

https://bit.ly/3ACieNz

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف دسترسی آسان مشتریان به جزئیات محصولات آزمایشگاهی و اطلاع از تنوع محصولات و ظروف کشت سلول آزمایشگاهی همچون فلاسک کشت سلول تی 25، تی 75 و تی 175، از سایت شرکت آپاتِک به آدرس Apatech.biz در 17 مهرماه 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت شرکت تولید کننده ظروف کشت سلول آزمایشگاهی
آرکا پژوهان آریانا تولید کننده ظروف کشت سلول آزمایشگاهی در ایران است. آدرس سایت Apatech.biz است.

شرکت آرکا پژوهان آریانا با برند آپا، تولیدکننده‌ی ظروف کشت سلول آزمایشگاهی همچون ظرف فلاسک کشت سلول تی 25، ظرف کشت سلول تی 75، ظرف کشت سلول تی 175 در ایران است.

به گزارش شرکت آپاتِک، سایت Apatech.biz که یک سایت شرکتی با ویژگی‌های مورد نیاز مشتریان از سراسر کشور است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد دسترسی آسان مشتریان به جزئیات محصولات آزمایشگاهی و اطلاع از تنوع محصولات آزمایشگاهی همچون فلاسک کشت سلول تی 25، تی 75 و تی 175 را تسهیل کند.

محسن رشیدی، مدیرعامل شرکت آرکا پژوهان آریانا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «وضعیت ایران در حوزه تولید محصولات کاربردی آزمایشگاهی همچون انواع فلاسک‌ها با افتتاح شرکت آرکا پژوهان آریانا رو به بهبود است. این هدف این شرکت تولید محصولات با کیفیت بر اساس نیاز مشتریان از سراسر کشور است و وب سایت آپا با هدف دسترسی آسان مشتریان به اطلاعات در مورد محصولات تخصصی این شرکت طراحی و رونمایی شده است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « امکان مشاهده جزییات محصولات، ارتباط سریع با پشتیبانی، امکان سفارش بر اساس نیاز از طریق پلتفرم سایت و ارتباط با کارشناسان فنی و فروش شرکت از جمله ویژگی‌های سایت آرکا پژوهان آریانا است.»

گفتنی است شرکت آپاتِک، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهرونمایی از محصول جدید خود، فلاسک تی 25کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت شرکت آپاتِک به آدرس Apatech.biz مراجعه کنند.

درباره شرکت آپا

شرکت “آرکا پژوهان آریانا” با پشتوانه سال‌ها تجربه موفق در زمینه مشاوره، ساخت، تامین و عرضه تجهیزات و ملزومات مصرفی آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی به خصوص تولید و فروش فلاسک کشت سلول و همچنین به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ارائه خدمات پس از فروش تاسیس گردیده است و سهم به سزائی در اعتلا و کیفیت آزمایشگاههای کشور داشته و با اکثر این مراکز ارتباط تنگاتنگی دارد. بدیهی است استمرار این تعامل با صاحبان کار و موسسات تولیدی و تحقیقاتی نتیجه یک تلاش صمیمانه و صادقانه بوده که امید است با پشتیبانی و حمایت آن‌ها بتوانیم همچنان ادامه دهنده این مسیر باشیم.


ما با ارائه مشاوره دقیق فنی، اطلاع رسانی جامع و مطلوب و با اتکا به پرسنل متخصص و مجرب در بخش فروش، شما را در انتخاب مناسب‌ترین تجهیزات همراهی نموده و با در اختیار داشتن مهندسین کار آزموده در بخش خدمات پس از فروش تامین کلیه نیازهای مراک ، خدمات پس از فروش شامل نصب، راه اندازی ، آموزش و گارانتی یکساله و شرایط بهره‌برداری بهینه از تجهیزات مراکز را فراهم می‌نمائیم.


این شرکت با همکاری شرکای تجاری خود در داخل کشور، توانایی تهیه و تامین کالاها و تجهیزات مشتریان خود را با کمترین زمان و هزینه و بالاترین کیفیت را دارا است.

**

آرکا پژوهان آریانا، یکی از
تولیدکننده‌های برتر ظروف آزمایشگاهی
در ایران استپ

**

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آرکا پژوهان آریانا

شرکت "آرکا پژوهان آریانا" با پشتوانه سال‌ها تجربه موفق در زمینه مشاوره ، ساخت ، تامین و عرضه تجهیزات و ملزومات مصرفی آزمایشگاهی ، تحقیقاتی و صنعتی و همچنین به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ارائه خدمات پس از فروش تاسیس گردیده است و سهم به سزائی در اعتلا و کیفیت آزمایشگاههای کشور داشته و با اکثر این مراکز ارتباط تنگاتنگی دارد و بدیهی است استمرار این تعامل با صاحبان کار و موسسات تولیدی و تحقیقاتی نتیجه یک تلاش صمیمانه و صادقانه بوده است ، که امید است با پشتیبانی و حمایت آنها بتوانیم همچنان ادامه دهنده این مسیر باشیم. ما با ارائه مشاوره دقیق فنی ، اطلاع رسانی جامع و مطلوب و با اتکا به پرسنل متخصص و مجرب در بخش فروش ، شما را در انتخاب مناسبترین تجهیزات همراهی نموده و با در اختیار داشتن مهندسین کارآزموده در بخش خدمات پس از فروش تامین کلیه نیازهای مراکز ، خدمات پس از فروش شامل نصب ، راه اندازی ، آموزش و گارانتی یکساله ، تامین قطعات یدکی به مدت ده سال راتعهد نموده و شرایط بهره برداری بهینه از تجهیزات مراکز را فراهم می نمائیم. این شرکت با همکاری شرکای تجاری خود در خارج از کشور توانایی تهیه و تامین کالاها و تجهیزات مشتریان خود را با کمترین زمان و هزینه و بالاترین کیفیت را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید