اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009255581617358

تولید سیم خاردار در مشهد

کد: 140009255581617358

https://bit.ly/3shCfIn

، تبریز , (اخبار رسمی): سیم خاردار(Barbed wire) سیمی است با لبه هایی تیز و برنده که این لبه های تیز و برنده در فاصله هایی معقولی از هم قرار گرفته شده اند.

سیم خاردار در مشهد
سیم خاردار در مشهد

جالب است بدانید که در یک تحقیق در رابطه با انواع سیم خاردار، نزدیک به هشتصد نوع  مختلف شناسایی شده است .

سیم خاردار در مشهد(Barbed wire) سیمی است با لبه هایی تیز و برنده که این لبه های تیز و برنده در فاصله هایی معقولی از هم قرار گرفته شده اند.

این محصول حصار کشی در کنار تیر حصار یا پایه فنس و توری حصاری و دیگر متعلقات فنس کشی، پروژه ی تکمیل حصار و فنس پیرامونی یک محدوده را به سرانجام می رساند.

جالب است بدانید که در یک تحقیق در رابطه با انواع سیم خاردار، نزدیک به هشتصد نوع  مختلف شناسایی شده است .

عواملی مانند جنس و سایز سیم اصلی، خار یا تیغ آن و همچنین در روش به کار گیری سیم خاردار در این گوناگونی تاثیر دارند. ولی در کل دو نوع طبقه بندی خطی و حلقوی مطرح شده است .
خطی
یکی از انواع این محصول حصار کشی رایج و پرطرف دار نوع خطی می باشه همان طور که از نام این نوع سیم خاردار مشخص است، این سیم خاردار به صورت خطی در یک امتداد نصب می گردد. بدین صورت که فاصله یبین دو حصار بسته به کابرد آن می تواند متشکل از یک یا چند رشته سیم خاردار به صورت مستقیم پوشش داده شود. سیم‌خاردار در مشهد  متشکل از دو رشته مفتول گالوانیزه در هم تنیده شده به قطر ۲.۵ میلی‌متر به عنوان راستا و دو رشته مفتول گالوانیزه به قطر ۲ میلی‌متر به عنوان خار تشکیل شده است.
دو حصار می تواند با یک یا چند رشته سیم خاردار به صورت مستقیم پوشش داده شود. اما با توجه به اینکه نوع خار نیز می تواند متفاوت باشد عملا سیم خاردار خطی خود به دو دسته طبقه بندی می گردد:
خطی سوزنی
خطی تیغی (تبری)
خطی سوزنی
نوع خطی سوزنی عمدتا از چهار رشته سیم مفتول گالوانیزه ساخته می شود. دو رشته از این سیم ها به دور هم تابیده و دو رشته ی دیگر در فواصل مشخصی به دور دو رشته مستقیم، تابیده و در هر نقطه چهار خار تیز و برنده ایجاد می کند. نزدیک بودن خار های نوع خطی سوزنی، مقاومت آن را افزایش داده و کیفیت آن را افزایش می دهد. در برخی از انواع ساده این به جای دو رشته از یک رشته استفاده می شود.

مشخصات فنی سیم خاردار خطی سوزنی:

بسته بندی این به صورت کلاف یا به اصطلاح توپی است که وزن هر کلاف به صورت تقریبی نزدیک ۲۵ کیلو گرم می باشد.

در این نوع  رشته هایی که به عنوان رشته ی پایه و در وسط به هم تنیده شده اند قطری به اندازه ی ۵/۲ میلی متر دارد و قطر رشته ای که به دور رشته ی پایه پیچ می خورد ۲ میلی متر است.فاصله ی بین این خارها می تواند بین ۷ تا ۱۰ سانتیمتر متغیر باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا سرند

شرکت آریا سرند تولید کننده انواع سیم خاردار در تبریز، تهران، شیراز، اصفهان و مشهد می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی