کد: 140007245480217411

کفپوش آنتی استاتیک چیست؟

کد: 140007245480217411

https://bit.ly/30zeKin

، تهران , (اخبار رسمی): زمانیکه یک سطح باردار در تماس با جسم دیگر قرار می گیرد، تخلیه الکترواستاتیک انجام می شود. حالا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که وظیفه و کاربرد کفپوش آنتی استاتیک چیست؟

کفپوش آنتی استاتیک چیست؟
کفپوش آنتی استاتیک چیست؟

این نوع کفپوش های صنعتی مانع از تخلیه الکتریکی سطح می شوند. به عبارت دیگر با استفاده از این نوع کفپوش ها هیچگونه برق گرفتگی در محیط ایجاد نخواهد شد. البته در بسیاری از مواقع تخلیه الکتروستاتیک خطر جدی ایجاد نمی کند.

اما در محیط های خاصی ممکن است خطر آفرین باشد. بهتر است در محیط های خاص از  کفپوش آنتی استاتیک استفاده شود. در اینصورت امنیت کارکنان و مراجعان حفظ خواهد شد. کفپوش های آنتی استاتیک با تخلیه بار از ایجاد ضرر و زیان به افراد و تجهیزات موجود در محیط جلوگیری می کنند.

بهتر است بدانید که هر گونه تحرک مانند راه رفتن و یا حرکت تجهیزات و وسایل نقلیه در محیط های حساس، الکتریسیته ساکن تولید می کند. به همین دلیل استفاده از این نوع کفپوش صنعتی برای محیط های خاص ضروری است.

ویرا اپوکسی نمایندگی فروش انواع کفپوش آنتی استاتیک در ایران

کی از نکات مهم خرید کفپوش آنتی استاتیک انتخاب مرکز و فروشگاه معتبر است. مراکز معتبر محصولات خود را با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهند.

شما با انتخاب فروشگاهی معتبر می توانید محصول با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. از طرفی تعداد تولید کنندگان کفپوش های صنعتی در بازار بسیار زیاد است. به همین دلیل انتخاب فروشگاه معتبر برای کاربران کار چندان راحتی نیست.

یکی از نمایندگی های معتبر در ایران ویرا اپوکسی است. شرکت ویرا اپوکسی با تأسیس نمایندگی های مختلف در سراسر ایران توانسته است نیاز مشتریان خود را برطرف کند. شما در هر کجای ایران که باشید با مراجعه به نمایندگی های معتبر ویرا اپوکسی می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. شرکت ویرا اپوکسی تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد.

هنگام خرید کفپوش آنتی استاتیک به این نکات توجه کنید! قبل از خرید کفپوش آنتی استاتیک باید به ویژگی های آن و اینکه کفپوش آنتی استاتیک چیست و چه کاربردی دارد توجه کنید. یکی از نکات مهم خرید کفپوش آنتی استاتیک مسئله نگهداری آن است.

قبل از خرید کفپوش اپوکسی باید به هزینه های نگهداری، تعمیر و ترمیم آن دقت کنید. شما نمی توانید روی کفپوش آنتی استاتیک را بپوشانید، زیرا این امر سبب عایق بندی نقاط اتصال آن به زمین می شود. توصیه ما به شما این است که قبل از خرید کفپوش آنتی استاتیک با نیازمندی های کفپوش مورد نظر خود آشنا شوید.

با گنجاندن هزینه های تعمیر و نگهداری در بودجه خود تصویر واقعی تری از هزینه کفپوش خواهید داشت. در نظر داشته باشید که کفپوش های آنتی استاتیک از شرایط لایه زیرین خود مستقل نیستند.

شما باید قبل از نصب به شرایط لایه زیرین کفپوش توجه کنید، زیرا زیرکف نامطلوب سبب کاهش کارایی و دوام کفپوش خواهد شد. در صورت وجود هر گونه مشکل در زیرکف قبل از نصب کفپوش باید مشکلات آن برطرف شود.

از دیگر نکات مهم خرید کفپوش آنتی استاتیک توجه به چگونگی نصب آن است. استفاده از نصاب غیرحرفه ای انتظارات شما را از کفپوش زیر سوال خواهد برد. توصیه ما به شما این است که صرف نظر از قیمت نصب کفپوش، پیمانکار را با توجه به تجربه، شهرت و اعتبار آن انتخاب کنید.

اجرای کفپوش آنتی استاتیک توسط متخصصان ویرا اپوکسی

یکی از مسائل بسیار مهم بعد از خرید کفپوش آنتی استاتیک چگونگی نصب آن می باشد. بهتر است بدانید که اجرای کفپوش آنتی استاتیک نیازمند تجربه و مهارت بالا می باشد. اجرای کفپوش بر کیفیت نهایی و کارایی آن بسیار موثر است.

یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه اجرای کفپوش آنتی استاتیک شرکت ویرا اپوکسی می باشد. نیروهای متخصص و ماهر شرکت ویرا اپوکسی قادر هستند کفپوش آنتی استاتیک را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند. از نکات مهم اجرای کفپوش آنتی استاتیک، آماده سازی سطح زیرین کفپوش است.

سطح قبل از نصب باید با دقت بالا خشک شود. حداکثر رطوبت سطح زیر لایه 5 درصد است. همچنین زیرکف باید عاری از هر نوع آلودگی باشد. نیروهای متخصص شرکت ویرا اپوکسی از تجهیزات ویژه ای از قبیل ساب برای آماده سازی سطح استفاده می کنند. نیروهای ماهر این شرکت معتبر با بکارگیری دانش و مهارت خود و استفاده از تجهیزات پیشرفته به صورت تخصصی کفپوش اپوکسی را نصب می کنند.

قیمت اپوکسی آنتی استاتیک بر چه اساسی تأمین می شود؟

یکی از موارد بسیار مهم برای مشتریان قیمت کفپوش آنتی استاتیک است. عوامل مختلفی بر قیمت کفپوش آنتی استاتیک موثر هستند. یکی از عوامل مهم بر قیمت این نوع کفپوش مقاومت الکتریکی آن است. هر چقدر مقاومت الکتریکی کفپوش بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت کفپوش آنتی استاتیک می توان به متراژ اجرا، کیفیت زیرکف، نوع زیرسازی و ضخامت پوشش اجرایی آن اشاره کرد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت کفپوش، انتخاب فروشگاه مناسب است. شما با انتخاب فروشگاه و شرکت معتبر می توانید محصول با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از شرکت های معتبر موجود در بازار شرکت ویرا اپوکسی است. این شرکت معتبر تمامی محصولات خود را به همراه ضمانت در اختیار کاربران قرار می دهد.

آیا کفپوش ضد الکتریسیته ساکن همان آنتی استاتیک است؟

منظور از تخلیه بار الکتریسیته ساکن جرقه بین سطح باردار با جسم رسانا است. این تخلیه بسیار سریع اتفاق می افتد و در حالت هایی ممکن است موجب آتش سوزی و انفجار شود. از طرفی یکسری تجهیزات الکترونیکی از قبیل مدارهای مجتمع، میکرو تراشه ها و ماشین آلات به تخلیه بار الکتریکی حساسیت دارند.

موقع کار با این تجهیزات حتی اگر به لباس های حفاظتی ضد الکتریسیته مجهز باشید، امکان تماس ناخواسته وجود دارد. این امر ممکن است سبب حادثه ناگهانی شود. برای افزایش امنیت محیط و کارکنان باید از وقوع جرقه جلوگیری کرد.

یکی از راهکارهای جلوگیری از ایجاد جرقه استفاده از کفپوش آنتی استاتیک یا همان کفپوش ضد الکتریسته ساکن می باشد. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاد که کفپوش آنتی استاتیک چیست و چگونه می تواند از ایجاد جرقه جلوگیری کند.

در واقع کفپوش آنتی استاتیک به عنوان کفپوش ضد الکتریسیته ساکن مانع از تخیله الکتریکی ساکن می شود. در اینصورت در محیط های حساس هیچگونه حادثه ای اتفاق نخواهد افتاد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل