اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009245580417358

تولید سیم خاردار در تبریز

کد: 140009245580417358

https://bit.ly/3GTs5Sp

، تبریز , (اخبار رسمی): سیم خاردار تبری یکی از مدرن‌ترین سیم خاردارهایی است که توسط آریا سرند تبریز تولید و عرضه می شود. به طور معمول در ساخت سیم خاردار تبری قطر سیمی که مورد استفاده قرار می‌گیرد،

سیم خاردار در تبریز
سیم خاردار در تبریز

یکی دیگر از قابلیت های  سیم خاردار در تبریز این است که با استفاده از آن  ها می‌توان اراضی و یا زمین را برای اهداف مختلف تقسیم‌بندی و جدا نمود.

سیم خاردار در تبریز
سیم خاردار در تبریز یکی از مدرن‌ترین سیم خاردارهایی است که توسط آریا سرند تبریز تولید و عرضه می شود. به طور معمول در ساخت سیم خاردار تبری قطر سیمی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حدود 3 میلی‌متر ضخامت دارد و تفاوت این محصول با سیم خاردار سوزنی در شکل ساختار آن است که در این بدن به جای خارها از ورقه های تیغی و تبری شکل استفاده می شود.

از مزایای سیم خاردار تبری می توان به قدرت کششی 140 کیلوگرم بر هر میلی‌متر اشاره کرد که این ویژگی سبب می‌شود مقاومت بالایی از خود نشان دهد. علاوه بر آن که قطر حلقه‌های آماده سیم خاردار تبری عموما بین 60 تا 90 سانتی متر بسته به نیاز کاربر در نظر گرفته می‌شود و هر حلقه بین 9 تا 17 متر را پوشش می دهد. جنس خارها در سیم خاردار تبری بر خلاف سیم خاردارهای معمول، از ورق گالوانیزه گرم بوده و بعد از تولید، این محصول به صورت کلاف و با وزنی بین 20 تا 25 کیلوگرم به بازار عرضه می گردد.

کاربرد سیم خاردار تبری در تبریز
به کاربرد سیم خاردار در تبریز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مهار کردن
با استفاده از انواع سیم خاردار می‌توان برای جلوگیری از ورود افراد غیر دور تا دور محیط‌های مختلف مانند ساختمان‌ها و ارگان‌های نظلامی، زندان‌ها، میادین جنگی را مهارکرد. حتی برای جلوگیری از ورود حیوانات به مزارع  و زمین های کشاورزی و آسیب زدن دام ه او با محصولات با استفاده از سیم خاردار تبری و یا سوزنی می‌توان اطراف این محیط ها را احاطه کرد .

بخش‌بندی کردن
یکی دیگر از قابلیت های  سیم خاردار در تبریز این است که با استفاده از آن  ها می‌توان اراضی و یا زمین را برای اهداف مختلف تقسیم‌بندی و جدا نمود.

کاربردهای نظامی
شاید یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از سیم خاردار در تبریز و به خصوص سیم خاردار تبری، کاربرد نظامی آن باشد چرا که تبریز یک شهر مرزی بوده و نیاز به امنیت بالایی دارد. استفاده از این نوع سیم خاردار در این شهر ها کمک می‌کند تا مسیر دسترسی دشمن به مواضع نظامی تا حدودی مسدود شود و چنانچه قصد حمله‌ای وجود داشته باشد، وجود سیم خاردار آن را کندتر خواهد کرد.

نکته کلیدی در خصوص انتخاب نوع سیم خاردار برای استفاده در هر محیطی این است که اگر به جای سیم خاردار بخواهید از هر آیتم دیگری برای دیوار کشی و مهار استفاده نمایید باید مبلغی چندین برابر سیم خاردار هزینه کنید و روش دیوار کشی بهزمان بیشتری نیاز دارد این  در حالی است که استفاده از سیم خاردار کمک می‌کند علاوه بر هزینه‌ی کم، عملیات نصب و یا جمع‌آوری سیم خاردار در کمترین زمان صورت پذیرد.

قیمت سیم خاردار تبری در تبریز  
از آنجایی که سیم خاردار و انواع مختلف آن با مفتول‌هایی به ضخامت‌های مختلف تولید می گردد، این موضوع سبب می‌شود تا قیمت سیم خاردار تبری در تبریز هم تغییر پیدا کند. بنابراین بهتر است قبل از خرید سیم خاردار تبری یا سوزنی و ... بسته به نیاز کاربری به مواردی از قبیل ضخامت مفتول، نوع خار و ضخامت خار توجه داشته باشید تا در برابر مبلغی که پرداخت می‌کنید، محصول با کیفیتی را دریافت نمایید. به طور معمول در بازار قیمت سیم خاردار تبری  نسبت به قیمت سیم خاردار ساده یا سوزنی بالاتر است، همچنین سیم خاردارهایی که از جنس گالوانیزه تولید شده‌اند به دلیل مقاومت بالایشان  در برابر شرایط جوی (مقاوم در هوای سرد و...) مختلف از خود نشان می‌دهند، نسبت به سایر سیم خاردارها گران‌تر هستند..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا سرند

شرکت آریا سرند تولید کننده انواع سیم خاردار در تبریز، تهران، شیراز، اصفهان و مشهد می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید