اطلاعات تماس
  • 031357*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007215475214690

دستاورد یک همدلی؛ شادمانی دانش‌آموزان جنوب کشور در سال تحصیلی جدید

اتفاقی زیبا که اصالت به کمک مردم رقم زد

کد: 140007215475214690

https://bit.ly/3DsUjSq

، (اخبار رسمی): بدون شک هر زمان که شرایط اقتصادی در کشوری دچار مشکل شود، همه افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد، چه آنکه بسیاری از کارخانه‌های تولیدی به دلیل همین مشکلات اقتصادی یا تعطیل شده اند یا تعدیل نیرو کرده اند.

اتفاقی زیبا که اصالت به کمک مردم رقم زد
اتفاقی زیبا که اصالت به کمک مردم رقم زد

شرکت صنایع غذایی اصالت، اما با وجود تمام مشکلات ریز و درشت اقتصادی همچنان محکم و استوار پای کار ماند و در کنار اشتغال‌زایی برای هموطنان، فعالیت های خیرخواهانه خود را بیشتر از پیش وسعت داد.

شرکت سیمین سپهر سپاهان با نام تجاری اصالت و بیش از چهار دهه سابقه فعالیت در حوزه صنایع غذایی، یکی از برندهایی است که در خاطره جمعی مردم این سرزمین جای دارد. این مجموعه علاوه بر کمک به تولید ملی و اشتغال‌زایی برای هموطنان خود، پیوسته در امور خیر نیز مشارکت داشته؛ نیازهای مردم مناطق محروم را دیده و مانند یک ایرانی اصیل برای همیاری هموطنان کم برخوردار، تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته است.

شاید بتوان گفت برند اصالت بخش بزرگی از احترام عمومی و اجتماعی کسب شده را مدیون همین مسئولیت مدنی است که توجه مدیران این مجموعه در طول مدت فعالیتش به امر معطوف بوده است.

محمدعلی هادی پور، بنیان گذار صنایع غذایی اصالت از گذشته همواره در انجام امور خیر پیش‌قدم بوده و اکنون فرزندان وی در انجام کارهای خیرخواهانه، همپا و همراه پدر شده اند تا با یاری رسانی به افراد آسیب پذیر و آسیب دیده، بخش کوچکی از مسئولیت انسانی خود را انجام دهند.

بستری مناسب برای هدایت کمک های مردمی

 شرکت صنایع غذایی اصالت تاکنون برای انجام رسالت و وظیفه انسانی خود بارها به یاری مناطق محروم جنوب کشور همت گماشته و کمک های شایان توجهی به مقوله مدرسه سازی در این مناطق کرده است.

پیرو همین موضوع این شرکت به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید بازهم به یاری دانش آموزان محروم استان سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری شتافته و با مشارکت مردم هزاران بسته کمک تحصیلی در بین آنها توزیع کرد. هدف کمپین #همراه_با_اصالت ، ایجاد بستر و مسیری مناسب برای هدایت کمک‌های مردمی به سمت کودکانی بود که در این روزگار دشوار و هفته‌های اول مهر با کمبودهایی در زمینه تهیه لوازم تحریر و وسایل مورد نیاز مواجه هستند.

توزیع هزاران بسته آموزشی_تحصیلی

شرکت اصالت برای اجرای این پویش از مردم عزیز ایران دعوت کرد تا در این قدم نیک سهیم شوند. آنچه از دل این اقدام زیبا برآمد، مشارکت قابل توجه مردم بود؛ بیش از 5 هزار بسته آموزشی_تحصیلی در بین دانش آموزان کم برخوردار مناطق محروم جنوب کشور توزیع شد تا بخشی از ملزومات مورد نیاز آنها برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شود.

به همین سادگی و براساس احساس تعلق اجتماعی و قدردانی یک برند قدیمی از مخاطبان خود و وابستگی به مسئولیت اجتماعی، دل هزاران دانش آموز کم توان مالی در روزهای نخست مهر ماه شاد شد.

این تنها بخش کوچکی از اقدامات خیرخواهانه شرکت صنایع غذایی اصالت است. این شرکت پیشتر نیز با انجام فعالیت های خیرخواهانه بسیاری از قبیل اهدا پمپ انسولین به بیماران دیابتی، اهدا صدها بسته کمک معیشتی به نیازمندان و بیش از 1000 بسته مواد غذایی به کادر درمان، اهدا کمک های مالی جهت کاشت حلزون گوش و همچنین اهدای ماسک و تخت خواب‌های بیمارستانی در ایام شیوع ویروس کرونا به یاری هموطنان خود برخاسته است.

امکان شبکه سازی و ایجاد ارتباط بین خیرین

تعهد اجتماعی و مسئولیت پذیری از سوی شرکت ها و سازمان ها در یک کشور به رشد و تعالی جامعه کمک خواهد کرد. با توجه به توانایی‌های مالی و گستردگی ارتباطات اجتماعی برندهای ایران، مخصوصا برند‌های قدیمی و ریشه دار مانند «اصالت»، ایجاد چنین کمپین‌هایی در راستای بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان ایرانی و هدایت صحیح کمک های مردمی موثر خواهد بود.

آنچه به عنوان فعالیت خیرخواهانه از شرکت صنایع غذایی اصالت دیده شد، بخشی از همین تعهد و مسئولیت اجتماعی است که برای انجام آن تمام تلاش خود را به کار گرفت.

اجرای چنین کمپینهایی می‌تواند با شبکه سازی و خلق ارتباط بین مجموعه ای از خیرین که به دنبال راه‌های ارتباطی مطمئن برای اختصاص کمک‌های بشردوستانه هستند، نسبت به نهادینه سازی حرکت اجتماعی فوق و تکرار آن موثر باشد. به امید روزی که همه با یاری یکدیگر و انجام تعهد و مسئولیت اجتماعی، دل هموطنانی که در مناطق محروم کشور زندگی می کنند را شاد کنیم.

نگاهی کوتاه به صنایع غذایی اصالت

صنایع غذایی اصالت از سال 1359 (چهل سال پیش) با هدف عرضه محصولاتی سالم و با کیفیت پا به عرصه تولید مواد غذایی گذاشت.

این مجموعه، در حال حاضر با داشتن تقریبا 85 SKU و بیش از 400 نفر پرسنل، در شهرک صنعتی جی اصفهان در حال فعالیت است. اصالت در سبد محصولات خود گروه‌هایی از محصولات متنوع مانند ترشیجات، شوریجات، آبلیموها، آبغوره‌ها، مرباجات، زیتون‌ها، رب‌ها، کنسروجات، شربت‌ها، سس‌ها، عرقیجات و غیره را داراست.

همچنین گروهی از متخصصین تحقیق و توسعه و شناخت بازار بی وقفه درحال تکمیل و به روز رسانی محصولات اصالت با توجه به نیازها و ذائقه مردم هستند.

صادرات به 25 کشور دنیا و کسب تندیس‌ها و افتخارات متعدد بخشی از دستاوردهای این مجموعه بزرگ است. می توان امیدوار بود که حرکت ها و کمپین هایی از این دست، الگویی کارآمد برای سایر برندها در خصوص اهمیت دادن به مسئولیت های مدنی و اجتماعی شان باشد.

لینک ویدئو آپارات:

https://aparat.com/v/2TVbx

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031357*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع غذایی و کشاورزی | شهر و جامعه