اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007255481917417

چگونه یک شغل جدید پیدا کنیم؟

کد: 140007255481917417

https://bit.ly/3ncu4dy

، (اخبار رسمی): اگر فرض را بر آن بگیریم که رزومه شما کامل و واجد همه شرایط لازم است، حالا وقت آن است که برای یافتن شغل جدید خود قدم بردارید.

چگونه یک شغل جدید پیدا کنیم؟
چگونه یک شغل جدید پیدا کنیم؟

رزومه شما کامل است. براساس کلمات کلیدی بهینه‌سازی شده، صنعت‌محور است، پر از دستاوردهاست، توسط داده‌های مختلف پشتیبانی می‌شود و توسط یک فرد متخصص بازبینی شده و مورد تایید قرار گرفته است. یک بار دیگر جملات قبلی را بخوانید، اگر رزومه شما شرایطی که به آن‌ها اشاره کردیم را دارا باشد، حالا وقت آن است که دنبال یک شغل جدید بگردید. اما اگر رزومه کاملی ندارید، باید یک‌بار دیگر آن را مطالعه کرده و براساس دستورالعمل استاندارد رزومه‌نویسی، یک رزومه جدید و استاندارد برای خودتان بسازید.

یادتان باشد که پیدا کردن یک شغل زمان خاصی ندارد و همیشه باید برای ورود به یک شغل جدید آماده باشید. شرکت‌ها در تمام طول سال نیروی انسانی استخدام می‌کنند و شما نمی‌توانید حدس بزنید که یک موقعیت شغلی جدید، کی باز می‌شود؟

نظرسنجی سایت استخدامی Monster نشان داده که ۹۰% از کارجویان در هر زمانی از سال در پی یافتن شغل جدید هستند و فقط ۱۰% منتظر می‌مانند تا سال به پایان برسد و برای سال جدید کار پیدا کنند.

امروز کار شما برای پیدا کردن بسیار راحت‌تر از قبل شده. باوجود هزاران موقعیت شغلی در سایت Iran.Hr حالا فقط کافیست در این سایت یک حساب کاربری و یک رزومه داشته باشید. و البته دستورالعمل‌هایی را که در ادامه برای‌تان تدارک دیده‌ایم دنبال کنید.

رزومه خود را به‌درستی بنویسید

رزومه شما کلید شروع یک جستجوی شغلی قوی است. نمی‌دانید چطور باید یک رزومه استاندارد بنویسید؟ کار را به کارشناسان «ایران اچ‌آر» سپرده و از قالب رزومه استاندارد و آماده‌ای که در سایت ما وجود دارد برای نمایاندن دستاوردها، مهارت‌ها و تجارب‌تان استفاده کنید.

قالب موجود در Iran.Hr استاندارد و براساس سال‌ها تجربه و کار کارشناسی‌ طراحی شده و تمام سوابق و ویژگی‌های شما به عنوان یک فرد جویای کار را دربرمی‌گیرد.

اجازه دهید شغلِ عالیْ شما را پیدا کند

این قدم هم مثل آب خوردن قابل برداشته شدن است. داشتن یک رزومه درIran.Hr سریع‌ترین و آسان‌ترین راه ممکن برای تبدیل کردن رزومه به مصاحبه‌های شغلی متعدد است.

اگر در «ایران اچ‌آر» ثبت‌نام کنید و رزومه بسازید، رزومه شما درجا در معرض دید استخدام‌کنندگان مختلفی قرار می‌گیرد که برای موقعیت‌های شغلی متعدد سازمان‌های خود دنبال استخدام نیروهایی مثل شما هستند. فقط یادتان باشد اگر برای یافتن شغل جدید مصمم هستید، پس از ساخت حساب کاربری و تکمیل رزومه، تنظیمات را در حالتی قرار دهید که اطلاعات رزومه شما – از جمله اطلاعات تماس آن – در اختیار کارفرماها قرار بگیرد و نمایندگان شرکت‌ها بتوانند به سهولت با شما تماس بگیرند.

سایر مزایای داشتن حساب کاربری و رزومه در «ایران اچ‌آر»: می‌توانید جستجوهای شغلی را ذخیره کرده و سوابق درخواست‌های شغلی خود را مرور کنید و ببینید برای کدام مشاغل رزومه فرستاده‌اید. همچنین می‌توانید بدون نیاز به بارگذاری رزومه جدید، در هر زمان برای مشاغل درخواست دهید.

بلافاصله در جریان آگهی‌های شغلی جدید قرار بگیرید

به گفته کارشناسان فروش «ایران اچ‌آر» وقتی نماینده یک شرکت یک آگهی شغلی روی سایت پست می‌کند، به محض قرار گرفتن آگهی آماده مطالعه رزومه‌ها و استخدام نیروست. بنابراین شما هرقدر سریع‌تر در جریان یک آگهی شغلی قرار بگیرید و برای آن درخواست ارسال کنید، شانس‌تان برای گرفتن آن شغل بیشتر خواهد بود.

 آگهی‌های شغلی جدید Iran.Hr می‌تواند از طریق ایمیل یا پیامک در اسرع وقت به اطلاع شما برسد. ضمن این‌که با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما می‌توانید در جریان آگهی‌های شغلی روزانه و جدید قرار بگیرید.

جستجو را رها نکنید

یک نکته مهم وجود دارد: بازار کار دائما در حال تکاپو و تغییر است. دائما موقعیت‌های شغلی جدیدی باز می‌شود و این برای شما عالی است، زیرا بدان معناست که فرصت‌تان برای پیدا کردن یک شغل جدید از روز به ساعت و از ساعت به دقیقه می‌رسد! به همین دلیل است که باید روزانه موقعیت‌های شغلی را چک کرده یا از طریق ایمیل و پیامک در جریان جدیدترین موقعیت‌های شغلی قرار بگیرید، در غیر این‌صورت ممکن است یک فرصت طلایی را از دست دهید.

در جریان باشید چه کسانی در حال استخدام نیرو هستند

اگر دنبال پیدا کردن کار در شرکت یا سازمان خاصی هستید، روزانه سری به شرکت‌های بزرگ و مورد علاقه خود بزنید و آگهی‌های شغلی آن‌ها را چک کنید. شاید در زمینه کاری شما نیز یک موقعیت شغلی جدید باز شده باشد و بتوانید به آرزوی خود برای کار در آن شرکت برسید.

دسترسی به این آگهی‌های کاری آسان و سریع است، کافیست از طریق صفحه اول Iran.Hr به ستون «کسب‌وکارها» رفته و روی شرکت مورد علاقه خود کلیک کنید تا آگهی‌های شغلی موجود آن شرکت برای شما به نمایش دربیاید.

جمع‌بندی

خلاصه مطالبی که گفتیم این است: برای پیدا کردن یک شغل جدید باید یک استراتژی داشته باشید و طبق آن عمل کنید. همین امروز با ثبت‌نام در سایت «ایران اچ‌آر» و ساخت حساب کاربری و تکمیل رزومه خود ظرف چند دقیقه، به صدها موقعیت شغلی متناسب با رزومه‌تان دسترسی پیدا کنید و به طور روزانه در جریان موقعیت‌های شغلی جدید قرار بگیرید.

شرکت‌ها هر روز از طریق کنسولی که در سایت Iran.Hr دارند به دنبال استخدام سرمایه‌های انسانی‌ای مثل شما هستند؛ بنابراین ارتباط‌تان را با آن‌ها قطع نکنید و اگر دنبال شغل جدیدی هستید هر روز خود را در معرض توجه آن‌ها قرار دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام