اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007205471517358

سیم خاردار در تبریز

کد: 140007205471517358

https://bit.ly/3aJDp5y

، تبریز , (اخبار رسمی): سیم خاردار خطی یکی از نمونه های معروف در بازار می باشد که دارای سابقه چندین ساله در این حیطه دارد و اکثرا برای جدا کردن مرز بین دو کشور و هم چنین حصار کشی بین دو زمین مجاور مورد استفاده شده بود.

سیم خاردار در تبریز
سیم خاردار در تبریز

سیم خاردار در تبریز

امروزه یکی از ابزارهای مهم در حصار کشی استفاده از سیم خاردار  می باشد که بنا به نیاز بازار و مشتریان در انواع مختلف تولید می شود.

سیم خاردار خطی یکی از نمونه های معروف در بازار می باشد که دارای سابقه چندین ساله در این حیطه دارد و اکثرا برای جدا کردن مرز بین دو کشور و هم چنین حصار کشی بین دو زمین مجاور مورد استفاده شده بود.

اما با پیشرفت تکنولوژی و هم چنین به دلیل افزایش تقاضا برای استفاده از سیم خاردار برای حصار کشی تولید کنندگان بر آن شدند تا سیم خاردارهای با کیفیت بالا و ظاهری زیباتر تولید کنند.

در این راستا برای حصار کشی برای مناطقی که در دید عموم مردم هستند اکثر افراد از سیم خاردارهای تبری استفاده می کنند.

سیم خاردار در تبریز تنها جزئی از خدمات تولیدی آریا سرند می باشد که به لطف خدا و اعتماد مردم به این مجموعه توانسته ایم خدمات خود را در تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و سایر شهرهای کشورمان در اختیار مردم قرار دهیم.

پیش ازخرید فنس توری باید به نوع کاربرد و جنس آن توجه ویژه ای داشته باشید. برای مثال فنس از جنس فولاد با توجه به مقاومت بالایی که دارد طول عمر بیشتری نیز دارد ولی هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت و برای حصارکشی باغ یا ورزشگاه ها و…  مناسب نیست.

سیم خاردارهای تولید شده در این مجموعه به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب دارای کیفیت بالایی بوده و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شوند.

با تشکر تولیدی آریا سرند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا سرند

شرکت آریا سرند تولید کننده انواع سیم خاردار در تبریز، تهران، شیراز، اصفهان و مشهد می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان