اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007235478717400

5 صراف برتر خارجی ارز دیجیتال

کد: 140007235478717400

https://bit.ly/3aKmpfn

، (اخبار رسمی): برای افرادی که به تازگی به این مارکت بزرگ و سودآور ارز های دیجیتال پیوستن یکی از مهم ترین و اساسی ترین سوالات اینه که چه جوری بهترین صرافی رو پیدا کنند ؟

5 صراف برتر خارجی ارز دیجیتال
5 صراف برتر خارجی ارز دیجیتال

صرافی های خارجی بهتر هستن یا ایرانی ها ؟

اگه بخوام به ساده ترین روش بهتون پیشنهاد بدم چه صرافی از همه بهتر هست میتونم بگم با وارد شدن به سایت coinmarketcap میتونید وارد بخش exchange ها بشید و چک کنید چه صرافی هایی به ترتیب از همه حجم بازار بیشتری دارن و در کل مزایای رقابتی بیشتری به نسبت سایر صرافی ها دارن .

اما اگه تو این مقاله بخوام براتون یه توضیح مختصری از مواردی که صرافی های برتر دارن بدم و به چند صرافی که به نظر بهتر از مابقی صرافی ها هستند بپردازم

باید بگم صرافی های ایرانی به نسبت صرافی های خارجی از قابلیت های کمتری برخوردارن و واضح هست که حجم بازار خیلی کمتری هم به نسبت صرافی های بین المللی دارن و همین مسئله محدودیت های خاص خودش روبرای کاربران ایجاد میکنه .

اما شما میتونید با احراز هویت در صرافی های ایرانی و تبدیل پول ملی کشور خودتون (ریال) به تتر ، مستقیما تتر ها رو به صرافی خارجی بزنید و اصل خرید و فروش خودتون رو در صرافی های خارجی انجام بدین .

جدا از این مسئله ی حجم معاملات در صرافی های ایرانی که به نسبت حجم معاملات در سطح بین الملل خیلی کمتر هست ، صرافی های ایرانی یه سری از قابلیت ها مثل باز کردن معاملات آتی یا بخش margin یا موارد دیگه رونداره و اگر هم داشته باشن فعلا باگ های زیادی داره و من بهتون توصیه میکنم از صرافی های ایرانی بیشتر برای دریافت تتر یا نقد کردن سرمایه خودتون استفاده کنید .

و یک توصیه ی مهم کلی که برای همه ی صرافی ها مورد توجه هست اینه که به هیچ عنوان مبالغ عمده از سرمایه خودتون رو داخل کیف پول صرافی ها قرار ندین چون احتمال سرقت و هک شدن و اختلاص و ... موارد دیگه وجود داره .

پس سرمایه های اصلیتون رو همیشه داخل کیف پول خودتون نگه دارین

و درباره این مسئله تفاوتی هم بین صرافی های ایرانی و خارجی وجود نداره .

پس صرافی ها رو فقط برای خرید و فروش ارز مورد نظرمون استفاده میکنیم یا برای نوسان گیری با حجم پول کم از صرافی های خارجی استفاده میکنیم .

حالا اگه بخوایم در بین صرافی های ایرانی چند مورد از بهترین هارو معرفی کنیم ، لیست به خصوصی وجود نداره و هر صرافی مزایا و مشکلات خودش رو داره

اگه بخوایم رنکینگ صرافی های خارجی رو به ترتیبی که امروز در سایت coinmarket cap هست بررسی کنیم ، به ترتیب زیر میتونیم اشاره کنیم :

1.صرافی بایننس ( binance )

صرافی Binance بزرگترین صرافی رمز ارز جهان از نظر حجم معاملات هست وعلاوه بر این بلاکچین مختص به خودش رو داره .این صرافی در تاریخ یکم جولای ۲۰۱۷، برای جذب سرمایه‌ی اولیه‌ی مورد نیاز خودش از طریق یک ico به ارزش ۱۵ میلیون دلار را با موفقیت برگزار کرد و در قبال آن توکن BNB به افرادی که در این پروژه سرمایه گذاری کردند ارائه داد و ارز BNBیک توکن بر بستر ERC-20. سپس این صرافی شبکه بلاک چین خود را تحت عنوان شبکه بلاکچین Binance راه‌اندازی کرد. در گام بعدی بایننس شبکه Smart Chain خود را نیز ارائه داد که بستری برای نوشتن قرارداد هوشمند است. همانند آن چیزی که اتریوم ارائه می‌دهد.

به همین دلایل و مزایای دیگه ای که این صرافی داره ، در دسته بندی صرافی ها به اولین صرافی در سطح جهان تبدیل شده است .

Coinbase Exchange.2

اگه بخوایم با هم صرافی coinbase که دومین صرافی هست که در لیست coinmarket cap هست رو باهم بررسی کنیم

میتونیم به این موارد اشاره کنیم که رابط کاربری ساده ای داره و همچنین بستری امن و قانونی برای انجام مبادلات ارز های دیجیتال هست و یک قابلیت بسیار مهم و قابل توجه از این صرافی اینه که معاملات فیات رو می پذیره و فقط 4 ارز دیجیتال معتبر را ارائه می دهد. BTC ، LTC ، ETH و BCC

از دیگر مزایای این صرافی این هست که روش های پرداخت چندگانه داره و به راحتی به حساب های بانکی ایالات متحده متصل میشه و از سیاستهایی پیروی می‌کند که آن را شفاف و قابل اعتماد می‌کنه و همچنین به GDAX متصل میشید و به تریدینگ ارز دیجیتال میپردازید .

همچنین دبیت کارت Coinbase به عنوان Shift Card معروفه که برای کاربران ایالات متحده قابل استفاده هست .

در کنار این مزایا و قابلیت هایCoinbase باید اشاره کنم که قابلیت های بسیار متنوع دیگه ای هم وجود داره که باعث شده این صرافی هم در جایگاه دومو در کنار بهترین صرافی های جهان دسته بندی بشه .

FTX.3

در حال حاضر سومین صرافی مطرح دنیا صرافی FTX هست که اگه بخوایم یه مروری از مزایای این صرافی هم داشته باشیم میتونیم به این موارد اشاره کنیم .

محصولات نوآورانه این صرافی، معاملات آپشن بیت کوین، معاملات مارجین با پشتیبانی از بیش از 45 نوع توکن، 20 پروتکل سواپ دائمی، معاملات مشتقه MOVE و بازارهای پیش بینی مختلف رو شامل میشه .

این صرافی به طور منظم، امکان دسترسی به معاملات اسپات رو فراهم می‌کنه و از انتقال ارزهای فیات و طیف وسیعی از رمزارز ها مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و دستچینی ازاستیبل کوین های معتبر پشتیبانی می‌کنه .

خدمات FTX در جهتی تنظیم شده که نیازهای هر دو نوع کاربر اشخاص حقیقی (خرده فروش) و اشخاص حقوقی (معامله گران کلان) رو پوشش می‌ده .

پلتفرم این صرافی همچنین دارای سرویس معاملات فرابورس (OTC) هست . این افزونه فضای مناسبی برای تریدرهایی است که می‌خواهند فارغ از الزامات سخت‌گیرانه‌ی بازارهای بورس رسمی، به صورت مستقیم به داد و ستد ارز دیجیتال بپردازند.

این صرافی هم با قابلیت های جذابی که داره تونسته رتبه سوم رو در بین صرافی های موجود به دست بیاره و مال خود کنه .

Gate. Io.4

صرافی چهارم در دسته بندی سایت کوین مارکت کپ ، صرافی Gate. io هست

صرافی Gate. io رمز ارزهای زیاد و متنوعی را برای معامله پشتیبانی می کنه، اما متاسفانه به دلیل تحریم، کاربران ایرانی نمی توانند در آن با مدارک ایران احراز هویت کنند و در نتیجه قادر به فعالیت نیستند. این صرافی چندین ساله که در این فضا فعالیت می ‌کنه و تنها یک نگرانی امنیتی در آن وجود داشته که آن هم منجر به از بین رفتن وجوه هیچ کاربری نشده .

در حالی که امنیت این صرافی به نسبت بسیاری از صرافی‌های مشهور و برتر بسیار بهتره، اما ارتقاهای بیشتری باید انجام بگیره . البته تنها در صورتی می توانید از این صرافی استفاده کنید که در لیست کشور های تایید شده باشید 

kucoin.5

در جایگاه پنج صرافی کوکوین رو داریم که با هم به بعضی از مزایای این صرافی محبوب بین ایرانی ها میپردازیم .

امنیت دارایی: کوکوین علاوه بر استفاده از احراز هویت چند عاملی از اقدامات امنیتی بسیار دیگری برخوردار است.

خدمات پشتیبانی: صرافی کوکوین به سیستم پشتیبانی بسیار قدرتمندی مجهز است. شما می‌توانید با ابزارهای مختلفی همچون ایمیل یا وب سایت خودِ این صرافی، با پشتیبانی آن‌ها در ارتباط باشید.

رابط کاربری ساده: پلتفرم صرافی کوکوین علاوه بر ایجاد بستری بسیار قدرتمند در زمینه تجاری، کاملا ساده و قابل فهم برای همگان طراحی شده است. استفاده از این صرافی کوچک‌ترین ابهام و پیچیدگی را برای کاربران خود به همراه ندارد.

کارمزد بسیار پایین: همان‌طور که در چند سطر بالا توضیح دادیم، معاملات صورت گرفته در این صرافی با کارمزد بسیار اندک و ناچیزی همراه خواهد بود.

سخن آخر ، برای اینکه بتونید بهترین صرافی رو انتخاب کنید بهتره اطلاعات خودتون رو در زمینه ی ارز های دیجیتال و در کل بازار های مالی افزایش بدین تا به طور مطمئن تر بتونید بهترین صرافی رو انتخاب کنید .

بهترین روش برای بالا بردن اطلاعات شما در مورد بازار ارز های دیجیتال این هست که یه آموزش جامع و کامل رو انتخاب کنیدو از ابتدا ، اصطلاحات بازار رو یادبگیرید و جلو برید تازمانی که بتونید با اعتماد به خودتون ، سرمایتون رو با بالا ترین میزان امنیت وارد این بازار کنید و در تمام زمینه های مرتبط به این امور آگاه و مطلع باشید .

پیشنهاد شخصی بنده به شما عزیزان این هست که بدون شناخت افرادی که در این حوزه فعالیت دارن ، به هیچ عنوان اقدام به خرید دوره ها و بسته های آموزشی نکنید .

و حتما قبل از دنبال کردن آموزش های یک گروه یا یک فرد در این حوزه به شناخت کافی از سطح دانش و اطلاعات افراد رسیده باشید .

برای راهنمایی هر چه بیشتر شما عزیزان ، بنده پیشنهاد میکنم دوره آموزش رایگان ارزدیجیتال جناب مهندس دارا صد هزاری که یکی از اساتید بسیار با تجربه در بازار های مالی و به ویژه ارز های دیجیتال هستند رو با توجه کامل ببینید .

این دوره آموزشی یکی از بهترین و کامل ترین دوره های آموزشی رایگان درباره ی این بازار مالی سرشار از سود و درآمد دلاری هست که بهتون پیشنهاد میکنم دیدنش رو از دست ندین .

و همچنین بعد از دیدن این دوره شما میتونید با مراجعه روزانه به سایت مهندس صد هزاری از تحلیل های رایگان موجود در بخش تحلیلکده ی سایت استفاده کنید و با سود دلاری تیم ترید مجموعه آلند هراه باشید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه