اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007205473717385

تست فلوک نماد کیفیت نیست

خرید تجهیزات شبکه اصل لگراند فرانسه

کد: 140007205473717385

https://bit.ly/3lBoMrd

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آدسا عرضه کننده انحصاری راه حل های لگراند فرانسه در ایران از سال 1377

خرید تجهیزات شبکه اصل لگراند فرانسه
خرید تجهیزات شبکه اصل لگراند فرانسه

Fluke فقط الزامات اجباری در استاندارد را با هدف مراقبت از خط قرمز کیفیت کنترل می نماید و کابل های تقلبی موجود در بازار که کیفیت شان در حد Pass نمودن تست Fluke می باشد کیفیت پایین و ناپایداری دارند .

شرکت آدسا از سال 2000 میلادی به عنوان نماینده رسمی لگراند فرانسه در ایران ، همکاری خویش را با گروه Legrand SNC آغاز نموده است و در سال 2005 میلادی به عنوان تنها عضو گروه لُگراند ، که در سطح خاور میانه ، در زمینه طراحی بستر توزیع انرژی و دیتا فعالیت می نمود ، موفق به دریافت گواهی تایید برای ارائه و پیاده سازی  VDI  (Legrand Voice , Data , Image ) گردیده و برای تضمین راه حل های یکپارچه لگراند ( End to End ) احراز صلاحیت گردید .

متاسفانه با شروع تحریم ها از سال 1391 و ورود تجهیزات کپی و تقلبی در بازار ایران افراد سودجو برای ترغیب مشتریان ناآگاه ، ملاک اصالت و کیفیت تجهیزات را پاس کردن تست فلوک عنوان کرده و مشتریان را به کلی گمراه می کنند . در بسیاری از سایت های فروش تجهیزات شبکه با کابل و تجهیزاتی مواجه می شویم که حتی عبارت " بدون تست " در مشخصاتشان درج شده و فروشنده محصولات دارای تست را به عنوان کالای اصل  (درجه یک ساخت تُرک ، چین ، مجارستان ، عمان و ... ) و تجهیزات بدون تست را کالای کپی یا درجه دو معرفی می کند .

این در حالیست که تست Fluke فقط الزامات اجباری در استاندارد ( حداقل کیفیت / کف کیفیت ) را با هدف مراقبت از خط قرمز کیفیت کنترل می نماید و کابل های شبکه تقلبی موجود در بازار که کیفیت شان در حد Pass نمودن تست Fluke می باشد ، کیفیت پایین و ناپایداری دارند .

بنابراین چون سطح کیفی تجهیزات تقلبی و حتی High Copy هرگز فاصله مطلوبی از لبه های حداقلی استاندارد ندارند ، این گروه از تجهیزات لزوماً High performance نیستند و وضعیت اتصالات پس از مدتی کوتاه لااقل به دلیل فعل و انفعالات هوازی در محیط و یا عدم کیفیت پچ پنل ، پریزها ، پچ کورد ها و نداشتن پوشش با میکرون کافی از فلزات با رسانایی بالا مثل طلا ، پالادیم و پلاتینیوم به شدت افت خواهند کرد . به طوریکه در محصولات متفرقه نتایج تست فلوک موقتی بوده و نتایج تست فلوک پس از گذشت 4 تا  6 ماه و جریان کشیدن از کابل های برق هم جوار ، دیگر مقادیر اولیه را نشان نخواهد داد . 

لازم به ذکر است که محصولات کلیه برند های Top 10  جهان ، تلاش و موضوع رقابتشان در بازار های جهانی پرداختن به مراتب بالاتر کیفی شامل Sustainability  ،  Fault Tolerance ، EMI / EMC ، NVP  و ... که همگی برای افزایش و انباشت ذخایر Margin   برای مقابله با چالش های احتمالی به واسطه ی آلودگی های فرکانسی یا مغناطیسی می باشد .

در تمام بازار جهانی، تجهیزات Passive شبکه ، رک های شبکه، ترانکینگ ها و Soluflex و کف خواب های لُگراند فرانسه، براساس  Cat6 ,Cat5e ویا Cat6a طوری طراحی وبرآورد می گردند که 100% بستر توزیع رسانه ها اعم از دیتا، Voice وانرژی بتواند به صورت   End To End  از مزیت یکپارچگی راه حل های Legrand فرانسه بهره مند گردد. در اینصورت کل  Structure زیرساخت شبکه ارتباطی، تحت پوشش 20 سال تعهدات گارانتی کیفیت با رعایت الزامات 14گانه VDI از لُگراند فرانسه قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آدسا

آدسا ، شرکت مهندسی مشاور انفورماتیک در سطح کشور می باشد که به قصد ارائه راه حل برای مدیریت، امنیت و آنالیز تمامی بخشهای زیر ساخت اطلاعاتی و مخابراتی ، ارتباطات داده ها و کا مپیوتر سازمان ها – از پائین ترین سطوح شبکه های شما تا کاربردها و سرورهای پیش رویتان – پا به عرصه خدمت به مشتریان خود نهاده است. آدسا با تکیه بر پیشینه های خود در زمینه های الکترونیک، مخابرات و کامپیوتر، قادر گردیده است تا با ارائه خدمات برتر، امکان فعالیت و کار هوشمندانه تر و بدست آوری ارزش های بالاتر را در مقابل سرمایه گذاری در زمینه فناوری اطلاعات را برای سازمانها فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید