اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007265482717358

سیم خاردار در اصفهان

کد: 140007265482717358

https://bit.ly/3b8AaoA

، تبریز , (اخبار رسمی): سیم خاردار خطی از دو رشته مفتول گالوانیزه به قطر 2.5 میلی متر به عنوان راستا و دو رشته مفتول گالوانیزه به قطر 2 میلی متر به عنوان خار تشکیل شده است.

سیم خاردار در اصفهان از دیگر خدمات اریا سرند می باشد.

سیم خاردار خطی از دو رشته مفتول گالوانیزه به قطر 2.5 میلی متر به عنوان راستا و دو رشته مفتول گالوانیزه به قطر 2 میلی متر به عنوان خار تشکیل شده است. مفتول گالوانیزه به کار رفته در این محصول ، مفتول گالوانیزه گرم است و در حقیقت دو رشته مفتول گالوانیزه 2.5 میلی متر در هم تنیده می شوند و در بین آن ها مفتول های 2 میلی متری به گونه ای قرار می گیرند که خارهای آن را تشکیل می دهند.

فاصله خارهای این نوع بین 7 تا 15 سانتیمتر است اما معمولا 10 سانتی متر در نظر گرفته می شود که این فاصله کم خارها موجب افزایش استحکام و مقاومت آن می شود همچنین امنیت بیشتری ایجاد می کند. این محصول به صورت کلاف بسته بندی و عرضه می شود و وزن هر کلاف آن حدود 20 کیلوگرم است. شما می توانید سیم خاردار خطی را به دو صورت کیلویی یا کلاف از شهر مفتول خرید داری کنید.

سیم خاردار حلقوی یکی از  مدرن ترین و جدیدترین نوع سیم خاردار باغ می باشد که از یک رشته مفتول گالوانیزه 3 میلیمتر و یک لایه ورق گالوانیزه برش خورده تشکیل شده است. مفتول با قطر 3 میلی متر راستا و ورق های برش خورده به شکل تیغ تبر ، خارهای آن است. ورق های گالوانیزه برروی راستا پرس شده است و به دلیل شکل آن که شبیه به تیغه ی تبر است ، حلقوی تبری یا تیغی گفته می شود. این نوع سیم خاردار در حلقه هایی به قطر 60 و 90 سانتی متر ساخته می شود و وزن کلاف آن به ترتیب 8 و 10.5 کیلوگرم است.

به طور کلی نوع تبری یا تیغی به دلیل عمر کمتر و ظرافت بیشتر گزینه ضعیف تری نسبت به حلقوی سوزنی می باشد. نوع حلقوی نسبت به خطی امنیت بیشتری ایجاد می کند و توانایی ایجاد مانع هم بر روی زمین و هم بر روی هوا را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا سرند

شرکت آریا سرند تولید کننده انواع سیم خاردار در تبریز، تهران، شیراز، اصفهان و مشهد می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان