اطلاعات تماس
  • 091120*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007185469117374

پله گرد چیست؟

کد: 140007185469117374

https://bit.ly/3mEV8AU

، تهران , (اخبار رسمی): اجرای یک طراحی مدرن و زیبا با پله گرد در معماری مدرن و کلاسیک.

پله گرد چیست؟
پله گرد

پله گرد

برای درک بهتر طراحی پله های گرد ، اطلاعات زیر را در مورد طبقه بندی و استانداردهای پله های دایره ای بخوانید. این اطلاعات مختص یک طرح فردی نیست ، بلکه دستورالعمل ها و کلیاتی است که به معماران و طراحان کمک می کند تا جهت برنامه ریزی پلکان خود از آن استفاده کنند.

یک راه پله گرد از شعاع بزرگ همراه با شعاع کمی کوچکتر استفاده می کند. این دو منحنی معمولاً یک نقطه مرکزی مشترک دارند. فاصله بین دو منحنی (شعاع) عرض راه پله را ایجاد می کند. یک راه پله گرد از یک تکیه گاه مرکزی استفاده می کند که آج پلکان آن طوری تنظیم شده است. در حالی که یک پله گرد را می توان پله "منحنی" نیز نامید ، پله گرد طرحی بسیار متفاوت است که معمولاً برای فضاهای بسیار محدود در نظر گرفته شده است. از پله های گرد فقط در موارد محدود می توان به عنوان پله های فرعی استفاده کرد. یک پله گرد زمانی طراحی و ساخته می شود که دارای کد باشد. یک راه پله بیضوی با هندسی کاملاً متفاوت از یک حلقه یا مارپیچ ساخته شده است. در حالی که طرح های دایره ای و مارپیچی دارای نقطه مرکزی و انحنای ثابت هستند ، طرح بیضوی دارای انحنای پیچیده و در حال تغییر است که از محورهای متعدد و نقاط فوکوس استفاده می کند. در حالی که یک طراحی بیضوی از نظر فنی یک پله منحنی است ، باید بین دایره و بیضوی تمایز قائل شد.

پله گرد استاندارد 90 درجه

یک پله گرد استاندارد 90 درجه دارای یک قسمت پله منحنی است که 90 درجه از بالا به پایین حرکت می کند. شعاع داخلی (کوچکتر) و شعاع خارجی (بزرگتر) از یک نقطه مرکزی مشترک یا "نقطه محوری" تشکیل شده است. سپس آج ها با تقسیم 90 درجه بر تعداد آج های مورد نیاز به طور مساوی توزیع می شوند. راه پله نمونه ما دارای 13 پله در قسمت 90 درجه است ، بنابراین هر آج به صورت جداگانه در 6.92 درجه تقسیم می شود. عمق هر آج روی یک راه پله مدور 12 اینچ روی پله از داخل نرده اندازه گیری می شود. در این مرحله ، آج باید در بیشتر مناطق حداقل 10 اینچ از ارتفاع تا برآمدگی داشته باشد. یک پله دایره ای استاندارد 90 درجه ممکن است دارای یک یا دو آج "مستقیم" یا استاندارد در بالا یا پایین باشد تا امکان استفاده از یراق آلات راه آهن (گوزن یا ولت و غیره) فراهم شود. این طرح قوام هندسی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد یک سیستم نرده راه راه خوب طراحی کرده و ساخت اقتصادی داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیوان

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

اطلاعات تماس
  • 091120*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید