اطلاعات تماس
  • 025453*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007245479517405

راهنمای خرید قهوه با پروفایل مناسب " بهترین نوع قهوه "

کد: 140007245479517405

https://bit.ly/3bUxpro

، (اخبار رسمی): قهوه های متفاوتی در بازار مشاهده می کنید و هر یک از آنها طعم های متفاوتی داشته و وقتی با یکدیگر ترکیب می شوند می توانند خواص خارق العاده ای را برای فرد مصرف کننده داشته باشد. قهوه خواصی بی شماری داشته و اگر بیش از 1 الی 2 فنجان در روز بنوشیم باعث استرس ...

راهنمای خرید قهوه با پروفایل مناسب " بهترین نوع قهوه "
راهنمای خرید دانه های قهوه متناسب با طبع بدن شما

برای اینکه بتوانید بهترین پروفایل قهوه را برای خود انتخاب کنید این گزارش تکمیلی را برای شما آماده کرده ایم تا در نهایت بتوانید متناسب ترین دانه های قهوه را خریداری کنید.

برای بسیاری از افراد قهوه به عنوان یک عادت بوده و برای شروع یک روز خوب و مبارزه با خستگی می توانیم از قهوه استفاده کنیم. در واقع ذهن بسیاری از افراد برای راهنمای خرید قهوه بسیار گنگ بوده و اطلاعات کافی در این زمینه نداشته و هر بار که قهوه را مصرف می کنند طعم های متفاوتی را تجربه می کنند.

راهنمای خرید قهوه

قهوه های متفاوتی در بازار مشاهده می کنید و هر یک از آنها طعم های متفاوتی داشته و وقتی با یکدیگر ترکیب می شوند می توانند خواص خارق العاده ای را برای فرد مصرف کننده داشته باشند. قهوه خواصی بی شماری داشته و اگر بیش از 1 الی 2 فنجان در روز بنوشیم باعث استرس بیش از حد و تپش قلب بالا را در فرد مصرف کننده را می توانیم مشاهده کنیم. در این مطلب راهنمای خرید قهوه را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید بهترین پروفایل قهوه را برای خود آماده کنید.

طعم و عطر قهوه می تواند خواص بیشمار آن را مشخص کند. در بازار و فروشگاه های قهوه " اسپرسو میکر ، کافی مافی ، دی جی کالا و ... مشاهده می کنید که دانه های قهوه بیشماری برای مصرف وجود دارد اما قهوه متناسب برای شما کدام گزینه است ؟؟؟ با ما همرا باشید تا راهنمای خرید قهوه را به طور کامل شرح دهیم..

دانه های قهوه بر چه اساسی طبقه بندی می شوند؟

دانه های قهوه در جهان بیش از 100 گونه مختلف شناخته شده و 2 نوع دانه قهوه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. که در ادامه این 2 نوع قهوه را باهم بررسی می کنیم.

قهوه عربیکا

با بررسی و آزمایشات های جهانی این گیاه دارای چندین گونه بومی اتیوپی است و در ارتفاعات بین 900 تا 2000 متر از سطح دریا رشد می کنند. قهوه عربیکا دارای کافئین پایین و طعم و عطر بی نظیر است.

قهوه روبوستا

منشا دانه های قهوه در زئیر بوده ، اما در مناطق مختلف با ارتفاع 200 تا 600 متر بالاتر از سطح دریا با آب و هوای گرم رشد می کند. روبوستا دارای کافئین بسیار بالایی بوده و می تواند 2 برابر بیشتر نسبت به عربیکا کافئین تولید کند.

برای اینکه بتوانید بهترین پروفایل قهوه را برای خود انتخاب کنید این گزارش تکمیلی را برای شما آماده کرده ایم تا در نهایت بتوانید متناسب ترین دانه های قهوه را خریداری کنید.

مشخصات

منطقه

کشور

طعم شیرین و عطر سبک

آمریکای جنوبی

برزیل

طعم اسیدی

آمریکای جنوبی

مکزیک

طعم خیلی تلخ ، پرجنب و جوش ، اسیدی متوسط

آمریکای جنوبی

کلمبیا

طعم شیرین و عطر تنومند

آمریکای جنوبی

کاستاریکا

اسدیته بالا و عطر بسیار شدید

آفریقا

تانزانیا

اسیدی و طعم بسیار شیرین

آفریقا

اتیوپی

طعم کاملا میوه ای

آفریقا

کنیا

طعم بسیار تلخ

آسیا

اندونزی

طعم اسیدی قوی

آسیا

اندونزی

 

چه نوع قهوه ای را در فروشگاه های آنلاین تهیه کنیم؟

قهوه را می توانیم در 4 نوع مختلف تهیه کنیم. در جداول راهنمای خرید قهوه وجود دارد و می توانید به راحتی قهوه متانسب با بدن خود را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

  • قهوه فوری :  می توانیم قهوه فوری را با آب یا شکر تهیه کنیم و احتیاج به قهوه ساز برقی و دستی نیست و به راحتی می توانیم با تبخیر آب قهوه فوری را ظرف مدت 5 دقیقه دم آوری کنیم. قهوه بدون کافئین : قهوه بدون کافئین دارای طعم و عطر معمولی می باشد. این قهوه متناسب با افرادی است که تپش قلب بالایی دارند. قهوه آسیاب شده : قهوه های آسیاب شده فقط برای حفظ عطر و طعم قهوه بسته بندی می شوند تا عطر و بو آنها از بین نرود. دانه های قهوه کامل : قهوه طبیعی که حتما باید قبل از دم آوری آنها را آسیاب کنیم تا خواص آن بعد از دم آوری قابل استفاده باشد.

سخن آخر

 

افرادی که تپش قلب بالا و استرس و جوش های صورت زیادی دارند حتما از قهوه عربیکا استفاده نموده یا ترکیبی از قهوه عربیکا و روبوستا 80 – 20 استفاده کنند. و افرادی که دارای این علائم نیستند می توانند در روز یک فنجان قهوه را میل کنند " نکته : قهوه را باید بعد از ساعت 11 الی 12 ظهر مصرف کنیم. دلیل این موضوع چیست ؟ در این زمان کورتیزول در مقدار بسیار پایینی قرار دارد و به همین خاطر در برابر کافئین مقاومت کرده و باعث استرس بالا و هدر رفتن انرژی شما خواهد شد.

 

منبع : /https://espressomaker.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 025453*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی