اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007175466017361

معرفی 4 مدل از بهترین کمپرسور های باد موجود در بازار

کد: 140007175466017361

https://bit.ly/3uY53Fl

، مشهد , (اخبار رسمی): این روزها، خرید آنلاین و اینترنتی از فروشگاه‌های مختلف و برای اکثر محصولات بزرگ و کوچک ما، خیلی رواج پیدا کرده و بازار این مدل خرید کردن‌ها به اصطلاح داغ و پر رونق شده. به خاطر شرایط پاندمی و کرونا و تاثیراتش هم، مردم کمتر تمایل پیدا می‌کنن که برای خرید برن بیرون.

معرفی 4 مدل از بهترین کمپرسور های باد موجود در بازار
معرفی 4 مدل از بهترین کمپرسور های باد موجود در بازار

بذارین یک مثال ساده بزنیم، اگر تمایل داشته باشید که برای خرید کمپرسور باد یا همان پمپ باد اقدام کنید، با انبوهی از اطلاعات، محصولات و وب سایت‌های گوناگون روبرو می‌شید.

بنابراین، برای اینکه شما رو بیشتر در خصوص این محصول صنعتی راهنمایی کنیم، ابتدا در نظر داریم که یه تعریفی از پمپ باد داشته باشیم، بعد ویژگی‌های یک کمپرسور باد خانگی خوب را توضیح بدیم و با معرفی 4 مدل از بهترین کمپرسورهای باد موجود در بازار، یک وب سایت خوب و حرفه‌ای رو برای خرید پمپ باد به شما معرفی کنیم.

کمپرسور باد یا پمپ باد چیست؟

اینکه بخواهیم یه سری از لوازم و ابزارها که کاربرد صنعتی دارن رو برای استفاده در خونه خریداری کنیم، دقت و توجه خاص خودش رو می‌طلبه. چون که این کالاها رو شاید فقط یک بار بخریم و برای چندین سال و حتی یک عمر ازشون استفاده کنیم. واسه همین هست که کیفیت بالای این نوع ابزارها، خیلی مهمه و کیفیت خوب یعنی عملکرد عالی و مناسب. این آیتم‌ها، باید در تمامی خرید ابزارهای صنعتی ما، مورد توجه قرار بگیره.

کمپرسور باد یا همان پمپ باد، از جمله ابزارهایی محسوب میشه که برای مقاصد و کاربری‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیره. از پمپ باد خانگی می‌تونیم برای مصارف بزرگ و کوچک استفاده کنیم. اگر بخوایم به کاربری‌های پمپ باد اشاره کنیم، باید از باد کردن تایر ماشین، استخرهای بادی، تشک‌های بادی و... نام ببریم. ضمن اینکه اگر در حین شستشو به فشار آب بیشتری نیاز باشه، اینجا هم می‌تونیم تا کمپرسور باد رو به کار ببریم.

نحوه کارکرد پمپ باد خانگی هم به این صورت هست که این دستگاه، از کمپرسور استفاده می‌کنه تا هوای فشرده رو نگهداری کنه. باید به این نکته هم اشاره کنیم که نحوه کارکرد کمپرسورهای باد خانگی، مثل همون نمونه‌های صنعتی هست، منتهی ابعاد و اندازه آن‌ها کوچکترن تا این امکان وجود داشته باشه تا این پمپ‌های باد را در خانه به راحتی استفاده کنیم و از طرفی، حمل و نگهداری کمپرسور نیز آسون و راحت میشه.

ویژگی‌های بهترین کمپرسورهای باد موجود در بازار

کمپرسور باد خانگی یا همان پمپ باد خانگی ، باید تمامی ویژگی‌های مدنظر خریداران و کاربران خود رو داشته باشه. یعنی براساس استانداردهای خاصی ساخته و تولید بشه تا علاوه بر کاربری راحت و بی دردسر، در حین استفاده هم ایمنی داشته باشه.

از طرفی هم، کمپرسور باد، باید از مشخصات فنی مطلوب و عملکرد قابل قبول سود ببره و در ادامه و با تکیه بر این مواردی که عنوان کردیم، بتونه رضایت و خشنودی خریداران و کاربرانش رو کسب کنه.

در ادامه، به مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های یک کمپرسور باد خانگی مطلوب، اشاره می‌کنیم:

  • بدون لرزش و صدا: اگر شما بخواهید از ابزار صنعتی در محیط خانه و آپارتمان استفاده کنید، این مورد حتی برای یه سری ابزارها با ابعاد کوچک، باید بدون صدا و ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها انجام بشه. در همین مورد، دو نوع کمپرسور باد خانگی، انتظار خریداران را می‌کشن که به دو مدل کمپرسورهای یخچالی و بدون روغن تقسیم می‌شن. به کمپرسورهای خانگی بدون روغن، اویل فری (Oil Free) هم می‌گن. عمده تفاوت این دو مدل، در رابطه با استفاده کردن یا نکردن از روغنه.
  • عدم استفاده از روغن در موتور کمپرسور باد: همونطور که کمپرسورهای خانگی به انواع یخچالی و بدون روغن تقسیم بندی می‌شن، باید اشاره کنیم که گاهی اوقات، ممکنه نمونه یخچالی، بنابر دلایل مختلف، دچار روغن ریزی بشه و این موضوع یک سری آلودگی‌ها را در محیط خانه به وجود میاره. از طرفی، تعویض همین روغن هم می‌تونه سختی‌های خاص خودش را به همراه داشته باشه. به همین جهت، استفاده از انواع اویل فری، این ناکارآمدی‌ها رو ایجاد نمی‌کنه.
  • موجود بودن فشار هوا به میزان حداقل: کمپرسورهای خانگی، باید در بازه 7 تا 8 بار، از فشار هوا سود ببرن. چون یه سری از مصرف کننده‌ها، جهت غبار زدایی و نظافت خانه، از پمپ باد استفاده می‌کنن.
  • داشتن بادپاش و شیلنگ به همراه کمپرسور باد: از جمله قطعات یک پمپ باد خانگی، بادپاش و شیلنگ هستن. شیلنگ، هوای فشرده را از کمپرسور انتقال می‌ده و طولانی بودن شیلنگ، کاربرد دستگاه رو راحت‌تر می‌کنه. بادپاش هم در ادامه باعث می‌شه تا هوای فشرده به صورت کنترل شده و به شکلی سوزنی شکل، خارج بشه. مثلاً اگر بخواهید تا بخش‌هایی از منزل رو که دیده نمی‌شن و به آن‌ها دسترسی وجود نداره، نظافت کنید، بادپاش کاربرد مهم خودش را نشون می‌ده.
  • کم وزن بودن پمپ باد: اگر کمپرسور باد خانگی شما وزن کمی داشته باشه، جابجایی و استفاده آن بسیار راحت‌تره. یک پمپ باد خانگی متعادل، اندازه‌ای در حدود 5 تا 25 لیتر داره. باید توجه داشته باشید که این بازه وزنی، استاندارد کمپرسور باد خانگی محسوب می‌شه.
  • حمل آسان و راحت کمپرسور باد خانگی: همان طور که اشاره کردیم، پمپ باد خانگی باید وزن کمی داشته باشه. اگر این وزن، از بازه اشاره شده بیشتر شد، برای جابجایی راحت باید از انواع چرخ دار استفاده بشه.
  • استانداردها و موارد ایمنی رعایت بشن: یک پمپ باد مطلوب و مناسب، باید تمامی استانداردهای مربوط به تولید و داشتن قطعات با کیفیت را رعایت کرده باشه. چون در غیر این صورت و داشتن یه سری ناکارآمدی، پمپ باد حتی می‌تونه خطرآفرین بشه.
  • تناسب برق خانه جهت استفاده کمپرسور: برای استفاده از پمپ باد خانگی، باید از میزان ولتاژ مناسب برق خانگی بهره ببریم. اگر کمپرسور از نوع نیمه صنعتی باشه، برق منزل شما جوابگوی آن نیست و فیوز می‌پره.

معرفی 4 مدل از بهترین کمپرسورهای باد موجود در بازار

برندها و مدل‌های مختلفی از پمپ‌های باد در بازار، جهت خریداری موجود هستن. اما در اینجا، 4 مدل از بهترین کمپرسورهای باد موجود در بازار رو به شما معرفی می‌کنیم:

  1. پمپ باد یخچالی: این کمپرسور باد کاملا بدون صدا و بدون لرش کار میکنه.از10 لیتر تا 700 لیتر هم حجم مخزن داره که با توجه به نیاز میتونید سفارش بدین.فشار باد تولیدی این مدل از 8 بار تا 16 بار قابل تغییر هست.البته موقع سفارش باید حداکثر فشار مورد نیاز رو اطلاع بدین تا بر همون اساس کمپرسور باد یخچالی تولید بشه.این کمپرسور باد از نوع روغنی هستش.
  2. کمپرسور باد اویل فری/ oil free: همونطور که از اسم این محصول مشخصه،این کمپرسور بدون روغن و بدون صدا کار میکنه که به کمپرسور باد سایلنت هم معروفه.حجم مخزن از 10 لیتر تا 1000 لیتر قابل سفارش دادن هستش.میزان فشار باد تولیدی هم تا 8 بار هستش.این مدل کمپرسور باد جدیدترین ورژن کمپرسور باد هستش.
  3. پمپ باد سیلندری: کمپرسور باد سیلندریی هم ماند کمپرسور باد تسمه ای درای صدا و لرزش زیادی هستش.این کمپرسور باد هم روغنی هستش و نیاز به تعویض روغن مرتب داره.حجم مخزن این کمپرسور باد از 25 لیتر تا 100 لیتر میباشد.که فشار باد تولیدی این دستگاه 8 بار است.اگر صدای زیاد این کمپرسور باد شما را آزار نده ،میتونید در محیط های مسکونی هم از این مدل استفاده کنید.حمل نقل این کمپرسور باد نسبتا راحت هستش.به دلیل داشتن چرخ در زیر مخزن.

گروه صنعتی ایران پمپ برای خریداری یک پمپ باد حرفه‌ای و با کیفیت، می‌تونین به وب سایت ایران(iranpump.com) پمپ مراجعه کنید. گروه صنعتی ایران پمپ، در زمینه فروش انواع کمپرسورها و به ویژه پمپ‌های باد خانگی، فعالیت گسترده‌ای داره و محصولات متنوعی رو هم عرضه می‌کنه.

ضمن اینکه، در وب سایت ایران پمپ، انواع مقالات آموزشی در خصوص پمپ باد جهت مطالعه و آشنایی علاقمندان با این محصول، وجود داره.

شرکت ایران پمپ، محصولات کم نظیری رو با کیفیت مطلوب و کارایی بالا به خریداران خودش عرضه می‌کنه. قیمت مناسب، گارانتی بدون قید و شرط و عدم صدا و لرزش، از جمله مزایا و نقاط قوت انواع پمپ‌های عرضه شده توسط ایران پمپ ، به ویژه کمپرسورهای خانگی بوده که به طور حتم نظر خریداران و کاربران این دستگاه را کاملاً جلب می‌کنه.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران پمپ

خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق ارائه یک محصول کم نظیر با قابلیت و کارایی بالا را به ما عنایت فرمود. تولید این نوع کمپرسورباد علاوه بر ایجاد اشتغال و جلوگیری از خروج ارز، به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و گارانتی بدون قید و شرط همچنین بدون صدا و لرزش بودن آن، از طرف دندانپزشکان محترم و اصنافی که با ابزارالات بادی کار می کنند مورد استقبال قرارگرفته است. اعتقاد داریم که معرفی صادقانه، موجب انتخاب آگاهانه و استفاده صحیح از یک دستگاه باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها در آینده می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید