اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007245480017407

پربازدید ترین مدل‌های پرده سال ۲۰۲۱

کد: 140007245480017407

https://bit.ly/3lNkz3T

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که همه ما می‌دانیم، پرده یکی از تاثیرگذارترین عناصر در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود اگر در انتخاب آن‌ها دقت کافی داشته باشید می‌توانید با برقراری تناسب میان پرده‌ها با فرش و مبلمان محیط آرام بخشی را ایجاد کنید.

پربازدید ترین مدل‌های پرده سال ۲۰۲۱
پربازدید ترین مدل‌های پرده سال ۲۰۲۱

برترین پرده‌های امسال

همانطور که همه ما می‌دانیم، پرده یکی از تاثیرگذارترین عناصر در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود اگر در انتخاب آن‌ها دقت کافی داشته باشید می‌توانید با برقراری تناسب میان پرده‌ها با فرش و مبلمان محیط آرام بخشی را ایجاد کنید.

از هارمونی رنگ‌ها غافل نشوید امسال بیشتر به رنگ‌ها توجه شده است و تاثیر بسزایی در افراد ایجاد کرده؛ از طرفی دیگر به دلیل بالا رفتن قیمت پرده‌ها حتما در انتخاب خود دقت کنید و زمان کافی را برای این کار اختصاص دهید تا بتوانید حداقل چندین سال از آن‌ها استفاده کرده بدون آن که از دنیای مد عقب بمانید.

 امروزه سبک مینیمال طرفداران بیشتری داشته و افراد بیشتر به سمت سادگی می‌رود هر چند که هنوز هم افرادی هستند که سبک‌های مجلسی و سلطنتی را می‌پسندند اما سادگی حرف اول را می‌زند،  می‌توان تا مدت‌های بسیار زیادی همواره از آن‌ها استفاده کرد و با بودجه بسیار معقولی مناسب‌ترین پرده را خریداری کرد.

در نهایت شما هستید که باید در محیط خود احساس راحتی داشته و حال خوبی را تجربه کنید پس می‌توانید به سبک و سیاق خودتان مدل مورد نظر را انتخاب کرده و آن‌ها را سفارش دهید. از دید شما امکان دارد که برترین مدل‌های پرده هم به نظرتان ساده یا تجملاتی بیاید،  لازم است که حتماً مدل‌های مختلف روز را مورد بررسی قرار داده تا به مدل مد نظر خود برسید.

 این شما هستید که در نهایت باید احساس خوشایندی داشته باشید. توصیه ما به شما این است که هیچگاه خودتان را تحت فشار قرار ندهید که حتما مطابق با آخرین تغییرات روز پیش روید؛ شما می‌توانید بدون در نظر گرفتن این موارد و با بهره‌گیری از خلاقیت و سلیقه خود به مدلی و طرحی برسید که از باشکوه ترین مدل‌های روز،  چشم نواز تر شود  و توجه همگان را به خود جلب کند.

پرده زبرا

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که نور و روشنایی محیط برای شما حائز اهمیت است،  ما به شما  قیمت پرده ‌زبرا را پیشنهاد می‌کنیم این مدل پرده می‌تواند به خوبی میزان نور وارد شده را کنترل کنند و در عین حال بسیار ساده است.

 امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.  این مدل پرده‌ها می تواند در دکوراسیون داخلی وسایر محیط‌ها مورد استفاده قرار گیرند.  پرده‌های زبرا پرده‌هایی راه راه است؛  همانطور که از اسم آن‌ها پیداست شبیه خطوط بدن حیوانی به نام گورخر است این خطوط به صورت پشت سر هم یا یکی در میان قرار گرفته و در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع موجود است.

این مدل پرده شباهت بسیار زیادی به پرده‌های کرکره‌ای داشته و می‌توان از تفاوت آن‌ها به جنس پارچه اشاره کرد این پرده‌ها نقاط قوت بیشتری نسبت به پرده‌های کرکره‌ای دارند. این  مدل پرده مناسب کسانی می‌باشد که می‌خواهند بدون باز کردن این پرده‌ها از نور خورشید بهره‌مند شوند و در نهایت می‌توان به راحتی آن‌ها را شستشو داد و با نصب بسیار راحت در کمترین زمان به آراستگی رسید البته دوام و عمر زیاد آن‌ها همواره از نقاط کلیدی  است.

پرده شید

در قسمت قبلی با پرده زبرا آشنا شدیم حالا با هم دیگر تفاوت این پرده با پرده زبرا را بیان خواهیم کرد.  یکی از مهم‌ترین تفاوت این دو مدل پرده این است که پرده شید سایه روشنی را برای شما ایجاد نخواهد کرد و برای داشتن نور حتماً باید آن را باز و بسته کرد اما در پرده‌های زبرا نیاز به این کار نیست و شما همواره می‌توانید از نور خورشید بهره‌مند شوید.

این مدل پرده‌ها در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. معنای واژه شید سایه است، این مدل پرده‌ها می‌توانند در اماکن تجاری و اداری مناسب باشد این پرده از یک لایه پارچه تشکیل شده که به صورت مکانیزمی جمع می‌شود و حول یک محور به سمت بالا جمع خواهد شد. این  پرده‌ها را می‌توان از متریال مانند کتان،  پلی استر،  پنبه و سایر مواد دیگر ساخت.

پرده رومن

یکی از اجزای اصلی هر فضایی از جمله منازل شما،  پرده خانه می‌باشد.  اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید با صرف هزینه کم تفاوت چشمگیری را در محیط خود ایجاد کنید پرده رومن انتخاب بسیار درستی برای شماست که می‌تواند در عین سادگی جلوه زیبایی را برای محیط شما به ارمغان بیاورد این مدل پرده یکی از مدل‌های جدیدی می‌باشد که بدون آستر است.

در این مدل چین خوردگی‌هایی مشاهده می‌شود که در هنگام جمع شدن به صورت منظم به سمت بالا حرکت خواهد کرد. در حالی که این پرده‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در بازار موجود است،  بسیار سبک و ساده بوده و می‌توان به راحتی با تنظیم کردن آن نور کمتر و یا بیشتری را به محیط وارد کرد.

 نصب این مدل پرده‌ها بسیار راحت بوده و برای تمیز کردن آن‌ها نیاز به حرفه و دستور عمل خاصی نیست.  این پرده‌ها یکی از مدل‌های بسیار مدرن امروزی می‌باشد که ساده و به نسبت از قیمت کمتری برخوردار است در کنار همه این نکات از مزایای آن نمی‌توان به راحتی غافل شد.

این مدل پرده‌ها در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها به چشم می‌خورد که به طور کل می‌تواند حس خوشایندی را برای افراد حاضر ایجاد کند.  همچنین اگر در ساختار و دوخت این پرده‌ها از مغزی دوزی استفاده شود، جلوه خاص تری را به محیط می‌بخشند.

به طور کلی از این مدل پرده‌ها در چیدمان‌های کلاسیک و خاص مورد استفاده قرار داده و در لابی هتل‌ها،  ویلاها و برج‌ها قابل مشاهده است.  جنس اغلب این مدل پرده‌ها از کتان، مخمل و ساتن بوده و نیازی به آستری پرده ندارد.

در نظر داشته باشید که این مدل پرده ‌ها در هنگام پایین بودن و باز شدن به صورت کاملاً صاف قرار گرفته و در هنگام جمع شدن به صورت مساوی پشت سرهم قرار خواهند گرفت. حرکت آن‌ها به صورت عمودی است.  این پرده در سبک‌های مختلفی از جمله سبک آبشاری و کلاسیک دیده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل