اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007245480417410

عذرخواهی ایزی لایف از استاد شفیعی کدکنی در طی بیانیه شرکت زرین رویا

کد: 140007245480417410

https://bit.ly/3aGV8KP

، (اخبار رسمی): به دنبال واکنش کاربران فضای مجازی در خصوص انتشار تصویر استاد دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی و برخی از چهره‌های هنری در کنار لوگوی برند ایزی لایف در صفحه‌ی اینستاگرام این برند، گروه زرین رویا مالک و صاحب برند «ایزی لایف» بیانیه‌ای را منتشر کرد.

عذرخواهی ایزی لایف از استاد شفیعی کدکنی در طی بیانیه شرکت زرین رویا
عذرخواهی ایزی لایف از استاد شفیعی کدکنی در طی بیانیه شرکت زرین رویا

این شرکت در بیانیه‌ی رسمی خود ضمن تاکید بر موازین و رویه‌های تجاری و حقوق مالکیت فکر و حق شهرت اشخاص، از رویدادهای پیش آمده عذرخواهی کرد. 

متن کامل بیانیه گروه زرین رویا به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

گروه زرین رویا، مالک و صاحب برند و علامت‌تجاری «ایزی‌لایف»، پیرو اتفاقات اخیر در خصوص موضوع «‌استفاده از نام مفاخر ایران‌زمین» در صفحۀ متعلق به این گروه در پلت‌فرم اینستاگرام (قسمت هایلایت)، با اطلاع و آگاهی کامل از موازین و رویه‌های تجاری مشروع، حقوق مالکیت فکری و نیز حق بر شهرت اشخاص شهیر و نامدار، بدینوسیله با ابراز نهایت تأسف و اندوه خود از وقایع پیش‎‌آمده و نیز با قبول مسوولیت نسبت به کلیۀ عواقب و آثار سوء برخاسته از پویش انگیزشی این گروه، آمادگی خود جهت جبران کلیۀ خسارات مادی و معنوی وارده در اثر معرفی این اسامی مبارک در کنار برند خود در پویش مورد اشاره را اعلام می‎دارد.

بی‌شک این گروه خود را مکلف می‌داند تا با هدف توقف اقدامات آن‌دسته از اشخاص و پلت‌فرم‌های مجازی که پویش انگیزشی این گروه را دستمایۀ تعرض به ساحت نام و شخصیت مفاخر بزرگ ایران‌زمین قرار دادند و نیز ترمیم آثار سوء آن، بلافاصله تمامی قوای خود را بسیج نماید.

این گروه ضمن تأکید بر مسوولیت و مراتب تأسف و ناراحتی خود، هرگونه شائبۀ قصد و یا انگیزۀ استفادۀ تبلیغاتی و تجاری از نام مفاخر ایران‌زمین و نیز هرگونه شایعه مبنی بر استفاده و یا قصد استفاده از نام و تصویر مبارک مفاخر ایران‌زمین در هر مرحله از تولید، بسته‌بندی، عرضه و یا توزیع محصولات متعلق به این گروه را قاطعانه تکذیب کرده و حقوق خود نسبت به این‌قبیل اتهامات را محفوظ می‌دارد.

این گروه، به‌عنوان کم‌ترین عضو ایران‌زمین، همواره پاسداشت و حفاظت از نام، عنوان، حریم، حرمت و میراث بزرگان و مشاهیر این سرزمین در هر عرصه‌ای را هم‌چون سایر آحاد جامعه، یک تکلیف و چه بسا یک رسالت برای خود می‌داند و برای نیل به چنین مقصود ارزشمندی، کوتاهی و یا خطای عملکردی خود را صمیمانه می‌پذیرد.

این گروه بدواً از یکایک بزرگانی که نام مبارکشان در این پویش درج شده بود و نیز از جامعۀ دانشگاهیان، جامعۀ فرهنگ و هنر، فعالان محیط زیست و علاقه‌مندان و دوستداران ایشان و هم‌چنین مخاطبان گروه زرین‌رویا و در آخر، عموم جامعه عذرخواهی کرده و در ادامه، بیش از پیش بر تعهد واثق خود در پیش‌گیری از بروز وقایع مشابه اهتمام خواهد ورزید.

در پایان این گروه واجب می‌داند تا مراتب امتنان و قدردانی خود از رویکرد مشفقانه و پدرانۀ مدیر محترم فضای مجازی متعلق به حضرت استاد جناب آقای دکتر شفیعی کدکنی نسبت به خود را ابراز نماید.

کلیۀ اسامی درج شده در پویش انگیزشی این گروه به‌ترتیب حروف الفبا به این شرح بودند:

سرکار خانم آهو خردمند (هنرپیشه، مترجم) جناب آقای سیاوش دین‌وردی (مسن‌ترین داوطلب کنکور سراسری) جناب آقای دکتر محمدرضا شفیعی‌کدکنی (ادیب، نویسنده، شاعر، استاد دانشگاه) سرکار خانم شمسی فضل‌الهی (نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده) سرکار خانم مه‌لقا ملاح (معروف به مادر محیط زیست ایران) جناب آقای علی نصیریان (هنرپیشه) و سرکارخانم شیرین یزدان‌بخش (هنرپیشه)

هرگونه استفاده از اسامی ذکر شده به‌همراه نام گروه زرین‌رویا و یا هریک از برندها و علایم‌تجاری متعلق به این گروه، بدون انتشار متن کامل این بیانیه ممنوع بوده و گروه زرین‌رویا کلیۀ حقوق خود در این خصوص را محفوظ می‌دارد.

لینک بیانیه شرکت ایزی لایف:

https://easylife.ir/%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%db%8c%d9%87/

### پایان خبر رسمی